Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie![]()
Goeiemorgen Crazyquote:
Blijven volhouden hoor.. consequent zijn! Hopen dat het dan eens doordringt.quote:Op maandag 4 april 2011 09:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jup..
maar ik had het wel een beetje verwacht..belangrijk is nu dat ik aangeef dat ik het niet prettig vind.. dan hoop ik maar dat ie het begrijpt
Het wordt straks ook steeds moeilijker om te lenen... Ik zou daar ook even rekening mee houden en vragen wat de gevolgen zijn in de toekomst... Je kan nu wel wat willen lenen maar als je pas over 2 jaar gaat verhuizen weet je niet hoe de regels dan weer zijn enzo ...quote:Op maandag 4 april 2011 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik wil weten wat ik precies kan lenen... dan kan ik ook gerichter zoeken. Ik kan nu wel zoeken tot een bepaald bedrag, maar als ik dat toch net niet kan lenen, dan is dat een beetje zinloos.
als goed is niemandquote:Op maandag 4 april 2011 09:11 schreef RockNijntje het volgende:
Naar school
Eens kijken wie er missen
Het is dit jaar al moeilijker geworden. Dus vandaar dat ik ook wil weten wat ik nu kan lenen, en inderdaad, of dat over een jaar nog steeds zo is.quote:Op maandag 4 april 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
Het wordt straks ook steeds moeilijker om te lenen... Ik zou daar ook even rekening mee houden en vragen wat de gevolgen zijn in de toekomst... Je kan nu wel wat willen lenen maar als je pas over 2 jaar gaat verhuizen weet je niet hoe de regels dan weer zijn enzo ...
ben je ook bij de presentatie?quote:Op maandag 4 april 2011 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus ik kan het theewater aanzetten voor je?
quote:Op maandag 4 april 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
Blijven volhouden hoor.. consequent zijn! Hopen dat het dan eens doordringt.Kopje thee?
[..]
vraariequote:
Ja lastig ik vind het ook zo moeilijk allemaalquote:Op maandag 4 april 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dit jaar al moeilijker geworden. Dus vandaar dat ik ook wil weten wat ik nu kan lenen, en inderdaad, of dat over een jaar nog steeds zo is.
Maar volgend jaar wil het Kabinet geloof ik de huren meer laten verhogen voor mensen boven een bepaalde inkomensgrens, en daar val ik dan ook onder... en om nou nog meer geld in een bodemloze put te gooien, zie ik ook niet zitten, dus vandaar dat ik binnen een jaar wat wil kopen. Al moet er dan natuurlijk wel iets op mijn pad komen. Nu heb ik al wel wat interessante huizen gezien op Funda, dus ik ga ook gewoon de gerichte vraag stellen of een huis met die prijs haalbaar is.
wooeeii!!quote:Op maandag 4 april 2011 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen Toek
[..]
* LovelyLady zet een pot thee neer met een glas voor Barreltje
let ook op de service kosten e.d.!quote:Op maandag 4 april 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraarie
[..]
Ja lastig ik vind het ook zo moeilijk allemaal![]()
Wij zouden op zich ook wel willen kopen maar ik vraag me af of dat haalbaar is of niet. En idd die huren omhoog is ook wel 1 van de zorgen enzo.
Ik wil me er alleen niet in mijn eentje er in verdiepen. J. zegt sowieso al niet te kunnen lenen naar aanleiding van zo'n standaard rekendingetje op funda...
Volgens die standaardrekendingetjes kan ik wel wat lenen. Maar ik heb ook het idee dat die rekenmodules minder ruimte voor afwijking overlaten dan bij de bank zelf. Het lijkt me sterke dat een bank echt moeilijk gaat doen als je 5.000 euro te kort komt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 april 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraarie
[..]
Ja lastig ik vind het ook zo moeilijk allemaal![]()
Wij zouden op zich ook wel willen kopen maar ik vraag me af of dat haalbaar is of niet. En idd die huren omhoog is ook wel 1 van de zorgen enzo.
Ik wil me er alleen niet in mijn eentje er in verdiepen. J. zegt sowieso al niet te kunnen lenen naar aanleiding van zo'n standaard rekendingetje op funda...
daar kan je je nog wel op verkijken.. wij (ik) konden uiteindelijik minder lenen dan er uit zo'n berekening kwam.. dus pas op!quote:Op maandag 4 april 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens die standaardrekendingetjes kan ik wel wat lenen. Maar ik heb ook het idee dat die rekenmodules minder ruimte voor afwijking overlaten dan bij de bank zelf. Het lijkt me sterke dat een bank echt moeilijk gaat doen als je 5.000 euro te kort komt bijvoorbeeld.
holyquote:Op maandag 4 april 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
let ook op de service kosten e.d.!
wij zijn per maand nog zo'n 400 eur kwijt aan service kosten ( hier zit dan ook wel weer gas licht water etc bij)
was het zo mistig jah??quote:
mja hoeveel zijn jullie per maand kwijt aan gas licht en water??quote:Op maandag 4 april 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
holywij hebben geen eens servicekosten (dat hebben ze toch ook wel bij huurhuizen soms?)
Klopt. Dat maakt appartementen die op zich betaalbaar zijn voor mij juist weer wat minder aantrekkelijk, waardoor ik hier in de omgeving er vooral op achteruit ga qua woonruimte ook, als ik iets zou kopen. Ook daarom zoek ik naar een gewoon huis. Dan heb je ook geen servicekosten, en je krijgt meer huis voor je geld. Alleen kom ik dan wel snel aan de andere kant van het land uitquote:Op maandag 4 april 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
let ook op de service kosten e.d.!
wij zijn per maand nog zo'n 400 eur kwijt aan service kosten ( hier zit dan ook wel weer gas licht water etc bij)
Daarom wil ik dus ook een gesprek hebben met een adviseur. Dan weet ik beter wat ik kan lenen dan nu. En mocht het minder zijn dan ik nodig heb, dan zal ik het komende jaar even flink geld moeten gaan oppotten om te zorgen dat ik zelf een paar duizend euro kan bijleggen als ik iets ga kopenquote:Op maandag 4 april 2011 09:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
daar kan je je nog wel op verkijken.. wij (ik) konden uiteindelijik minder lenen dan er uit zo'n berekening kwam.. dus pas op!
Ja dat is op zich dan wel weer handig...quote:Op maandag 4 april 2011 09:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja hoeveel zijn jullie per maand kwijt aan gas licht en water??
hier wordt voor dat geld wel een hoop gedaan hoor.. er is een tuinman en een schoonmaakbedrijf wat de gezamelijke ruimtes schoonhoudt.. verder wordt er heel veel aan onderhoud gedaan en hoef ik geen reserves te hebben voor bv een cv ketel of ramen en deuren..
let wel op dat je dan wel je eigen reserves aanlegt en een actieve VVE is nooit slecht!quote:Op maandag 4 april 2011 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Dat maakt appartementen die op zich betaalbaar zijn voor mij juist weer wat minder aantrekkelijk, waardoor ik hier in de omgeving er vooral op achteruit ga qua woonruimte ook, als ik iets zou kopen. Ook daarom zoek ik naar een gewoon huis. Dan heb je ook geen servicekosten, en je krijgt meer huis voor je geld. Alleen kom ik dan wel snel aan de andere kant van het land uit.
Ik kan heel goed sparen, dus die reserves is geen probleemquote:Op maandag 4 april 2011 09:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
let wel op dat je dan wel je eigen reserves aanlegt en een actieve VVE is nooit slecht!
een actieve VVE is goedquote:Op maandag 4 april 2011 09:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
let wel op dat je dan wel je eigen reserves aanlegt en een actieve VVE is nooit slecht!
quote:Op maandag 4 april 2011 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan heel goed sparen, dus die reserves is geen probleem.
quote:Op maandag 4 april 2011 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een actieve VVE is goed![]()
maar let ook op de reserves die de VVe heeft en wat er recent is gedaan.
je zal die eerste niet zijn die een appartement koopt en dan opeens van de vve te horen krijgt dat het dak lekt en de reserves op zijn, of je even 5000 euro wil storten
ah, ok.quote:Op maandag 4 april 2011 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat zijn de mindere dingen van zo'n vve
Maar ik geloof dat Mart niet een appartement wil kopen
dat geldt niet alleen voor een appartement hoor.. vaak hebben bewoners in een straat ook een VVE opgericht..quote:Op maandag 4 april 2011 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2011 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
oh men had ik nou maar 200k![]()
Ik heb me toch een mooi huis gezien...![]()
![]()
Ja die zijn er ook...quote:Op maandag 4 april 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat geldt niet alleen voor een appartement hoor.. vaak hebben bewoners in een straat ook een VVE opgericht..
Tips zijn altijd welkom! Ik weet dat vrienden van me een hoop uitzoekwerk hebben verricht voordat ze hun huis kochten, die ga ik dus ook een keer lastigvallen met vragenquote:Op maandag 4 april 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
just some tips en trics
wij zijn er heel slecht in.. dus dat is wel fijn nu
Nee, zolang appartementen de enige haalbare optie zijn, kan ik net zo goed blijven zitten waar ik zit. Dan zit ik nog beter ook qua woonruimtequote:Op maandag 4 april 2011 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup.. je KAN er voor kiezen het zelf te doen.. maar bijvoorbeeld buitenwerk schilderen is meetsal goedkoper als je dat met een VVE doet..quote:Op maandag 4 april 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die zijn er ook...
En als het er niet is dan moet je alles zelf doen toch?
er is menig burenruzie uitgevochten bij de VVE-vergaderingen.quote:Op maandag 4 april 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
dat geldt niet alleen voor een appartement hoor.. vaak hebben bewoners in een straat ook een VVE opgericht..
nu al? neuhquote:
ST!quote:
Herkenbaar... misschien toch weer eens een Staatslot kopen en hopen op een leuke prijs. Met 50.000 euro ben ik al tevredenquote:Op maandag 4 april 2011 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
oh men had ik nou maar 200k![]()
Ik heb me toch een mooi huis gezien...![]()
![]()
iets zonder stekeltjesquote:Op maandag 4 april 2011 09:38 schreef Toekito het volgende:
Ik moet van Muck om een volwassen kapsel vragen bij de kapper. Wat is een volwassenkapsel?
Geen stekeltjes met gel meerquote:Op maandag 4 april 2011 09:38 schreef Toekito het volgende:
Ik moet van Muck om een volwassen kapsel vragen bij de kapper. Wat is een volwassenkapsel?
ja, hoe ist het met thijs en met koen?quote:Op maandag 4 april 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen suikersnoetje
Hoe is het met jou? En met thijs?
quote:
quote:
blijkbaar nietquote:Op maandag 4 april 2011 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus mijn kapsel is ook niet volwassen?
jij hebt toch geen stekeltjes??quote:Op maandag 4 april 2011 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Das anders. TJ heeft al zo'n jong snoetjequote:Op maandag 4 april 2011 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
GMTAquote:
Als het kort is, staat het gewoon stekelig omhoog bij mij hoorquote:Op maandag 4 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij hebt toch geen stekeltjes??
wel gel
Ze zijn bezig met slijpen en slopen buitenquote:
Taartjequote:
Kennelijk niet danquote:Op maandag 4 april 2011 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het speelpleintje en de aangrenzende straat daar iddquote:
Noem je mij nou oud?quote:Op maandag 4 april 2011 09:42 schreef Toekito het volgende:
Ik ben ook gewoon jong vergeleken bij een aantal hier, hè Mart en wok
ik ben geen kapsterquote:
Ach gosquote:Op maandag 4 april 2011 09:42 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi lieverdjes![]()
Thijs was vanochtend moeilijk te vinden onder al dat aangekoekte snot, ik heb hem net weer helemaal kunnen uitgraven![]()
Hij riep toen hij wakker werd: baba, baba..
Maar goed, heel verkouden, wat hangerig en verder gaat het best![]()
Hoe is het met Sander, LL?
quote:Op maandag 4 april 2011 09:42 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi lieverdjes![]()
Thijs was vanochtend moeilijk te vinden onder al dat aangekoekte snot, ik heb hem net weer helemaal kunnen uitgraven![]()
Met Koen gaat primaquote:Op maandag 4 april 2011 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, hoe ist het met thijs en met koen?
Knuffel voor zieke Thijsquote:Op maandag 4 april 2011 09:42 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi lieverdjes![]()
Dus? Kon zijn dat je zegt goh probeer corns of dreadsquote:
Mama, maar dan met zo veel snot in je neus dab je heb died beer dorbaal kab zeggebquote:
Al eens een groene hanenkam geprobeerd?quote:Op maandag 4 april 2011 09:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dus? Kon zijn dat je zegt goh probeer corns of dreads
fijn dat het niet erger isquote:Op maandag 4 april 2011 09:42 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi lieverdjes![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 09:42 schreef Toekito het volgende:
Ik ben ook gewoon jong vergeleken bij een aantal hier, hè Mart en wok
quote:Op maandag 4 april 2011 09:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al eens een groene hanenkam geprobeerd?
Ik ben maar een heel klein beetje jonger dan Mart hoorquote:
* Muck ookquote:Op maandag 4 april 2011 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is een middenmoter kwa leeftijd hier
Hij kan ook zijn hoofd kaal laten scheren, natuurlijk... dan heeft hij voorlopig ook geen last van haar dat niet in het gewenste model zitquote:
ik ben nog niet zo goed in prietpraatquote:Op maandag 4 april 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hou je neus dicht en zeg dan mama
Die foto's hebben we alquote:Op maandag 4 april 2011 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij kan ook zijn hoofd kaal laten scheren, natuurlijk... dan heeft hij voorlopig ook geen last van haar dat niet in het gewenste model zit.
quote:
Mooi, dan heb ik een onvolwassen kapselquote:
maar je bent toch wel eens verkouden?quote:Op maandag 4 april 2011 09:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo goed in prietpraat
Dat komt vanzelf welquote:Op maandag 4 april 2011 09:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo goed in prietpraat
mja wat Muck zei.. Toek heeft er ook nog een onvolwassen kop bijquote:Op maandag 4 april 2011 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dan heb ik een onvolwassen kapsel
maar dan roep ik niet mamaquote:Op maandag 4 april 2011 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar je bent toch wel eens verkouden?
genoeg om nog jonge vrouw genoemd te worden!quote:Op maandag 4 april 2011 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben maar een heel klein beetje jonger dan Mart hoor
ANWB-steunerquote:
quote:
hmmmm...nou, vooruit dan maarquote:Op maandag 4 april 2011 09:50 schreef Toekito het volgende:
genoeg om nog jonge vrouw genoemd te worden!
Ben benieuwd of ik een volwassen kop heb...quote:Op maandag 4 april 2011 09:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja wat Muck zei.. Toek heeft er ook nog een onvolwassen kop bij
van jou kan ik dat niet helemaal inschatten
quote:
overdrijven is een vak dat jij beheerst zie ik!quote:Op maandag 4 april 2011 09:50 schreef Barreltje het volgende:
mja wat Muck zei.. Toek heeft er ook nog een onvolwassen kop bij
Jij niet dan, babyface?quote:Op maandag 4 april 2011 09:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
overdrijven is een vak dat jij beheerst zie ik!
Nou, ik kan het niet bijhouden.quote:
ow...quote:
Dat dus.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 09:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
overdrijven is een vak dat jij beheerst zie ik!
quote:Op maandag 4 april 2011 09:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar er zit een punt van waarheid in
Nog nietquote:Op maandag 4 april 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is het al 4 uur?
He ST, zal ik kijken of ik vanmiddag eerder weg kan dat ik koffie kom doen?
zomertijdquote:Op maandag 4 april 2011 09:55 schreef Toekito het volgende:
Deze metro beweert dat het 8:55 is. Knap want ik was om 9:45 op centraal.....
gewoon blijven doen johquote:Op maandag 4 april 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga nog een bak koffie pakken.. en stoppen met huizen kijken![]()
Altijd leuk, huizen kijkenquote:Op maandag 4 april 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga nog een bak koffie pakken.. en stoppen met huizen kijken![]()
klopt!quote:Op maandag 4 april 2011 09:54 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
maar er zit een punt kern van waarheid in
damn ! uitdrukkingen op de maandag morgen![]()
Dat vind ik ook leuk!quote:Op maandag 4 april 2011 09:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gewoon blijven doen joh
doe ik ook heel vaak .. is leuk om te weten wat je wel en wat je niet wil..
en er is heus wel iets in jullie prijscategorie te koop!
MI :quote:Op maandag 4 april 2011 09:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt!
Waarom denk je dat ik soms mijn baard laat staan? Dan lijk ik ouder
Eh nee...quote:Op maandag 4 april 2011 09:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt!
Waarom denk je dat ik soms mijn baard laat staan? Dan lijk ik ouder
Vast wel, maar ik denk dat J liever op deze plek wil blijven wonen...quote:Op maandag 4 april 2011 09:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gewoon blijven doen joh
doe ik ook heel vaak .. is leuk om te weten wat je wel en wat je niet wil..
en er is heus wel iets in jullie prijscategorie te koop!
als in deze straat of deze stad??quote:Op maandag 4 april 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik denk dat J liever op deze plek wil blijven wonen...
laat me in die waanquote:Op maandag 4 april 2011 09:58 schreef Muck het volgende:
Eh nee...
Of je moet pizzabezorgers oud vinden?
quote:
morgequote:Op maandag 4 april 2011 10:01 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning allen
Hoi Muck, Toek, Bar, LL, ST; Gekke-M![]()
[zeurmodus]
Ik ben mij een partij brakHeb; denk ik; zo'n 2u maar geslapen en voel me echt bagger
Zit toch maar op het werk; maar heb het gevoel dat ik zo van de stoel kan vallen *duizelig is*
[/zeurmodus]
quote:Op maandag 4 april 2011 10:01 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning allen
[zeurmodus]
Ik ben mij een partij brakHeb; denk ik; zo'n 2u maar geslapen en voel me echt bagger
Zit toch maar op het werk; maar heb het gevoel dat ik zo van de stoel kan vallen *duizelig is*
[/zeurmodus]
Hey meisjequote:Op maandag 4 april 2011 10:01 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning allen
[zeurmodus]
[/zeurmodus]
Echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHquote:
gelukkig ben je gaan zoeken en heb je ons gevondenquote:
morgequote:
quote:
Die hebben we gekregen met de housewarmingquote:Op maandag 4 april 2011 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh dat moet ik nog hebbeneen broodrooster
au.quote:Op maandag 4 april 2011 10:06 schreef Barreltje het volgende:
hmmm.. verstandskies heeft weer eens een groeispurt
Wie zoekt die vindtquote:Op maandag 4 april 2011 10:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig ben je gaan zoeken en heb je ons gevonden
Oh fijn.quote:Op maandag 4 april 2011 10:06 schreef Barreltje het volgende:
hmmm.. verstandskies heeft weer eens een groeispurt
quote:
Jep, zo staat het in de bijbel jaquote:
met traktatie?quote:Op maandag 4 april 2011 10:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat wordt vandaag met rechts eten
ohh en een welkom Barreltje feestje vandaag op werk!
Hé jij hier!quote:
quote:
wat voor taart?quote:
Gezelligquote:Op maandag 4 april 2011 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja al een paar weekjes ofzo
Meestal alleen overdag
geeen idee.. de secretaresse heeft het geregeldquote:
Door mijquote:
neee.. want dan ben je echt ....quote:Op maandag 4 april 2011 10:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Niet dat ik hier nog dagelijks kom hoor..
o okquote:Op maandag 4 april 2011 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet ik was er eerder![]()
En dat komt door Koen
Niks? Ik heb geen tijd om hier dagelijks te plakken. Jullie gaan veuls te snel.quote:
ik wil een nieuwe bandquote:
Moe, veel werken etc.quote:Op maandag 4 april 2011 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pgr
Hoe is het? Gister toch nog lekker weer geweest... nou ja redelijk
ik ga wel meequote:Op maandag 4 april 2011 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo *wil ook naar mary poppins* Niemand wil alleen mee; en in mijn eentje is maar alleen
(thx for the concern btw). Ik doe het rustig aan en hoef vandaag; gelukkig; niet naar klanten toe.
Awwwquote:
Mary Poppins is stom niet zo leukquote:Op maandag 4 april 2011 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo *wil ook naar mary poppins* Niemand wil alleen mee; en in mijn eentje is maar alleen
(thx for the concern btw). Ik doe het rustig aan en hoef vandaag; gelukkig; niet naar klanten toe.
Theequote:Op maandag 4 april 2011 10:14 schreef DaMart het volgende:
Die Dutch Tea Blend van Pickwick is wel erg lekker.
Ja! Die's heerlijkquote:Op maandag 4 april 2011 10:14 schreef DaMart het volgende:
Ruilen?quote:Op maandag 4 april 2011 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie op.. 10.15 en ik heb alleen nog maar boodschappen gedaan vandaag
Ik kom niet echt op gang geloof ik
Ik had ook wel mee gegaan, maar 2 keer wordt me iets te veelquote:Op maandag 4 april 2011 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
Wat zij zegtquote:
Die drink ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 10:14 schreef DaMart het volgende:
quote:
Ik ben net wakker.quote:Op maandag 4 april 2011 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie op.. 10.15 en ik heb alleen nog maar boodschappen gedaan vandaag
Ik kom niet echt op gang geloof ik
Tja smaken verschillen gelukkig.quote:Op maandag 4 april 2011 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die is er al 10 keer heen geweest ofzo... zo leuk vind hij hem
SPOILER: Niet klikken als je bang bent voor spinnetjes.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2011 10:18 schreef JJH het volgende:
Deze meneer kwam gisteravond over mijn muur heengegelopen!WHOAAAAAAh. IK KLIKTE. OMGZ.SPOILER: Niet klikken als je bang bent voor spinnetjes.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Deze vind ik niet zo eng. Die vogelspinnen die zijn engggggquote:
Deze meneer kwam gisteravond over mijn muur heengegelopen!wat een schatjeSPOILER: Niet klikken als je bang bent voor spinnetjes.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ongeveer op ware grote. Heb meneer netjes mbv een stukje papier op de vensterbank aan de buitenkant neergezet.quote:
Ik had m'n wederhelft mooi de opdracht gegeven om de stofzuiger in te zettenquote:Op maandag 4 april 2011 10:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ongeveer op ware grote. Heb meneer netjes mbv een stukje papier op de vensterbank aan de buitenkant neergezet.
Deze meneer kwam gisteravond over mijn muur heengegelopen!Oh ja die vangen mijn katers ook dagelijksSPOILER: Niet klikken als je bang bent voor spinnetjes.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*ril*
Deze meneer kwam gisteravond over mijn muur heengegelopen!Assendorp he?SPOILER: Niet klikken als je bang bent voor spinnetjes.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Gat-ver-damme-.quote:
Deze meneer kwam gisteravond over mijn muur heengegelopen!Buh eng. Ik heb in Zuid Afrika eens een gemuteerde vlieg doodgemept. Dat beest was groter dan die spin op de foto.SPOILER: Niet klikken als je bang bent voor spinnetjes.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Inderdaadquote:
Die van mij hadden hem nog niet door.quote:Op maandag 4 april 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja die vangen mijn katers ook dagelijks*ril*
Gelukkig hebben we die hier niet.quote:Op maandag 4 april 2011 10:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
Buh eng. Ik heb in Zuid Afrika eens een gemuteerde vlieg doodgemept. Dat beest was groter dan die spin op de foto.
Oh god. Dat is inderdaad helemaal eng!quote:Op maandag 4 april 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor spinnen... wel voor muizen
quote:
Ik vond hem mwaaaaaquote:Op maandag 4 april 2011 10:14 schreef DaMart het volgende:
ja spinnetje is klein, die kan je nog doodstampen als je wilt, maar een muisquote:Op maandag 4 april 2011 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh god. Dat is inderdaad helemaal eng!
Je gaat toch niet een muisje doodstampen!quote:Op maandag 4 april 2011 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja spinnetje is klein, die kan je nog doodstampen als je wilt, maar een muisDie gaat niet dood hoor met 1 stamp
gestampte muisjesquote:Op maandag 4 april 2011 10:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een muisje doodstampen!
Gelukkig heb ik tot op heden nog geen muis kunnen ontdekken in ons huis ofzo. Of in de tuin. Dat is wel prettig.quote:Op maandag 4 april 2011 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja spinnetje is klein, die kan je nog doodstampen als je wilt, maar een muisDie gaat niet dood hoor met 1 stamp
Nee dat kan niet, daar zijn ze te groot voorquote:Op maandag 4 april 2011 10:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een muisje doodstampen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op maandag 4 april 2011 10:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik tot op heden nog geen muis kunnen ontdekken in ons huis ofzo. Of in de tuin. Dat is wel prettig.
Laatst op m'n werk stond ik wel te gillen, op de parkeerplaats liep een kat met een megamuis in z'n bek. WHuh. Ik word alweer akelig als ik er aan denk.
en een koe dan?quote:Op maandag 4 april 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, daar zijn ze te groot voor![]()
Vandaar dat ik muisjes eng vind
quote:Op maandag 4 april 2011 10:30 schreef Panda72 het volgende:
Mmmm ratten vind ik ook nou niet bepaald fijn om tegen te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahaquote:Op maandag 4 april 2011 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Wij hadden een muis met onze meet, ik hoorde hem gewoon lopenIk was alleen de enige die het eng vond
Muis is een muis.quote:Op maandag 4 april 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat is een huismuis zeker?
check deze danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2011 10:34:27 ]
Euh.. die ziet er meer uit als een hamsterquote:
Ik had die altijd toen in ik Assendorp woondequote:Op maandag 4 april 2011 10:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Pierik.
Aan de voorkant, dus als ie het spoor overgestoken is, zit ie nu in Zuid.
quote:Op maandag 4 april 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
check deze danVind ik ook lief. Die schattige kleine pootjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee die is eng...quote:Op maandag 4 april 2011 10:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Vind ik ook lief. Die schattige kleine pootjes.
Ik zocht op muis, dus mag ik hopen dat google muizen levert.quote:Op maandag 4 april 2011 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh.. die ziet er meer uit als een hamster
Scheelt, ik zie mezelf niet heel snel in zuid gaan wonen.quote:Op maandag 4 april 2011 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had die altijd toen in ik Assendorp woonde![]()
Hier zijn ze nog groter
tijgers enzoquote:Op maandag 4 april 2011 10:36 schreef sararaats het volgende:
Ik hou meer van katachtigen zoals de cheetah
Hier zitten ze ook meestal heel netjes in het houthok, daar blijf ik dus lekker uit de buurtquote:Op maandag 4 april 2011 10:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Scheelt, ik zie mezelf niet heel snel in zuid gaan wonen.
Nope; want als ik er op google zie ik ook gelijk deze; en dit is toch écht een hamster:quote:Op maandag 4 april 2011 10:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zocht op muis, dus mag ik hopen dat google muizen levert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 4 april 2011 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope; want als ik er op google zie ik ook gelijk deze; en dit is toch écht een hamster:Stomme google!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1280&bih=699
quote:
Lol; deze geeft zelfs een kat als resultaatquote:Op maandag 4 april 2011 10:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Stomme google!
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1280&bih=699
quote:Op maandag 4 april 2011 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol; deze geeft zelfs een kat als resultaatGo google.
Er is echt niets leuks op overdagquote:Op maandag 4 april 2011 10:42 schreef JJH het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik kijk koffiemax. Wat loopt Mirna verschrikkelijk 40+ te doen zeg.
Mooi zo! Dan ga ik straks verder aan het balkonquote:
Volgens mij in het Zuiden des lands wel ja.quote:
Heb eigenlijk altijd RTL7 aanstaan. Maar ik zag hier net wielrennen van gister voorbijkomen, en ben blijven hangen. Nu ben ik te lui om heen en weer te lopen naar de afstandbediening.quote:Op maandag 4 april 2011 10:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Er is echt niets leuks op overdag
Max geheugentrainer, tell sell en knderseries
goed plan! Al heb ik er weinig aan komende dagenquote:Op maandag 4 april 2011 10:44 schreef Muck het volgende:
Mooi zo! Dan ga ik straks verder aan het balkon
Ik ben zó blij met ons uitgebreide digitale pakket. Je kunt mad veel en lang zappen.quote:Op maandag 4 april 2011 10:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb eigenlijk altijd RTL7 aanstaan. Maar ik zag hier net wielrennen van gister voorbijkomen, en ben blijven hangen. Nu ben ik te lui om heen en weer te lopen naar de afstandbediening.
quote:
Ik heb ook alles, op het film, sport en porno pakket na.quote:Op maandag 4 april 2011 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben zó blij met ons uitgebreide digitale pakket.
Mja, gisteren kon ik wel wensen dat ik het filmpakket ook had. 2 films met R-Patzquote:Op maandag 4 april 2011 10:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook alles, op het film, sport en porno pakket na.
Deze maand Sport1 erbij!
hier ookquote:
Ik ga gewoon een wasje in de machine gooienquote:Op maandag 4 april 2011 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij in het Zuiden des lands wel ja.
Ach, je komt wel weer een keer thuisquote:Op maandag 4 april 2011 10:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
goed plan! Al heb ik er weinig aan komende dagen
Hebben wij ookquote:Op maandag 4 april 2011 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben zó blij met ons uitgebreide digitale pakket. Je kunt mad veel en lang zappen.
E!Entertainment. FoxLife
. 13th Street
Het balkon hier was zooooo smerigquote:Op maandag 4 april 2011 10:45 schreef JJH het volgende:
Ik moet mijn balkon ook nog doen. Het is groen.
mijn balkon was ook groen... lang leve kunstgrasquote:Op maandag 4 april 2011 10:45 schreef JJH het volgende:
Ik moet mijn balkon ook nog doen. Het is groen.
Balkon bij mn zus hadden ze een houten vondel op bevestigd.quote:Op maandag 4 april 2011 10:47 schreef Muck het volgende:
Het balkon hier was zooooo smerig
De vorige bewoner heeft er gewoon he-le-maal niets aan gedaan
soms is het wijs om even te zwijgenquote:
Afgelopen zomer heb ik niets eraan gedaan, op even aanvegen na.Was ook niet echt nodig.quote:Op maandag 4 april 2011 10:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Het balkon hier was zooooo smerig
De vorige bewoner heeft er gewoon he-le-maal niets aan gedaan
Hier liggen een soort van metalen platen over de onderlaag, maar daar zit allemaal zwarte troep aangekoektquote:Op maandag 4 april 2011 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Balkon bij mn zus hadden ze een houten vondel op bevestigd.
Schroeven waren kapot gedraaid enzo. en eronder was het een tering zooi.
hebben we helemaal weggehaald
en ook nog glibberig?quote:Op maandag 4 april 2011 10:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier liggen een soort van metalen platen over de onderlaag, maar daar zit allemaal zwarte troep aangekoekt
Disco en NGC is ook bijna altijd goed inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2011 10:50 schreef sararaats het volgende:
Ik heb geen balkon.
Discovery Channel staat wel eens op en bij m'n ouders kijk ik Yavido op Astra
jah onder die houten vondels ging hoop zooi zitten. bijna halve dag mee bezig geweest om eruit te brekenquote:Op maandag 4 april 2011 10:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier liggen een soort van metalen platen over de onderlaag, maar daar zit allemaal zwarte troep aangekoekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |