wij zijn het altijd met elkaar eens, maar hoe langer ik het zo bekijk en hoe ze praat ik twijffel nog steeds of het echt zo is.........quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Blackprinces het volgende:
Oke nu jankt ze wel echt, ik zet m op mute voor ik mee ga janken
precies, en zo denk ik er ook overquote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
DAAR!!! Dat is dat geniepige hoog hysterische nepteringhuilen wat ze ook deed toen ze los wilde van Gerard.. nu weet je 200% dat het acteren is! Vieze kudthoer!
quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef cindy11 het volgende:
Joana kamer van de waarheid!
Ik moet je mededelen(grafstem) dat helaas er nog een slachtoffer is gevallen van de praktijken van Dennis!
Hij heeft besloten de hangwallen van je bullie te laten optrekken,zodat jullie als bazin en hond meer op elkaar lijken.
Na de operatie mag je contact opnemen met je moeder,die alles regeld! (je mag nu het huis weer in...)
Hoezo, ik vijnd het ook wel wat hebben. Eindelijk een beetje sensatie.quote:
bommie ik denk het ,jij zegt het !quote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
DAAR!!! Dat is dat geniepige hoog hysterische nepteringhuilen wat ze ook deed toen ze los wilde van Gerard.. nu weet je 200% dat het acteren is! Vieze kudthoer!
Ik eigenlijk ook een beetjequote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef Niki.P het volgende:
Ik vindt het best zielig voor Jo, maar kunnen we echt niks anders op de streams krijgen dan dit..
dus dat, ze heeft echt verdrietquote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef meneertje1972 het volgende:
het gehuil van Monique doet me niks maar dit doet me wel wat hoor
volgens mij heb je helemaal gelijk, zo nep als maar watquote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat ie wel 2x nadenkt.. voor ie het weet zit ie er aan vast.. incl. kristallen kroonluchters en een botox-schoonmoeder. Nee.. die doet echt een "Dennisje"quote:
Dit lijkt toch echt op janken hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij zijn het altijd met elkaar eens, maar hoe langer ik het zo bekijk en hoe ze praat ik twijffel nog steeds of het echt zo is.........
she cries a river...quote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Capt1caveman het volgende:
When Jojanka cries
She cries a rainbow......
Nee!!!quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
de cameraman heeft humor door eerst het waterpeil te filmen en daarna jo![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
Boms heeft mij zo hard laten lachen dat het pijn doetquote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef danilel het volgende:
[..]
Wat heeft Boms met jou gedaan??
Bommie, verklaar u nader.......
tuurlijk is het echt!quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Flow3r het volgende:
nee, ik geloof niet dat dit nep is, het is geen monique
ja, 't script hè, ze springt er zo in, dreigt te verzuipen, flip redt haar van de verdrinkingsdood (tijdens een SL natuurlijk), eind goed, al goedquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
O dat is gemeen...quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
En nu KEIHARD Thomas Berge door de speakers
ik dacht het Jij ze3gt hetquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
dat inderdaadquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
Ook bijzonder dat maatje Mo bij dat nephuwelijk wél moest huilen maar bij dit persoonlijk drama nog geen traan gelaten heeft :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |