Hoeveel huid heb je nog over, en waar?quote:Op maandag 4 april 2011 09:53 schreef luciferist het volgende:
Het is weer lente en het kriebelt, mijn ex gaat nu in opleiding als prikkertje en ik zal en moet een nieuwe piercing nemen bij haar, maar ik zal niet weten wat of waar..
Huid genoeg, alleen kan ik ivm mijn sector niks zichtbaars dragen.quote:Op maandag 4 april 2011 12:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoeveel huid heb je nog over, en waar?![]()
Ah, lastig.. Ik ken het. En iets in je oor, is dat nog een optie?quote:Op maandag 4 april 2011 13:13 schreef luciferist het volgende:
[..]
Huid genoeg, alleen kan ik ivm mijn sector niks zichtbaars dragen.
Ik heb een septum, beide tepels en wat zooi intiem.
Ik heb een tongpiercing gehad, en 3 dermalls op mijn borstbeen, en die wil ik beide niet meer.. ondingen zijn het eigenlijk.
Ik heb al wel de suggestie navelpiercing gekregen; maar ivm buikje niet gedaan
Het is niet dat het er representatief moet uitzien, het liefst wel natuurlijk, maar ik hoop niet in een functie terecht te komen waarbij ik mijn onderzoek verder moet presenteren dan op papier :pquote:Op maandag 4 april 2011 13:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, lastig.. Ik ken het. En iets in je oor, is dat nog een optie?
Ahh. Ik snap 'mquote:Op maandag 4 april 2011 13:24 schreef luciferist het volgende:
[..]
Het is niet dat het er representatief moet uitzien, het liefst wel natuurlijk, maar ik hoop niet in een functie terecht te komen waarbij ik mijn onderzoek verder moet presenteren dan op papier :p
Ik werk met dieren, voornamelijk muizen, ratten en andere knaagdieren, en het probleem is dat de dieren er houvast op zoeken. Ook zijn werkgevers bang dat je er een infectie door op loopt.
Ik had ooit een rat die door mijn shirt zich vasthield aan mijn tepelpiercing.. ): gelukkig hebben ze nooit aan mijn dermalls gehangen :p
Heh-heh, een nieuw topic; ik dacht al dat 'ie nooit zou komen. (was er zelf te lam voor, schtt) Enfin; ik denk dat jouw ex (welke is het eigenlijk, hihi) hoopt op nog een intiempje. Prince Albert er maar bij dan?quote:Op maandag 4 april 2011 09:53 schreef luciferist het volgende:
Het is weer lente en het kriebelt, mijn ex gaat nu in opleiding als prikkertje en ik zal en moet een nieuwe piercing nemen bij haar, maar ik zal niet weten wat of waar..
Nou, eigenlijk heb ik het intiem nu ook wel goed genoeg behangenquote:Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Heh-heh, een nieuw topic; ik dacht al dat 'ie nooit zou komen. (was er zelf te lam voor, schtt) Enfin; ik denk dat jouw ex (welke is het eigenlijk, hihi) hoopt op nog een intiempje. Prince Albert er maar bij dan?Daar komen als het goed is in ieder geval geen ratten bij in de buurt.
Hoe lang heb je je piercing al en welke lengte heeft het staafje dat je nu hebt?quote:Op maandag 4 april 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Jippiede binnenkant waar mijn labret zit is weer ontstoken. Vorige keer was het doordat het staafje te kort was toen hiel het om een langere er in te doen...
En nu? Nu weet ik niet wat ik verder nog kan doen....
Wel een labret stud gekocht met een kleinere disc en een bioplaststaafje... misschien dat dat helpt
Oeh spannend! Lijkt me best een pijnlijke; wat voor sieraad wil je erin?quote:
ik ben ook echt doodsbang eigenlijkquote:Op maandag 4 april 2011 16:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oeh spannend! Lijkt me best een pijnlijke; wat voor sieraad wil je erin?
Hai (:quote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef electronique het volgende:
[..]
ik ben ook echt doodsbang eigenlijk
ik denk gewoon een staafje, zoiets..
[ afbeelding ]
heb ook zo'n soort borsten dus ik denk dat het wel mooi gaat worden
Ik denk ruim een jaar nu... 16 maanden denk ik ...quote:Op maandag 4 april 2011 16:53 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je je piercing al en welke lengte heeft het staafje dat je nu hebt?
Ja, is wel mooi inderdaad! Vind het ook mooier dan sommige die hele dingen erin hebben hangenquote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef electronique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je ook nog zo'n soort mond hebt, word ik spontaan bi!!quote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
nee, hehequote:Op maandag 4 april 2011 17:58 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Als je ook nog zo'n soort mond hebt, word ik spontaan bi!!
Oehh gaafquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eindelijk m'n side labret![]()
[ afbeelding ]
overigens ben ik ook begonnen met het stretchen van m'n oor.
Wat raar..quote:Op maandag 4 april 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk ruim een jaar nu... 16 maanden denk ik ...
Het staafje heeft de zelfde lengte als bij het zetten, 10mm ben toen overgegaan naar 8mm maar toen begon het aan de binnenkant van mijn lip dus te irriteren. Gespoeld met zeezout e.d. hielp niet en toen die van 10mm er weer in.
En nu zo uit het niets, weer geirriteerd... toch wel last van
die zit niet bepaald om de hoek, vorige keer ook gebeld, spoelen met zeezout of koude kamillethee wil ook nog wel eens werken... het is al niet zo irritant meer als gister, ik vraag me af of ik het even zo laat of dat ik het staafje moet verwisselen naar een bioplast staafjequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehh gaafIk heb 'm ook gehad, mooie piercing is het
![]()
[..]
Wat raar..![]()
Al teruggegaan naar je piercer om advies te vragen?
Hmm. Ja idd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die zit niet bepaald om de hoek, vorige keer ook gebeld, spoelen met zeezout of koude kamillethee wil ook nog wel eens werken... het is al niet zo irritant meer als gister, ik vraag me af of ik het even zo laat of dat ik het staafje moet verwisselen naar een bioplast staafje
En.. de kwaliteit is hopelijk hetzelfde?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:54 schreef electronique het volgende:
Wow, ik wilde mijn piercing hier in de stad laten zetten, maar het is hier 15 euro duurder dan in eindhoven. dan ga ik wel naar eindhoven
https://www.alloverpiercings.nl/bioplastquote:
Ah, nice!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef spacer1 het volgende:
[..]
https://www.alloverpiercings.nl/bioplast
Nieuwe soort materiaal biedt vooral een uitkomst bij labret piercings omdat het beter is voor je tandvlees / tanden in vergelijking tot metaal.
Ja maar ik vraag me af of het dus beter is voor me lip, want ik heb geen last van mijn tanden/tandvleesquote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef spacer1 het volgende:
[..]
https://www.alloverpiercings.nl/bioplast
Nieuwe soort materiaal biedt vooral een uitkomst bij labret piercings omdat het beter is voor je tandvlees / tanden in vergelijking tot metaal.
Bij de goedkoopste heb ik mijn helix laten zetten.. zag er prima uit alleen het sieraad ging na een tijdje kapot. Ik twijfel nu een beetje, want ergens doe ik het ook wel graag dicht bij huis voor als er wat mis gaat oid.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:16 schreef Enfermera het volgende:
En.. de kwaliteit is hopelijk hetzelfde?
Hm. Ja precies... Nou ik zou toch echt voor kwaliteit gaan hoor, ook al is het dan iets duurderquote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef electronique het volgende:
[..]
Bij de goedkoopste heb ik mijn helix laten zetten.. zag er prima uit alleen het sieraad ging na een tijdje kapot. Ik twijfel nu een beetje, want ergens doe ik het ook wel graag dicht bij huis voor als er wat mis gaat oid.
Oh, dat zou ik niet wetenquote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef Sulley02 het volgende:
Enfermera, is dat bioplast? Misschien moet ik dat ook maar eens in mn piercings laten doen, die van mij willen maar niet helemaal genezen :/
Wel fijn dat je rook zo rustig isfijne piercing
Dat zal haast wel bioplast zijnquote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef Sulley02 het volgende:
Enfermera, is dat bioplast? Misschien moet ik dat ook maar eens in mn piercings laten doen, die van mij willen maar niet helemaal genezen :/
Wel fijn dat je rook zo rustig isfijne piercing
Want?quote:Op maandag 11 april 2011 11:20 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ik had ook mijn frenum piercing van bioplast, maar die mocht ik elke 3 weken vervangen
Ik heb me daar niet eigenlijk echt heel erg druk om gemaakt, met kleding aan en uit trekkenquote:Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
Misschien een hele stomme vraag....maar hoeveel last kun je hebben van een conch? Is het lastig met bijv kleren aan en uit trekken?
Ik wil morgen eigenlijk naar een piercingzaak gaan om een conch te laten zetten....maar woensdag staat ook een dagje shoppen op het programma. En ik ben dus bang dat ik dan de hele dag met alle kleren en haar achter mijn pasgezette piercing blijf hangen....
En is het trouwens gebruikelijk om 1,6mm te laten piercen of wordt 1,2mm vaker gedaan?
Picsquote:Op donderdag 14 april 2011 01:10 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb vanmiddag een nape piercing (nek) laten zetten
Halloo tis toch jouw lichaamquote:Op donderdag 14 april 2011 13:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
t stelt echt niets voor hoor...heb een tongpiercing en een tragus en 2 gewone oorbelle....
snap dus ook echt niet waar hij zich druk om maakt
wil je zo'n retainer gebruiken voor je oorbel? dat zou op zich wel kunnenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
Nee idd...meestal draag ik mijn haar los (alleen als ik geen zin heb om mijn haar te doen, maar dan zit ik toch de hele dag binnen)
Voor mijn werk mag ik wel maar 2 oorbellen per oor, dus daarvoor moet ik 1 oorbel verwijderen maar dat boeit me niet.
Maar nu las ik laatst iets over retainers (heb ik dat goed?) dat je die niet kunt zien maar wel gewoon hetzelfde werkt als een normaal labret....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |