Je gaat toch niet een muisje doodstampen!quote:Op maandag 4 april 2011 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja spinnetje is klein, die kan je nog doodstampen als je wilt, maar een muisDie gaat niet dood hoor met 1 stamp
gestampte muisjesquote:Op maandag 4 april 2011 10:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een muisje doodstampen!
Gelukkig heb ik tot op heden nog geen muis kunnen ontdekken in ons huis ofzo. Of in de tuin. Dat is wel prettig.quote:Op maandag 4 april 2011 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja spinnetje is klein, die kan je nog doodstampen als je wilt, maar een muisDie gaat niet dood hoor met 1 stamp
Nee dat kan niet, daar zijn ze te groot voorquote:Op maandag 4 april 2011 10:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een muisje doodstampen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op maandag 4 april 2011 10:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik tot op heden nog geen muis kunnen ontdekken in ons huis ofzo. Of in de tuin. Dat is wel prettig.
Laatst op m'n werk stond ik wel te gillen, op de parkeerplaats liep een kat met een megamuis in z'n bek. WHuh. Ik word alweer akelig als ik er aan denk.
en een koe dan?quote:Op maandag 4 april 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, daar zijn ze te groot voor![]()
Vandaar dat ik muisjes eng vind
quote:Op maandag 4 april 2011 10:30 schreef Panda72 het volgende:
Mmmm ratten vind ik ook nou niet bepaald fijn om tegen te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahaquote:Op maandag 4 april 2011 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Wij hadden een muis met onze meet, ik hoorde hem gewoon lopenIk was alleen de enige die het eng vond
Muis is een muis.quote:Op maandag 4 april 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat is een huismuis zeker?
check deze danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2011 10:34:27 ]
Euh.. die ziet er meer uit als een hamsterquote:
Ik had die altijd toen in ik Assendorp woondequote:Op maandag 4 april 2011 10:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Pierik.
Aan de voorkant, dus als ie het spoor overgestoken is, zit ie nu in Zuid.
quote:Op maandag 4 april 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
check deze danVind ik ook lief. Die schattige kleine pootjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee die is eng...quote:Op maandag 4 april 2011 10:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Vind ik ook lief. Die schattige kleine pootjes.
Ik zocht op muis, dus mag ik hopen dat google muizen levert.quote:Op maandag 4 april 2011 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh.. die ziet er meer uit als een hamster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |