Ah gelukkig! hihi begon te denken dat ik gek was omdat ik het niet wou doen!quote:Op maandag 4 april 2011 11:04 schreef MamaPurk het volgende:
Hier ook geen pretecho's gehad hoor! En voor mijn gevoel niets aan gemist!
Dat kun je vaak ook bij de 20w echo al te weten komen hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 11:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ah gelukkig! hihi begon te denken dat ik gek was omdat ik het niet wou doen!
we willen wel weten wat het wordt!
Nee geen spijt van.quote:Op maandag 4 april 2011 11:04 schreef bitterend het volgende:
Pvoesss: heb je daar wel spijt van? we willen eigenlijk geen pretscho...we vinden het niet echt mooi ofzo...
I.v.m. kennissen op Fok! doe maar nietquote:Op maandag 4 april 2011 11:10 schreef danic het volgende:
Cyntiaa, wil je het erbij in de OP dat jullie een jongetje krijgen?
Ah gelukkig ben ik niet de enige!!! Ik zal ook maar wat uitval adresjes regelenquote:Op maandag 4 april 2011 11:41 schreef Takkembah het volgende:
Tankgirl, heb hetzelfde hier hoor! Gelukkig heb ik genoeg uitval-adresjes.
Cynthiaaaaa veel plezier bij de echo!
Hier hebben we deze keer hem ook niet laten doen. Vond het de 80 euro niet waard. Onze VK maakt tijdens de echo's ook altijd een 3D picje, vind ik genoeg verder.
leuk hoor!quote:Op maandag 4 april 2011 10:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Er zijn nog 21 dames voor mij![]()
28 april gaan we een 3D echo laten makenBen zo benieuwd hoe hij er uit ziet
![]()
![]()
Dat kan ik me zo goed voorstellen! Wij hebben 22 april weer een echo (16 weken) en 18 mei (20 weken)quote:Op maandag 4 april 2011 10:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Er zijn nog 21 dames voor mij![]()
28 april gaan we een 3D echo laten makenBen zo benieuwd hoe hij er uit ziet
![]()
![]()
Ja hoi meld! Elke 2 uur eten. Anders word ik misselijk. 's avonds is het nog wat erger, want dan is de misselijkheid sowieso erger. Eigenlijk eet ik de hele dag doorquote:Op maandag 4 april 2011 12:42 schreef bitterend het volgende:
ferrariklinkt niet fijn
Hebben jullie ook om de 2 uur honger gehad met 6-7 weken?? heb om half 11, 2 boterhamen gegeten nu alweer veel honger!
Niets moet, ik vind het persoonlijk echt te dun om veel uren per dag als bed te gebruiken. Wil je het voor twee weken, zou ik het gewoon zo laten. Wil je het wellicht toch langer, dan heb je voor betrekkelijk weinig geld ook een wiegje met een degelijk matrasje.quote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef laiveneertiekje het volgende:
Gewoon even bellen J-net, daar zijn ze voor..
f_r, ik heb ook sinds een paar dagen meer last onderin mijn buik. Soms denk ik dat het mijn blaas is, maar mijn schaambeen doet volgens mij ook mee, en mijn heupen ook.. Ik zat ook al richting voorzichtig indalen te denken, maar ik laat morgen wel even een testje doen op blaasontsteking, gewoon voor de zekerheid.
Om nog even op wiegje ed. terug te komen, ik zit erover te denken om eerst de kinderwagenbak bij ons op de kamer te zetten, maar moet daar dan nog een dikker matrasje in zat ik mij af te vragen?
Vond voor langere tijd het matrasje in onze Bugaboo ook te dunnetjes.quote:Op maandag 4 april 2011 17:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Niets moet, ik vind het persoonlijk echt te dun om veel uren per dag als bed te gebruiken. Wil je het voor twee weken, zou ik het gewoon zo laten. Wil je het wellicht toch langer, dan heb je voor betrekkelijk weinig geld ook een wiegje met een degelijk matrasje.
nee loop nog niet bij de fysio, de vk had dat de vorige keer ook nog niet echt genoemd dat ik dat zou kunnen doen, toen dacht ze ook dat het waarschijnlijk bandenpijn zou zijn (maar dan zonder de uitstralingen naar schuin boven). Omdat ik die uitstraling nu 6 weken na de pijn begon nog steeds niet heb gehad ha ik aangenomen dat het iets anders was en de vk ook.quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef mefke79 het volgende:
hilliebilie, loop je nu al wel of niet bij de fysio? Zo nee, dan maak snel een afspraak. Ik dacht de vorige keer ook dat er niets aan te doen zou zijn, maar dat bleek een misrekening. En je bent er nu vroeg bij. Beter wordt het misschien niet, maar het moet ook niet slechter worden.
Piemol in je buik!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:18 schreef Kleurdoos het volgende:
ooo ik droomde vannacht dat ik een jongetje krijg
Maar dat kan heul niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |