En die Bat out of Hell is dan een collaboratie tussen Brew Dog Flying Dog en De Molen.quote:
Leuk, wel wat klassiek, ik ben toch meer van de wat modernere klokken. Ik hou er wel van als ze rustig zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon een Steffen kopen, Peu. Dat staat jou perfect.
quote:
klinkt erg spannend!quote:Op zondag 3 april 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En die Bat out of Hell is dan een collaboratie tussen Brew Dog en De Molen.
Ah, oke.quote:Op zondag 3 april 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En die Bat out of Hell is dan een collaboratie tussen Brew Dog Flying Dog en De Molen.
dat heb ik met boekenquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef JoeBravo het volgende:
3 CD's van m'n lijstje weggestreept en er weer eentje bijgezet. Komt geen eind aan
-3 + 1 = -2 in mijn hoofd, dus dan komt het einde dichterbijquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef JoeBravo het volgende:
3 CD's van m'n lijstje weggestreept en er weer eentje bijgezet. Komt geen eind aan
hoe kom je er bij dan?quote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
omdat hij zo lief was en ik hem niet wilde achterlaten
Heb je je KEF-speakers al?quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef JoeBravo het volgende:
Volgens het grote sprookjesboek welquote:Op zondag 3 april 2011 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je daarvoor getrouwd zijn? Ik wist wel dat ik iets verkeerd deed! Het is de volgorde!
Ik was op een soort huisdierenbeurs, dus ik kon eigenlijk wel verwachten dat ik verliefd zou worden op zo'n beestjequote:
Cool! Hamsters zijn tofquote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was op een soort huisdierenbeurs, dus ik kon eigenlijk wel verwachten dat ik verliefd zou worden op zo'n beestje
Vooral lastigquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuk, wel wat klassiek, ik ben toch meer van de wat modernere klokken. Ik hou er wel van als ze rustig zijn.
[..]hoe is die in het echt?
ahh.. zo knuffelbaar hequote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was op een soort huisdierenbeurs, dus ik kon eigenlijk wel verwachten dat ik verliefd zou worden op zo'n beestje
Ik zat te bekijken hoe laat het is op dat klokje dat Peu postte, maar, ik heb geen ideequote:
Slimquote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eerst een woningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |