Tja, als we zo gaan doen is Brabant ook 1 pot nat met Limburg, en laten we ook België meenemenquote:
maar, maar, belgisch bier wordt dan nederlands bierquote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Nee dat wil ik niet. Dat verrotte wegenstelsel en die draden boven in plaats van onder de grond. Geen regering. Dat land is een derdewereldland in Europa.
Hmm. Ja inderdaad. We doen het wel selectief, dan kapen we Samson en Gert ook eventjes mee.quote:Op zondag 3 april 2011 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar, maar, belgisch bier wordt dan nederlands bier
Ik dacht dat het die vent van net was, die met Marijke wangenquote:
Pics willen we!quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
Tom Boonen stond een keer in de Veronica Gids op een foto. Lag ie in een bad met witte bonen (hihi) in tomatensaus. Twee van mijn favoriete dingen bij elkaar.
Ik heb gezocht maar kan niet vinden.quote:
misschien maken we er gewoon een kolonie van, beetje voc mentaliteit, brouwen de belgen onder slavenregime bier voor onsquote:Op zondag 3 april 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm. Ja inderdaad. We doen het wel selectief, dan kapen we Samson en Gert ook eventjes mee.
Uitbetalen in friet.quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien maken we er gewoon een kolonie van, beetje voc mentaliteit, brouwen de belgen onder slavenregime bier voor ons
Nou dan koppelen wij ons los van Brab/Limbo als jullie België willen. Wij willen nietquote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien maken we er gewoon een kolonie van, beetje voc mentaliteit, brouwen de belgen onder slavenregime bier voor ons
Volendam en Urk mag meteen afdrijven jaquote:Op zondag 3 april 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
En Friesland moeten we afscheiden. Die mogen zelf een land worden wat ze ook zo graag willen! Volendam verkopen we voor een knaak aan China.
Sluit wel aan bij China. Die palingen hebben me spleetogen joh.quote:Op zondag 3 april 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
En Friesland moeten we afscheiden. Die mogen zelf een land worden wat ze ook zo graag willen! Volendam verkopen we voor een knaak aan China.
wij en jullie?quote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dan koppelen wij ons los van Brab/Limbo als jullie België willen. Wij willen niet
Jij was bij het eerste idee meteen voor. Dus ik laat je afdrijven, die kant op.quote:
lijntje trekken met een schep, zetje geven en de waddenzee in laten dobberenquote:Op zondag 3 april 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
dat van a'dam vs r'dam was sarcasmequote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij was bij het eerste idee meteen voor. Dus ik laat je afdrijven, die kant op.![]()
En je ziet A'dam en R'dam als hetzelfde, ook nog een puntje waar ik mee zit
Maak het maar goed door het feitje op te zoeken voor me, de echte Wiki is spoorloosquote:
Zetje geven.quote:Op zondag 3 april 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lijntje trekken met een schep, zetje geven en de waddenzee in laten dobberen
wacht, ik heb daar ooit een plaatje van gemaaktquote:Op zondag 3 april 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Maar stiekem neem ik je wel in m'n handtas mee hoor Zwabbert, inclusief je artystuff en locks.
Ik twijfel of ik het wel eens gezien heb, lamaarzienquote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht, ik heb daar ooit een plaatje van gemaakt
Oh nee dit ken ik niet, ik dacht dat je een kaart met het afdrijven hadquote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet meer bij wie ik toen mee wilde in de koffer
Matig zeg, dat ze geen zonnebankformaat scan hadden.quote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
ik hoor net van die gast met dat concertkaartje dat ze em niet konden scannen, en toch maar de kleine gepakt hebben
Die is tofquote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en mijn allereerste markertekening, van een SEGA Megadrive![]()
[ afbeelding ]
en nu stop ik
Je hebt het opgezocht he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja. alleen iemand die zich ooit verdiept heeft in het Fins weet ditquote:
Ik heb het nog nooit iemand horen zeggen, tis bijna altijd hyvää päivääquote:
Okee, ik gebruikte de Google translate functiequote:Op maandag 4 april 2011 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit iemand horen zeggen, tis bijna altijd hyvää päivää
Maar leuk Bos
Ja ik heb nog niet in FB gekeken, maar er zal wel weer een hoop gedoe zijnquote:Op maandag 4 april 2011 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zie nieuwe vakjes op Fok, zijn ze weer in transformatiesferen?
Ja dan krijg je meestal dit soort dingenquote:Op maandag 4 april 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik gebruikte de Google translate functie
Ik kijk daar eigenlijk nooit, ben benieuwd of er nog meer komtquote:Op maandag 4 april 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik heb nog niet in FB gekeken, maar er zal wel weer een hoop gedoe zijn
Ik ook niet. Zelfs toen ik mod was, kwam ik er zelden eigenlijkquote:Op maandag 4 april 2011 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk daar eigenlijk nooit, ben benieuwd of er nog meer komt
Ik had een keer mijn verjaardag gevierd met een jongen uit een ander dorp. Daags erna kwam ik er terug om hem te betalen en de drank voorraad te delen. Aangezien hij geen bier drinkt, kreeg ik een kratje bier mee. Ik reed toen helemaal verkeerd en kwam bij het station uit. Ik moest wel aan de andere kant van het spoor zijn, zover was ik wel. Maar daar heb je een tunnel onder het station om van de ene kant naar de andere kant te gaan. Maar dat is met de fiets eigenlijk niet te doen, moest ik lopen met de fiets door die tunnen. Kreeg hele rare gezichten mijn kant opquote:Op maandag 4 april 2011 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, de hele buurt heeft weer gehoord dat ik Warsteinerkratjes heb. Die dingen rammelen als een malle met flesjes erin.
Perkele!!!!!!!!quote:Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. alleen iemand die zich ooit verdiept heeft in het Fins weet dit
Zo lelijk vind ik hem niet eens, maar die prijs.quote:Op maandag 4 april 2011 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
iemand nog een walgelijk lelijke vulpen van 3200 euro?
http://www.zc77.de/cgi-bi(...)el=427442&bef=detail
Ik ook! Markers, pennen in alle kleurtjes, gummen, post its, als ik ergens loesoe van word is het dat.quote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik willum ook wel, maar dan voor 32 euro
Ik word altijd wild van kantoorspulpennen, mappen, stickers, bakken, tabbladen, moh
JAquote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook! Markers, pennen in alle kleurtjes, gummen, post its, als ik ergens loesoe van word is het dat._!
Ik word altijd echt helemaal blij als ik een persoonlijke pen leeg heb geschreven.quote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook! Markers, pennen in alle kleurtjes, gummen, post its, als ik ergens loesoe van word is het dat._!
Hey, Grafisch Lyceum flashbackquote:
Oh dat is een leukequote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik word altijd echt helemaal blij als ik een persoonlijke pen leeg heb geschreven.
Ja he.quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik word altijd echt helemaal blij als ik een persoonlijke pen leeg heb geschreven.
Ik heb ff een handpose gedaan ter vergelijking. Idd I was wrongquote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
dat valt mee in het echt, ik heb best grote handen
En dan sta ik een kort moment stil, ben ik dankbaar en dan zwier ik hem de prullenbak in. Net zo gemakkelijk!quote:Op maandag 4 april 2011 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja he.Ik ken dat gevoel nog van de middelbare!
op de meet bij Kally thuis, hadden Graseter, Bella en ik uitgeprobeerd met handen tegen elkaar leggenquote:Op maandag 4 april 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ff een handpose gedaan ter vergelijking. Idd I was wrong
Je moet zo'n dingen ook loslaten, gaat anders aan je vreten.quote:Op maandag 4 april 2011 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan sta ik een kort moment stil, ben ik dankbaar en dan zwier ik hem de prullenbak in. Net zo gemakkelijk!
Ik ga het proberen morgen, nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
overigens wens ik je veel succes om zoveel markers in je hand te proppen
Oja.quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op de meet bij Kally thuis, hadden Graseter, Bella en ik uitgeprobeerd met handen tegen elkaar leggen
ik won
Durfde je niet tegen mij dan? Of niet aan gedacht.quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
dat valt mee in het echt, ik heb best grote handen
das raar, ik vrat altijd aan m'n pennenquote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet zo'n dingen ook loslaten, gaat anders aan je vreten.
nee, volgende keer eens doenquote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Durfde je niet tegen mij dan? Of niet aan gedacht.
Dat is een eitje zonder vaduzquote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op de meet bij Kally thuis, hadden Graseter, Bella en ik uitgeprobeerd met handen tegen elkaar leggen
ik won
Oké, ben benieuwd of ik die 14 stuks ga reddenquote:
dom, lomp en famous, bitches zitten aan je penisquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
Iemand heeft me geretweet, i'm twitterfamoes~~~~~~!*!*!
quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dom, lomp en famous, bitches zitten aan je penis
je hebt ze niet toevallig nog liggen?quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké, ben benieuwd of ik die 14 stuks ga redden
Nee, dat was toen nog niet zo.quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Heb jij wel eens een kek kleurtje of printje met gips gehad Vaduz?
Ja inclusief etuiquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt ze niet toevallig nog liggen?
gezellig!quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kat komt net met een jong eendje binnen.
Doet het eendje het nog? Nee zeker?quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kat komt net met een jong eendje binnen.
nee, mijn kamer is een bende, en die bevind zich in zuid hollandquote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet het eendje het nog? Nee zeker?
Bella is "bende" trouwens Brôabants/Limurgs?
Ik roep wel eens "waar bende nou"
Das nog steeds een gekkenhuis waar jij zit jaquote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, mijn kamer is een bende, en die bevind zich in zuid holland
Je had wel de Bende van Oss.quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet het eendje het nog? Nee zeker?
Bella is "bende" trouwens Brôabants/Limurgs?
Ik roep wel eens "waar bende nou"
nee, zat ik maar op mezelf, tis nu twee uur naar school toe reizenquote:Op maandag 4 april 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das nog steeds een gekkenhuis waar jij zit jaOf zit je op kamers in Knor?
Was dat nou met het bootje, ja toch?quote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, zat ik maar op mezelf, tis nu twee uur naar school toe reizen
onder anderequote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was dat nou met het bootje, ja toch?
Gezelligquote:
Slaap lekker Bos, doe rustig aanquote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Weltrusten.
Kan gedachtes even niet uitschakelen, Ook niet tijdens een lekker metalnummer van Iron Maiden op de radio.
Tot morgen
Een boot? Tering he, alsof je op een waddeneiland woont.quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
een kilometer of twee lopen, een trein, de metro, en het bootje
heb je dat niet meegekregen, mijn opleiding zit op een afgelegen schiereiland in een oude havenloods, die hebben ze opgeknapt en lokalen in gebouwdquote:Op maandag 4 april 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een boot? Tering he, alsof je op een waddeneiland woont.
Nee.quote:Op maandag 4 april 2011 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je dat niet meegekregen, mijn opleiding zit op een afgelegen schiereiland in een oude havenloods, die hebben ze opgeknapt en lokalen in gebouwd
jazeker, ik heb een van de eerste weken foto's gemaakt, even opsnorrenquote:Op maandag 4 april 2011 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee._! Dat is echt te erg gewoon. Heb je een feauteau?
Dat gebouw is wel ultiem hoorquote:Op maandag 4 april 2011 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je dat niet meegekregen, mijn opleiding zit op een afgelegen schiereiland in een oude havenloods, die hebben ze opgeknapt en lokalen in gebouwd
check, dat of anderhalf uur omrijden via de metro en de bus, maar de volgende boot komt na een uur dus dat is snellerquote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus als je de boot mist en nog op tijd wil komen zorg je ervoor dat je een zwembroek en een opblaaskrokodil voor je bagage bij je hebt.
Die macho's willen natuurlijk die boot weer opvoeren en bla bla.quote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
enige nadeel is wel dat we het gebouw delen met de irritante macho's van autotechniek, en de genetisch minder bedeelden van het Albeda
ja, en de eerstejaars zijn echt irritant, die hebben nog niet veel geleerd, en zelfs ik hoor ze foute dingen zeggen dan, en maar stoer doen met je autotechniek studie, veredelde kwik-fit cursus die het isquote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die macho's willen natuurlijk die boot weer opvoeren en bla bla.
jij bent een van de voorbeelden van toffe MBO mensenquote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
Hmm oké, het is dat ik van mezelf weet dat ik genetisch superieur ben, anders zou ik daar wel aanstoot aan nemen.
Eindhoven, was voor mij de middelbaar en het HBO. Voor het MBO zocht ik het bruisende Weert op.quote:Op maandag 4 april 2011 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil altijd best geloven dat MBO een ware terreur is, maar ik heb op school in de crimineelste stad van Nederland gezeten, en het was de beste tijd ooit.Maar ik snap wat je bedoelt, in een macho opleiding botsen al die egotjes en vette gelkoppen tegen elkander, bij toerisme was dat toch iets minder.
Die dubbel friss namaakjes zijn ook echt niet verkeerd volgens mij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind die Top Aqua fris van de Aldi best wel okee hoor
Appelsap van de Aldi is lekker (andere mix-sappen ook)quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, luxepaardje.
De Lemon van de Aldi vind ik qua prik nog wel lekker. Maar meestal is het meer spul voor mixdrankjes. Choco van de Aldi dan?
De echte dubbel fris vind ik vreselijk, dan nog liever de Aldi prikjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die dubbel friss namaakjes zijn ook echt niet verkeerd volgens mij.
Yeah, merkvastquote:
Ik haal ook heel weinig frisdrankquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik kom de laatste tijd wel vaak bij de Jumbo, daar neem ik dan wel vaak frisdrank mee. Maar ik drink eigenlijk alleen bij warmer weer frisdrank. In de winter echt nauwelijks. Thuis dan he. Mocht ik ergens in de kroeg komen wil ik wel gewoon fris bestellen.
Okeequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik haal ook heel weinig frisdrankIk heb net sinds een week of 2 wat 7-up / Cassis gehaald, voor de afwisseling
Kookze Bosquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Ik ga even wat beneden zitten. Had ik eigenlijk al eerder moeten doen. Daarna eten maken enzo.
Tot later vandaag
Pgr denk ik, en anders Zwabbert misschien?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb iemand nodig die goed sites kan machen.
Makroquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
net uitgerekend bij de makro in de grabbelbak een cd van een obscure Dordrechtse metalband gevonden voor een euro
Foto van het hoesje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
net uitgerekend bij de makro in de grabbelbak een cd van een obscure Dordrechtse metalband gevonden voor een euro
bij een boekhandel ga je die stiften niet vindenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou het raar staan als ik het probeer bij een boekhandel?
Ik ben 1.84quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
heb jij freakish lange vingers, of speel je vals met nepnagels van een halve meter?
Waar moet ik hene?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij een boekhandel ga je die stiften niet vinden
een tekenwinkel / art supply winkelquote:
dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben 1.84
En mijn vingers zijn een tandje slanker dan die van jou, geen idee of het uitmaakt?
Ff voor de quote, voor ik hem kwijt benquote:
8,5cm.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waar moet ik hene?
Hoelang is je langste vinger Pisc?
Ja moest ook welquote:
2 meter 5. Ik werd net zo mooi aangekeken toen ik de vinger aan het opmeten was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja moest ook welHoe lang ben je ook alweer?
Kunst is raar, ik zie een goeie combiquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou het raar staan als ik het probeer bij een boekhandel?
Door wie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
2 meter 5. Ik werd net zo mooi aangekeken toen ik de vinger aan het opmeten was.
Kwam er nog een comment of alleen de blik?quote:
De blik. Het maakte een comment overbodig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kwam er nog een comment of alleen de blik?
Je kunt je vingers kennelijk niet ver strekken?quote:
zou ze heel raar opkijken als ik zaterdag er een lineaal er bij hou?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil dan wel Bella's kleine poezelige pinkies op maat hebben, stats
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zou ze heel raar opkijken als ik zaterdag er een lineaal er bij hou?
Ze is zulke dingen al wel van je gewend.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zou ze heel raar opkijken als ik zaterdag er een lineaal er bij hou?
Ik moet ineens aan een potloodtest denken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
wat heb ik gedaan bij Lisa om zo'n reputatie te verdienen dan
Dat hoeft allemaal niet openbaar. Krijg je direct een claim van de familie Tering in Echten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
wat heb ik gedaan bij Lisa om zo'n reputatie te verdienen dan
Welke 3ds?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
overigens heb ik net de 3ds uitgeprobeerd, awesome, maar ben nog steeds scheel
Das van voor jouw tijd.quote:
heel veel, maar lang niet alles, dingen als de atari jaguar, de coleco vision, sega dreamcast en de neo geo pocket ken ik wel, maar er is zoveelquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
Zwab, jij kent toch oude alle Atari meuk en shizzles, dan zou je deze toch ook moeten kennen
ik kijk nauwelijks tv, series die toevallig vorobijkomen, oude friends, the big bang theory, soms two and a half men, family guy, simpsons, southparkquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, vraag van de dag.
Van alle Amerikaanse comedy-meuk op tv, welke kijken jullie graag?
Oke, alles op Comedy central dan zeker? Ik hoopte op iets buiten datquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kijk nauwelijks tv, series die toevallig vorobijkomen, oude friends, the big bang theory, soms two and a half men, family guy, simpsons, southpark
two and a half men en the big bang theory draaien op veronicaquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, alles op Comedy central dan zeker? Ik hoopte op iets buiten dat
240, maar krijg em grotendeels voor m'n verjaardagquote:
Dankquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
two and a half men en the big bang theory draaien op veronica
quote:
Niet alleen gisteren, Er spoken gewoon allerlei dingen door mijn hoofd die ik allemaal goed bedoel maar verkeerd uitpakken enzo. En dingen van vroeger komen weer naar voren. Ja ik weet dat ik nu die training voel, ik geconfronteerd word met mijn nodige tekortkomingen en mijn foute manier van denken Ik wou dat ik die gedachtes er zomaar uit kon trekken, Maar dat gaat gewoon niet.quote:
Het is ook echt niet niks zo'n training, eigenlijk moet iets vaak heftiger worden voordat iets beter wordt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet alleen gisteren, Er spoken gewoon allerlei dingen door mijn hoofd die ik allemaal goed bedoel maar verkeerd uitpakken enzo. En dingen van vroeger komen weer naar voren. Ja ik weet dat ik nu die training voel, ik geconfronteerd word met mijn nodige tekortkomingen en mijn foute manier van denken Ik wou dat ik die gedachtes er zomaar uit kon trekken, Maar dat gaat gewoon niet.
Ik helemaal niets. Kom ik met mijn #filmbijspijkertour niet aan toe. En daarvoor keek ik eigenlijk ook niet wat, er is altijd wel iets op tv wat me meer boeit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, vraag van de dag.
Van alle Amerikaanse comedy-meuk op tv, welke kijken jullie graag?
Ja dat heb ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
er is altijd wel iets op tv wat me meer boeit.
Ja dat zei mijn casemanager gisteren aan de telefoon ookal. En ik wist van tevoren natuurlijk al dat het zwaarr zo worden, maar dat ik het nu al zo pittig zo krijgen heb ik onderschat denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook echt niet niks zo'n training, eigenlijk moet iets vaak heftiger worden voordat iets beter wordt.
Ik vind het heel dapper dat je die training volgt, hou volJe doet enorm je best!
En gun jezelf ook momenten dat dingen fout gaan. Je mag dingen verkeerd doen, dat doen en mogen wij allemaal.
Ik hoop zo dat je daar over een tijdje iets luchtiger mee om kunt gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
Maar toch trek ik ieder foutje zo enorm aan, dat het door mijn kop blijft schieten.
Oeh bah dat zichzelfoverschattend mens. Vroeger vond ik haar best wel wat hebben, maar de laatste jaren niet echt meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
Lieke van Lexmond bij X-factor? Zal ze de "hoe cool/geweldig/absurd/mooi is dat" van Winnie kunnen overtreffen?
Zodra je een contract tekent bij RTL 4 dan begin je meteen bij 5 programma'squote:Op dinsdag 5 april 2011 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah dat zichzelfoverschattend mens. Vroeger vond ik haar best wel wat hebben, maar de laatste jaren niet echt meer.
Okee, dat kan,quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodra je een contract tekent bij RTL 4 dan begin je meteen bij 5 programma's, zag ook al dat ze nu TV makelaar doet
![]()
Robert ten Brink kwam een tijd terug tekenen en had ook ineens 3 programma's.
Ze is volgens mij wel een leuk mens, maar dat wordt net als Winston 1 bak amateurisme en dat is niks bij zo'n LIVE programma.![]()
Lieke en improviseren, ik hou mijn lever vast.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
Lieke van Lexmond bij X-factor? Zal ze de "hoe cool/geweldig/absurd/mooi is dat" van Winnie kunnen overtreffen?
Het is bij TV-makelaar al een klein drama en dat kan 100 keer overquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lieke en improviseren, ik hou mijn lever vast.
Ze zat een keer in een of ander programma met volgens mij Carlo Boszhard waar ze in een voor haar onbekende situatie kwam en zich er uit moest redden en dat deed ze wel behoorlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lieke en improviseren, ik hou mijn lever vast.
Daar doe ik niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil dan wel Bella's kleine poezelige pinkies op maat hebben, stats
Ik en potloodtest? Vlag en wimpel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een potloodtest denken.
Oke, wat is de lengte van jouw middelvinger?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan hebben ze TimImmers geloosd nadat hij het eindelijk na zoveel jaar een beetje goed deed. Wat een beleid.
Ik vind het overzicht zo mooi compleetquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zijn cijfers waarmee je thuis kunt komen.
Ik sta naast jouquote:
Ik hoop het ook Bosquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik ga beneden voetbal kijken. Hopelijk een leuke pot
Fijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Het gaat gelukkig nu weer wat beter met me. Maar voel me nog wel wat raar en licht zweverig ofzo. Maar komt goed.
Waar?quote:
Recht voor mijn snuffert!quote:
Eet smoakelijkquote:
Lekker Hageneesje dat het isquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik las het ook, dat antwoord ook.Volgens mij is Anouk echt zo'n ontiegelijk agressief wijf in het echt.
Zeg, ga jij nou maar eens scannen (en meten)quote:
18 stiften, today is your lucky dayyyyyyy!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb al gemeten, wat moet ik nog meer langs de lineaal gaan leggen dan?
Ik heb ze in 1 hand beetquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
en kan je je hand dan ook nog draaien, of vallen ze dan?
Heb je niet stiekem een dikke serie stiften?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
nee, 14 is echt m'n limiet, ik heb het nog geprobeerd, maar 15 lukt al niet meer
Ik heb volgens mij ook gewoon een standaard setje. Meet jij de dikte eens op?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
je hebt wel verschillende copics, maar ik heb gewoon de standaard markers
jij hebt toch niet stiekem de sketch versie he?
Ja die vierkante heb ik ook, wat zijn die slankies?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
kijk, ik heb de vierkante, de normale
[ afbeelding ]
ja hequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook gewoon een standaard setje. Meet jij de dikte eens op?
[ afbeelding ]
Oh maak me gek
yep, ipv die dunne punt zit er dan een flexibele dunne punt op die een beetje kwast achtig isquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die vierkante heb ik ook, wat zijn die slankies?Sketch?
Trouwens, je wilt gewoon dit shotje? Ze moeten gewoon in de hand blijven ongeacht wat je doet toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
en kan je je hand dan ook nog draaien, of vallen ze dan?
Oh dat klinkt wel fijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yep, ipv die dunne punt zit er dan een flexibele dunne punt op die een beetje kwast achtig is
yepquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trouwens, je wilt gewoon dit shotje? Ze moeten gewoon in de hand blijven ongeacht wat je doet toch?
[ afbeelding ]
Zou een leuke voor een prijsvraag zijn of gewoon 5 minuten gratiez winkelen in zo'n winkel, mohhhhhquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja he![]()
ik vond 14 markers al een dure grap, maar er zijn er meer dan 300
Oke als ik ze vast kan houden en een goeie draai kan maken en daarna de boel op de kiek heb dan is het geslaagdquote:
whehehe, dan ga ik er bij de lokale artsyfartsywinkel vandoor met een kar vol copics, bladgoud, en toffe tekengereedschapdingetjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou een leuke voor een prijsvraag zijn of gewoon 5 minuten gratiez winkelen in zo'n winkel, mohhhhh
Ik zou eerst moeten broeden voordat ik weet wat ik wil, ik wil zoveelquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, dan ga ik er bij de lokale artsyfartsywinkel vandoor met een kar vol copics, bladgoud, en toffe tekengereedschapdingetjes![]()
en ik wil echt dolgraag een airbrush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |