tja...actrices kunnen huilen op commando...tis niet andersquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dit lijkt toch echt op janken hoor.
Kan natuurlijk nog steeds om die as zijn, whatever maar het janken is wel echt.
Dit is exact hetzelfde hysterische nephuilen van toen ze los wilde van Gerard. In de KvdW was het huilen ook direct over ineens pats! Dat was ook waarom Gerard in eerste instantie haar zat te fucken!quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Flow3r het volgende:
nee, ik geloof niet dat dit nep is, het is geen monique
Ze zal best doorhebben dat dit niet haar acteermomentje is.quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
Ook bijzonder dat maatje Mo bij dat nephuwelijk wél moest huilen maar bij dit persoonlijk drama nog geen traan gelaten heeft :s
ja die wou nep trouwen, maar ze wil maik niet verlatenquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
Ook bijzonder dat maatje Mo bij dat nephuwelijk wél moest huilen maar bij dit persoonlijk drama nog geen traan gelaten heeft :s
Kan best in die streamlock gebeurt zijn hequote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
juist, er is maar 1 echte bitch en dat is Moquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
toen was Maik nog niet terug, dus stond haar auto-huil nog aanquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
Ja da's ook weer waar.quote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef Stability het volgende:
[..]
tja...actrices kunnen huilen op commando...tis niet anders
Had ze wel wat shampoo in haar broekje laten lopen sjampoeh?quote:Op zondag 3 april 2011 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
mo heeft een doesje gedaan maar mét bikinibroekje en zonder washandje..
quote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toen was Maik nog niet terug, dus stond haar auto-huil nog aan
misschien wil ze wel even alleen zijnquote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
A-sociale medebewoners. Niemand die zich om haar bekommert.
Wat een laag volk zit er in dat huis![]()
![]()
ja ik gein wel mee en heb genoeg verhalen maar toch he, ach als het zo is triest en moeder Beppie ziet dit nu ook op stream, zal ze zich dan niet diep schamen vraag ik me af, de gedachte al dat 1 van mijn meiden zo staat te huilen nee daar ben ik veels te gevoelig voor, dan had ik het eerste het beste vliegtuig gepakt en naar me kind toe gegaanquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dit lijkt toch echt op janken hoor.
Kan natuurlijk nog steeds om die as zijn, whatever maar het janken is wel echt.
ik hoop met je meequote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik hoop dat ze nu niet Joanna maar Monique gaan nomineren voor morgen![]()
En dan Flip er nog bij. Wie hopen jullie dat er genomineerd worden?
kweet niet, gok van nietquote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had ze wel wat shampoo in haar broekje laten lopen sjampoeh?
ja ze dacht dat het glijmiddel was ,glijd die lans van maik zo lekker naar binnen vanavondquote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had ze wel wat shampoo in haar broekje laten lopen sjampoeh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |