Is ook niet al te moeilijk te vinden idd.quote:Op maandag 4 april 2011 00:55 schreef Ansu het volgende:
Niet zo piepen! Het eten mag max 25e zijn, het liefst met wat drinken en liefst genoeg voor grote eters. Ieder jaar is het tot nu toe gelukt dus blijkbaar is het wel mogelijk
Iets constructiefs bijdragen mag inderdaad. Ik vraag om tips, niet alleen om 'lukt niet!!'. Voorafje kan ook al brood met smeersels oid zijn, en hoofd stukje vlees met patatjes, dat boeit echt niet, maar het eten in stappen zorgt wel voor meer tevreden en vollere dames!quote:Op maandag 4 april 2011 00:55 schreef Ansu het volgende:
[..]
Niet zo piepen! Het eten mag max 25e zijn, het liefst met wat drinken en liefst genoeg voor grote eters. Ieder jaar is het tot nu toe gelukt dus blijkbaar is het wel mogelijk
Dat ziet er ook goed uit! Ik heb het even doorgegeven. Voorlopig heb ik twee 'offertes' binnen voor 3-gangen met 2 drankjes of zonder toetje en drie drankjes voor 22.50!quote:Op maandag 4 april 2011 11:12 schreef Merel1808 het volgende:
Carels 3 en het Pakhuys in de voetboogstraat hebben ook prima eten voor weinig geld. Skek op de Zeedijk is best goedkoop, maar het wordt compleet gerund door studenten, dus de bediening laat soms wel wat te wensen over..
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.bazaramsterdam.nl/
De Bazar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |