Tja, als we zo gaan doen is Brabant ook 1 pot nat met Limburg, en laten we ook België meenemenquote:
maar, maar, belgisch bier wordt dan nederlands bierquote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Nee dat wil ik niet. Dat verrotte wegenstelsel en die draden boven in plaats van onder de grond. Geen regering. Dat land is een derdewereldland in Europa.
Hmm. Ja inderdaad. We doen het wel selectief, dan kapen we Samson en Gert ook eventjes mee.quote:Op zondag 3 april 2011 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar, maar, belgisch bier wordt dan nederlands bier
Ik dacht dat het die vent van net was, die met Marijke wangenquote:
Pics willen we!quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
Tom Boonen stond een keer in de Veronica Gids op een foto. Lag ie in een bad met witte bonen (hihi) in tomatensaus. Twee van mijn favoriete dingen bij elkaar.
Ik heb gezocht maar kan niet vinden.quote:
misschien maken we er gewoon een kolonie van, beetje voc mentaliteit, brouwen de belgen onder slavenregime bier voor onsquote:Op zondag 3 april 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm. Ja inderdaad. We doen het wel selectief, dan kapen we Samson en Gert ook eventjes mee.
Uitbetalen in friet.quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien maken we er gewoon een kolonie van, beetje voc mentaliteit, brouwen de belgen onder slavenregime bier voor ons
Nou dan koppelen wij ons los van Brab/Limbo als jullie België willen. Wij willen nietquote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien maken we er gewoon een kolonie van, beetje voc mentaliteit, brouwen de belgen onder slavenregime bier voor ons
Volendam en Urk mag meteen afdrijven jaquote:Op zondag 3 april 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
En Friesland moeten we afscheiden. Die mogen zelf een land worden wat ze ook zo graag willen! Volendam verkopen we voor een knaak aan China.
Sluit wel aan bij China. Die palingen hebben me spleetogen joh.quote:Op zondag 3 april 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
En Friesland moeten we afscheiden. Die mogen zelf een land worden wat ze ook zo graag willen! Volendam verkopen we voor een knaak aan China.
wij en jullie?quote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dan koppelen wij ons los van Brab/Limbo als jullie België willen. Wij willen niet
Jij was bij het eerste idee meteen voor. Dus ik laat je afdrijven, die kant op.quote:
lijntje trekken met een schep, zetje geven en de waddenzee in laten dobberenquote:Op zondag 3 april 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
dat van a'dam vs r'dam was sarcasmequote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij was bij het eerste idee meteen voor. Dus ik laat je afdrijven, die kant op.![]()
En je ziet A'dam en R'dam als hetzelfde, ook nog een puntje waar ik mee zit
Maak het maar goed door het feitje op te zoeken voor me, de echte Wiki is spoorloosquote:
Zetje geven.quote:Op zondag 3 april 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lijntje trekken met een schep, zetje geven en de waddenzee in laten dobberen
wacht, ik heb daar ooit een plaatje van gemaaktquote:Op zondag 3 april 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Maar stiekem neem ik je wel in m'n handtas mee hoor Zwabbert, inclusief je artystuff en locks.
Ik twijfel of ik het wel eens gezien heb, lamaarzienquote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht, ik heb daar ooit een plaatje van gemaakt
Oh nee dit ken ik niet, ik dacht dat je een kaart met het afdrijven hadquote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet meer bij wie ik toen mee wilde in de koffer
Matig zeg, dat ze geen zonnebankformaat scan hadden.quote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
ik hoor net van die gast met dat concertkaartje dat ze em niet konden scannen, en toch maar de kleine gepakt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |