Staat in het script.quote:Op maandag 4 april 2011 20:38 schreef Bastiefcg het volgende:
Hahaha hebben ze hansie terug, pesten ze hem weg.
wat dat betreft was Studio Voetbal gisteren weer genietenquote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef muzas het volgende:
Ze hebben het in dit programma nooit over Ajax... belachelijk...
quote:Op maandag 4 april 2011 20:42 schreef Ikbeneenbrabo het volgende:
Volgens mij wordt dit (journalistiek gezien) een van de slechtste afleveringen ooit van VI. Het ziet er naar uit dat dit een grote entertainment aflevering wordt
Eh het is elke week entertainmentquote:Op maandag 4 april 2011 20:42 schreef Ikbeneenbrabo het volgende:
Volgens mij wordt dit (journalistiek gezien) een van de slechtste afleveringen ooit van VI. Het ziet er naar uit dat dit een grote entertainment aflevering wordt
eensquote:Op maandag 4 april 2011 20:42 schreef Ikbeneenbrabo het volgende:
want het is de afgelopen 3 weken nog niet genoeg over ajax gegaan op tv?quote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef muzas het volgende:
Ze hebben het in dit programma nooit over Ajax... belachelijk...
Nee,.. het is twente wat de klok slaat... en voor het gemak wordt ajax helemaal vergeten.quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
want het is de afgelopen 3 weken nog niet genoeg over ajax gegaan op tv?
altijd tochquote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef DrDentz het volgende:
Heeft ie serieus blaadjes in zn binnenzak
quote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee,.. het is twente wat de klok slaat... en voor het gemak wordt ajax helemaal vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |