En die Bat out of Hell is dan een collaboratie tussen Brew Dog Flying Dog en De Molen.quote:
Leuk, wel wat klassiek, ik ben toch meer van de wat modernere klokken. Ik hou er wel van als ze rustig zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon een Steffen kopen, Peu. Dat staat jou perfect.
quote:
klinkt erg spannend!quote:Op zondag 3 april 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En die Bat out of Hell is dan een collaboratie tussen Brew Dog en De Molen.
Ah, oke.quote:Op zondag 3 april 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En die Bat out of Hell is dan een collaboratie tussen Brew Dog Flying Dog en De Molen.
dat heb ik met boekenquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef JoeBravo het volgende:
3 CD's van m'n lijstje weggestreept en er weer eentje bijgezet. Komt geen eind aan
-3 + 1 = -2 in mijn hoofd, dus dan komt het einde dichterbijquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef JoeBravo het volgende:
3 CD's van m'n lijstje weggestreept en er weer eentje bijgezet. Komt geen eind aan
hoe kom je er bij dan?quote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
omdat hij zo lief was en ik hem niet wilde achterlaten
Heb je je KEF-speakers al?quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef JoeBravo het volgende:
Volgens het grote sprookjesboek welquote:Op zondag 3 april 2011 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je daarvoor getrouwd zijn? Ik wist wel dat ik iets verkeerd deed! Het is de volgorde!
Ik was op een soort huisdierenbeurs, dus ik kon eigenlijk wel verwachten dat ik verliefd zou worden op zo'n beestjequote:
Cool! Hamsters zijn tofquote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was op een soort huisdierenbeurs, dus ik kon eigenlijk wel verwachten dat ik verliefd zou worden op zo'n beestje
Vooral lastigquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuk, wel wat klassiek, ik ben toch meer van de wat modernere klokken. Ik hou er wel van als ze rustig zijn.
[..]hoe is die in het echt?
ahh.. zo knuffelbaar hequote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was op een soort huisdierenbeurs, dus ik kon eigenlijk wel verwachten dat ik verliefd zou worden op zo'n beestje
Ik zat te bekijken hoe laat het is op dat klokje dat Peu postte, maar, ik heb geen ideequote:
Slimquote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eerst een woningquote:
Ah, ok. Steffen is echt uitzonderlijk goede kwaliteit (voor de prijs). Er zitten een paar leuke features aan zoals het vervangen van de topring.quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuk, wel wat klassiek, ik ben toch meer van de wat modernere klokken. Ik hou er wel van als ze rustig zijn.
Nee, ik moet aardiger zijnquote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens het grote sprookjesboek wel![]()
Yuki: zeg het maar
Die met die 3 drivers onderin en die "zebrano" gebogen bovenkant?quote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
eerst een woning
En las vandaag een recensie over een paar boston acoustics, die was dermate interessant dat die op m'n keuzelijstje komen
Neequote:
Je ziet niet in 1 oogopslag hoe laat het is. Dat vind ik lastig.quote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
NeeOok als je er aan went? (wat bij mij dan weer niet snel zal gaan, aangezien ik daar teveel horloges voor heb
Ik moet zeggen dat ik het merk niet echt ken. Heb net ook niet naar de prijzen gekeken, ze komen niet goedkoop over. Het mag voor mij wel iets strakker, hoewel het ook wel weer bijzonder is om te dragen. Misschien maar eens wat beter naar kijken. Eerst een Binary OIquote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, ok. Steffen is echt uitzonderlijk goede kwaliteit (voor de prijs). Er zitten een paar leuke features aan zoals het vervangen van de topring.
Dat heb ik bij twee andere horloges ook al. T is voor mij ook een sierraad.quote:Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je ziet niet in 1 oogopslag hoe laat het is. Dat vind ik lastig.
quote:
De flesjes die ik zag staan waren 18 cl. Zou dat dan ook een Oak Aged zijn?quote:Bat Out Of Hell will only be available in Europe beginning in late December. There will only be seven hectoliters brewed, 225 liters of which will be aged in oak barrels. The 475 remaining liters will be packaged in 750 ml bottles.
nee, de A25quote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die met die 3 drivers onderin en die "zebrano" gebogen bovenkant?
Ik heb wel een vermoedenquote:
nee.quote:
deze nog niet, hij is iets groter dan een twee-euromunt en nog best bangig en ook nieuwsgierig. Ik laat hem nu met rust, ik heb de halve middag met hem rond lopen sjouwen en hij is een paar keer vervoerd vandaag, de halve beurs heeft hem vast gehouden, nieuwe kooi, nieuwe spullies, dus ik heb de kooi naast de bank gezet en laat hem verder met rustquote:
18 CL'squote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
De flesjes die ik zag staan waren 18 cl. Zou dat dan ook een Oak Aged zijn?kan ik mijn portemonnee weer trekken
Oh, die zijn veel duurder?quote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
De flesjes die ik zag staan waren 18 cl. Zou dat dan ook een Oak Aged zijn?kan ik mijn portemonnee weer trekken
verdwaald waarschijnlijkquote:
Owja, ik zie het al.quote:
quote:
Bij de B?quote:
klinkt verstandig. beetje acclimatiseren kan nooit kwaad. heeft hij/zij al een naam?quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
deze nog niet, hij is iets groter dan een twee-euromunt en nog best bangig en ook nieuwsgierig. Ik laat hem nu met rust, ik heb de halve middag met hem rond lopen sjouwen en hij is een paar keer vervoerd vandaag, de halve beurs heeft hem vast gehouden, nieuwe kooi, nieuwe spullies, dus ik heb de kooi naast de bank gezet en laat hem verder met rust
quote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zichzelf in de spiegel bewonderen omdat terecht dames van 30+ ook gewoon (nog) yummy zijn.
Aan het MSN'en met een knul uit dat andere topic.quote:
mijn oren zijn (nog) niet zo verwend, dus grote kans van wel.quote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Owja, ik zie het al.Denk je dat je hier dan tevreden mee gaat zijn?
quote:
Het is waarschijnlijk een vrouwtje (is amper te zien, zo klein is het), dus dan heet 'ze' voorlopig Pienquote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef clevy het volgende:
[..]
klinkt verstandig. beetje acclimatiseren kan nooit kwaad. heeft hij/zij al een naam?
Hoe is het met puber trouwens, nu de maaltijd wel gezakt is....is ie het ziek zijn nog steeds even vergeten?quote:
ahh.. leuk!quote:Op zondag 3 april 2011 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een vrouwtje (is amper te zien, zo klein is het), dus dan heet 'ze' voorlopig Pien
quote:
Uhuh, tot hij zich bedacht dat het morgen maandag (dus schooldag) is..quote:Op zondag 3 april 2011 21:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe is het met puber trouwens, nu de maaltijd wel gezakt is....is ie het ziek zijn nog steeds even vergeten?
225 liter op de wereld in totaal terwijl ze ook nog in eiken vaten gelegd zijn in tegenstelling tot 475 die direct in een fles geperst zijn . . . Ik denk 't wel.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, tot hij zich bedacht dat het morgen maandag (dus schooldag) is..
Nee mijn oma was gisteren zelf langs gekomen!quote:Op zondag 3 april 2011 21:05 schreef -Engel- het volgende:
Iemand vandaag nog naar een museum geweest?
Niet op die van mij.quote:
ik ookquote:
me3quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee mijn oma was gisteren zelf langs gekomen!
waarom heb ik jouw msn-adres nog niet eigenlijk?quote:
Zoveel verstand heb ik er niet van, sweetiequote:Op zondag 3 april 2011 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
225 liter op de wereld in totaal terwijl ze ook nog in eiken vaten gelegd zijn in tegenstelling tot 475 die direct in een fles geperst zijn . . . Ik denk 't wel.
mooi is dat.. allemaal roepende in de woestijn.. wel dezelfde taal, niet hetzelfde kanaalquote:Op zondag 3 april 2011 21:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarom heb ik jouw msn-adres nog niet eigenlijk?
omdat je t nog niet gevraagd hebt?quote:Op zondag 3 april 2011 21:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarom heb ik jouw msn-adres nog niet eigenlijk?
Jij bent zelden nog op msnquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:08 schreef clevy het volgende:
[..]
mooi is dat.. allemaal roepende in de woestijn.. wel dezelfde taal, niet hetzelfde kanaal
Ik nog één oma. Maar die is net geopereerd en wordt binnenkort bestraald. Ik hoop dat ze nog mijn huwelijk mee maakt. Ik gebruik de trouwring van haar man (mijn opa dus) als mijn eigen trouwing.quote:Op zondag 3 april 2011 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik heb geen oma's of opa's meer ...dus
Dat dacht ik ook niet maar ik vond het toch niet nodig om te melden.quote:
doe me jouw adres ff dan!quote:
tis maar goed dat je t over een g'hampster hebtquote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef CherryLips het volgende:
o god, het is wakker en heeft het wc-papier ontdektals nestspul dan
welquote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat ik gemist word.
Dit is een heel verdrietige en mooie post in 1.quote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik nog één oma. Maar die is net geopereerd en wordt binnenkort bestraald. Ik hoop dat ze nog mijn huwelijk mee maakt. Ik gebruik de trouwring van haar man (mijn opa dus) als mijn eigen trouwing.
dont even dare to go therequote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat ik gemist word.
Dat is nog steeds geen vragenquote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe me jouw adres ff dan!![]()
ow wacht, dat is geen vragen![]()
doe me jouw adres dan ff snel! asjeblieft!
Wow! Ik hoop het ook voor je. Ik heb ook mn opa's trouwring hier voor een bijzondere vrouw. Heb dr nog niet ontmoet alleen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik nog één oma. Maar die is net geopereerd en wordt binnenkort bestraald. Ik hoop dat ze nog mijn huwelijk mee maakt. Ik gebruik de trouwring van haar man (mijn opa dus) als mijn eigen trouwing.
dat klinkt iets subtieler dan 'mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen'quote:Op zondag 3 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow! Ik hoop het ook voor je. Ik heb ook mn opa's trouwring hier voor een bijzondere vrouw. Heb dr nog niet ontmoet alleen.
volgens ventje af en toe welquote:
Je kan dat niet weten, als je niet online bentquote:
quote:
goed geobserveerd danquote:
is al verwerktquote:Op zondag 3 april 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan dat niet weten, als je niet online bent![]()
@JB, je hebt een DM
Whut?quote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet maar ik vond het toch niet nodig om te melden.
Ze is 36 toch?quote:Op zondag 3 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow! Ik hoop het ook voor je. Ik heb ook mn opa's trouwring hier voor een bijzondere vrouw. Heb dr nog niet ontmoet alleen.
Ik was niet van plan om te gaan trouwen iig niet met haarquote:
Bij mij is het nog erger mijn schoonouders hebben elkaar nooit ontmoetquote:Op zondag 3 april 2011 21:12 schreef clevy het volgende:
[..]
dat klinkt iets subtieler dan 'mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen'
De mensen die mij zouden missen hebben genoeg manieren om dat te laten weten.quote:Op zondag 3 april 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan dat niet weten, als je niet online bent![]()
@JB, je hebt een DM
touche'quote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij is het nog erger mijn schoonouders hebben elkaar nooit ontmoet
Zo is het leven. Ik heb fijne herinneringen aan die opa dus vandaar dat ik zijn ring ook wil gebruiken.quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit is een heel verdrietige en mooie post in 1.
Ook vanwege het idee (opa) er achter of omdat je altijd een trouwring reserve hebt liggen?quote:Op zondag 3 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zeg vaak genoeg dat je niet online bentquote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
De mensen die mij zouden missen hebben genoeg manieren om dat te laten weten.
Dat ik het pas hoor als ik er zelf over begin, is niet echt een goed teken hè?
Dat is zoiets als zeggen dat een broek me geweldig staat als ik vraag of ik er een dikke kont in heb.
Omdat die van mijn opa is, getrouwd op de 20e verjaardag van mijn oma, die datum staat er ook in, met zijn initalen en mijn oma's initialen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo is het leven. Ik heb fijne herinneringen aan die opa dus vandaar dat ik zijn ring ook wil gebruiken.
[..]
Ook vanwege het idee (opa) er achter of omdat je altijd een trouwring reserve hebt liggen?
En toch hebben we bijna dagelijks contact.quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zeg vaak genoeg dat je niet online bent
My bubblequote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om te gaan trouwen iig niet met haar
klopt, maar niet via msn/skype/ander 1 op 1 medium. Afgezien van de niet zo heel erg korte telefoontjesquote:Op zondag 3 april 2011 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
En toch hebben we bijna dagelijks contact.
Zal er ook bij zeggen dat ik het zelf niet heel erg mis
MSN komt bij mij altijd in vlagen. De ene keer vind ik 't helemaal mooi en de andere keer moet ik er niks van hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
En toch hebben we bijna dagelijks contact.
Zal er ook bij zeggen dat ik het zelf niet heel erg mis
Ach bij zit het in de familie om single te blijven. Het is genetischquote:
Hij moet aangepast worden anders pas ik hem niet. De inscriptie wil ik behouden dus ik denk dat ik mijn inscriptie aan de buitenkant laat zetten.quote:Op zondag 3 april 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat die van mijn opa is, getrouwd op de 20e verjaardag van mijn oma, die datum staat er ook in, met zijn initalen en mijn oma's initialen.
Ik denk trouwens dat ik em iets laat vermaken en hem zelf ga dragen (dan niet als trouwring) want hij ligt hier al 5 jaar en ik zie niet gebeuren dat ik em binnen 5jr nodig ga hebben
toch ben je onlinequote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
MSN komt bij mij altijd in vlagen. De ene keer vind ik 't helemaal mooi en de andere keer moet ik er niks van hebben.
Dat laatste is nu een beetje het geval.
tis dus maar net hoe de wind door je manen waait?quote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
MSN komt bij mij altijd in vlagen. De ene keer vind ik 't helemaal mooi en de andere keer moet ik er niks van hebben.
Dat laatste is nu een beetje het geval.
Deze inscriptie is grotendeels versleten, dus die moet sowieso opnieuw gezet worden.quote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij moet aangepast worden anders pas ik hem niet. De inscriptie wil ik behouden dus ik denk dat ik mijn inscriptie aan de buitenkant laat zetten.
En sms, DM, PM...quote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, maar niet via msn/skype/ander 1 op 1 medium. Afgezien van de niet zo heel erg korte telefoontjes
Ja, nu ja. En ik zei ook beetje. Ik praat met niemand.quote:
hmm, is ook zo jaquote:
Jup.quote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef clevy het volgende:
[..]
tis dus maar net hoe de wind door je manen waait?
wispelturig ding !quote:
Vrouwen!quote:
idd.. maar goed dat er whisky is..quote:
en wat ben je de rest van de tijd dan?quote:
Onredelijkquote:
Gewoon lief, schattig en dat soort dingen. Dat spreekt toch voor zichquote:
nee.. dat spreekt niet direct voor zich.. dat kun je wel zeggen.. maar kun je 't ook bewijzen?quote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon lief, schattig en dat soort dingen. Dat spreekt toch voor zich
Alle vrouwen zijn toch lief, schattig en dat soort dingen?quote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef clevy het volgende:
[..]
nee.. dat spreekt niet direct voor zich.. dat kun je wel zeggen.. maar kun je 't ook bewijzen?
in je fobo lijk je dat wel.. maar toch.
En wat nog meer?quote:
net hoe de wind staat.......quote:Op zondag 3 april 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn toch lief, schattig en dat soort dingen?
Wie verspreid die leugens?quote:Op zondag 3 april 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn toch lief, schattig en dat soort dingen?
En de tijd van de maandquote:
+t -> verspreidt .. en ik denk dat dat vrouwvolk dat zelf doet. ingebouwde propagandaquote:
Dat is wel heel makkelijk hequote:
Wilde je beweren dat het niet zo is?quote:
volgens m'n klok is het nu volle maan.. en 21 graden (binnen)quote:
Dat is manipulatiequote:Op zondag 3 april 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk he
[..]
Wilde je beweren dat het niet zo is?
*borst vooruit steekt en indrukwekkend probeert te kijken
Dat is het helemaal nietquote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is manipulatie*er niet op in gaat*
met je borst vooruit heb je wel 2 positieve argumenten maar daarmee win je de discussie nog lang nietquote:Op zondag 3 april 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk he
[..]
Wilde je beweren dat het niet zo is?
*borst vooruit steekt en indrukwekkend probeert te kijken
Daarvoor moet je je torso wat draaien en je kin verschuilen achter je voorste schouder.quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef clevy het volgende:
[..]
met je borst vooruit heb je wel 2 positieve argumenten maar daarmee win je de discussie nog lang niet
ben me mentaal aan t voorbereiden op de nieuwe werkweek.. niveau op kantoor is eerder nivoo met dubbel o en laag bij de grondsquote:
We shall see about that.quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef clevy het volgende:
[..]
met je borst vooruit heb je wel 2 positieve argumenten maar daarmee win je de discussie nog lang niet
Werkt nietquote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het helemaal niet*Borst nog verder naar voren steekt*
ok ok.. als je die argumenten persoonlijk komt tonen dan geef ik me gewonnenquote:
Vandaag sta ik dan ook niet voor jequote:
Dus wat zegt dat?quote:Op zondag 3 april 2011 21:41 schreef clevy het volgende:
[..]
volgens m'n klok is het nu volle maan.. en 21 graden (binnen)
Preciesquote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef clevy het volgende:
[..]
ok ok.. als je die argumenten persoonlijk komt tonen dan geef ik me gewonnen
quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef clevy het volgende:
[..]
ben me mentaal aan t voorbereiden op de nieuwe werkweek.. niveau op kantoor is eerder nivoo met dubbel o en laag bij de gronds
Beetje meer zelfvertrouwenquote:
Disagreequote:Op zondag 3 april 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag sta ik dan ook niet voor je
Maar, serieus. Vrouwen zijn wel leuk!
kijk.. manipulatieve karakter van de vrouw is weer bewezen.quote:
quote:
dank u, ik doe mijn best!quote:
Waarom? Er zullen vast sekreten tussen zitten. Maar zo zijn we niet allemaal hoorquote:
Ik kan er niks aan doen dat mannen zo makkelijk te manipuleren zijn...quote:Op zondag 3 april 2011 21:47 schreef clevy het volgende:
[..]
kijk.. manipulatieve karakter van de vrouw is weer bewezen.
dat het gemakkelijk is wil helemaal niet zeggen dat je er misbruik van moet makenquote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat mannen zo makkelijk te manipuleren zijn...
Dat doe ik dan ook meestal niet.quote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef clevy het volgende:
[..]
dat het gemakkelijk is wil helemaal niet zeggen dat je er misbruik van moet maken
Ja dat klopt. Maar verder dan Bier of Metal kom ik nietquote:
Toch geef ik 'r daarmee wel gelijk hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef clevy het volgende:
[..]
dat het gemakkelijk is wil helemaal niet zeggen dat je er misbruik van moet maken
Yuuks, we worden gewaardeerd. Merk je hetquote:
alleen nu dus.. moet ik me dan vereerd of benadeeld voelen?quote:
Je kunt bier opnieuw aansnijden of een poging doen tot.quote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar verder dan Bier of Metal kom ik niet
En voetbal. En boeken!quote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent uitzonderingquote:
Nou! Reuze!quote:Op zondag 3 april 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuuks, we worden gewaardeerd. Merk je het
Zo vaak gebruik ik m'n tieten niet als manipulatiemiddel. So make your pick.quote:Op zondag 3 april 2011 21:50 schreef clevy het volgende:
[..]
alleen nu dus.. moet ik me dan vereerd of benadeeld voelen?
Vrouwenquote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mannen daar in kunnen trappen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo vaak gebruik ik m'n tieten niet als manipulatiemiddel. So make your pick.
dan ben ik zeer vereerd. dank u vriendelijk schoonheidquote:Op zondag 3 april 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo vaak gebruik ik m'n tieten niet als manipulatiemiddel. So make your pick.
Ik ook nietquote:Op zondag 3 april 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mannen daar in kunnen trappen.
Ik zal kijken..quote:Op zondag 3 april 2011 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt bier opnieuw aansnijden of een poging doen tot.
Ik zal je een handvat geven. Samzz en ik willen binnenkort de Bat out of Hell drinken (van De Molen en Flying Dog). Ken jij dat bier en zo ja kun je er wat zinnigs over zeggen?quote:
goedgelovig zijn is een bewuste keuze.. en bewuste keuzes zijn goed voor je gezondheid.. volgens de reclame danquote:Op zondag 3 april 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mannen daar in kunnen trappen.
Nee, nooit van gehoordquote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zal je een handvat geven. Samzz en ik willen binnenkort de Bat out of Hell drinken (van De Molen en Flying Dog). Ken jij dat bier en zo ja kun je er wat zinnigs over zeggen?
Gaan ook goed samen hoorquote:
Jij mag ervoor zorgen dat ik single blijfquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer aan de wodka?
Ms. Cockblockquote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij mag ervoor zorgen dat ik single blijf
Ja, maar jij speelt niet af en toe mijn gewetenquote:
Waarom zou ik dat doen? Het is toch jouw geweten?quote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar jij speelt niet af en toe mijn geweten
Omdat dat mezelf zo goed afgaat zeker?quote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij mag ervoor zorgen dat ik single blijf
Zo had ik t niet eens bedachtquote:
Nee, ook niet echt. Ik drink ook vaak gewoon het bekende bier of gewoon de pilsener. Echt verstand van allerlei speciale biertjes heb ik eigenlijk niet. Misschien heb ik de interesse ook wel een beetje verloren toen ik 2 jaar niet mocht drinken waar ik woonde.quote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je wel bekend met Stouts & Porters?
Maar je kunt ermee wel diepgang geven aan het topic - toch?quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ook niet echt. Ik drink ook vaak gewoon het bekende bier of gewoon de pilsener. Echt verstand van allerlei speciale biertjes heb ik eigenlijk niet. Misschien heb ik de interesse ook wel een beetje verloren toen ik 2 jaar niet mocht drinken waar ik woonde.
blijkbaar hebben we flink wat niveau verschuiving nodigquote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je kunt ermee wel diepgang geven aan het topic - toch?
Misschien. Vandaag nog een Leffe Blond gedronken. Lekker. Ik had ook laatst de Super Dortmunder van Alfa gekocht, die smaakt ook goed.quote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je kunt ermee wel diepgang geven aan het topic - toch?
Waarom? Geen niveau is ook niveauquote:Op zondag 3 april 2011 22:00 schreef clevy het volgende:
[..]
blijkbaar hebben we flink wat niveau verschuiving nodig
Dortmunder exports heb ik eigenlijk nog nooit gedronken.quote:Op zondag 3 april 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien. Vandaag nog een Leffe Blond gedronken. Lekker. Ik had ook laatst de Super Dortmunder van Alfa gekocht, die smaakt ook goed.
nou.. sinds ik over samzz' tieten begon werd er meer geklaagd over gebrek aan diepgang.. en ik neem aan dat dat niet aan haar voorgevel ligtquote:
Ach. Ik ben een meester in single blijvenquote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo had ik t niet eens bedachtik denk niet dat ik veel succesvoller er in zal zijn dan jij
Je bent ook een meester in cockblockenquote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach. Ik ben een meester in single blijvenzie dat maar eens te overtreffen!
_!
ik vind t niksquote:
Ach ik ben het nog altijd 7.5 jaar langer dan jij (minimaal)quote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach. Ik ben een meester in single blijvenzie dat maar eens te overtreffen!
_!
Wat voor methoden hanteert ze zoal dan?quote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent ook een meester in cockblocken
Samzz breekt mijn benen als ik dat vertel dat ze cup 75A heeft.quote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef clevy het volgende:
[..]
nou.. sinds ik over samzz' tieten begon werd er meer geklaagd over gebrek aan diepgang.. en ik neem aan dat dat niet aan haar voorgevel ligt
quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Yuki het volgende:
Maar goed, ik ben dus Miss Cockblock geworden?
Ze wilde geen pannekoeken etenquote:
En ik ben tweedequote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik ben het nog altijd 7.5 jaar langer dan jij (minimaal)
Een twijfelachtige eerquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Yuki het volgende:
Gewoon zorgen dat ze de Brune dubbel blijft halen. En zeg dat ze gewoon bij de slijter moet zeggen dat ze een "IPA" wil kopen en zorg ervoor dat ze steeds wat anders meeneemt.quote:
lomp geweld is ook aandacht?quote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samzz breekt mijn benen als ik dat vertel dat ze cup 75A heeft.
Nee nee.quote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nah, ik ga mn moeder niet gebruiken. Brune Dubbel is prima.quote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ze de Brune dubbel blijft halen. En zeg dat ze gewoon bij de slijter moet zeggen dat ze een "IPA" wil kopen en zorg ervoor dat ze steeds wat anders meeneemt.
ook nietquote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef STING het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja, haar kennende. Wel pannenkoeken waarschijnlijk
Waarom zou ik je benen breken?quote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry schatje.quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Yuki het volgende:
Ik zat te denken aan vierendelen...quote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee nee.
Niet alleen je benen. Geradbraakt word je.
Deze kant van Samzz kende ik nog niet.quote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee nee.
Niet alleen je benen. Geradbraakt word je.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik ben het nog altijd 7.5 jaar langer dan jij (minimaal)
Tsja, geen idee. Had volgens mij iets te maken met wie ons (mij) uitnodigde om pannenkoeken te eten.quote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou geen pannenkoeken eten
Deze week nog gegeten
niks mis met een dame in hoge laarzen en een zweep..quote:
Wat een trutquote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, geen idee. Had volgens mij iets te maken met wie ons (mij) uitnodigde om pannenkoeken te eten.
Ik wilde vleeschquote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou geen pannenkoeken eten
Deze week nog gegeten
quote:Op zondag 3 april 2011 22:10 schreef clevy het volgende:
[..]
niks mis met een dame in hoge laarzen en een zweep..
Oh, serieus wel, geloof mequote:Op zondag 3 april 2011 22:10 schreef clevy het volgende:
[..]
niks mis met een dame in hoge laarzen en een zweep..
WTFquote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
Hebben jullie trouwens ooit wel eens een tortilla met kroketten gegeten?
wordt je dan gevaarlijk? of had ik moeten zeggen dat ik daar een knappe dame bij voorstelde?quote:
Geen idee omdat ik dit vertelquote:
Dat is dan weer niet raarquote:
Nee, het ziet er niet uitquote:Op zondag 3 april 2011 22:14 schreef clevy het volgende:
[..]
wordt je dan gevaarlijk? of had ik moeten zeggen dat ik daar een knappe dame bij voorstelde?
Als je nou de waarheid vertelde. Nee, echt. Ik kan me daar echt niet druk over makenquote:
Pannenkoeken alleen met zoetigheidquote:
oeh, van welke pizzeria?quote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef Watertornado het volgende:
Mijn donerpizzaontmaagding was bij Yuki, ik weet het nog goed.
*traantje wegpinkt*
pff.. wat een gebrek aan zelfvertrouwen weerquote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het ziet er niet uitBij een knappe dame wellicht wel.
Weet ik veel, zij had 'n koerier gebeld (na een wanhopige poging op het Internet).quote:
Ik weet dat ze groter zijn dan 75Aquote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je nou de waarheid vertelde. Nee, echt. Ik kan me daar echt niet druk over maken
Niet zozeer dat, meer dat ik heel goed weet wat mij wel en niet staatquote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef clevy het volgende:
[..]
pff.. wat een gebrek aan zelfvertrouwen weer
En was het een 'normale' pizza of een turkse pizza/wrap?quote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik veel, zij had 'n koerier gebeld (na een wanhopige poging op het Internet).
Ja, je moet wel heel scheel zijn als je er een A van wilt maken.quote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet dat ze groter zijn dan 75Adat kan ik zelfs als man zien
Een normale (westerse/amerikaanse) pizza.quote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
En was het een 'normale' pizza of een turkse pizza/wrap?
demo?quote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zozeer dat, meer dat ik heel goed weet wat mij wel en niet staat
Al heb ik wel hoge laarzen, ergens...
MI van mijn zoendame in zo'n outfitquote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het ziet er niet uitBij een knappe dame wellicht wel.
wrom nie? dan weet ik nooit of je gelijk hebtquote:
Hahahquote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je moet wel heel scheel zijn als je er een A van wilt maken.
Misschien, ooitquote:Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef clevy het volgende:
[..]
wrom nie? dan weet ik nooit of je gelijk hebt
quote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef Watertornado het volgende:
Mijn donerpizzaontmaagding was bij Yuki, ik weet het nog goed.
*traantje wegpinkt*
dat klinkt al beterquote:
Trustenquote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef clevy het volgende:
*zucht* .. ik ga ook maar eens in coma vallen.. morgen weer veel te vroeg dat de werkweek begint. fijne voortzetting mensen.
*valt van stoel*quote:
Ja. Met trillende beentjesquote:
Auwquote:
Truste Samzzquote:
ohja, je ging abseilen, hoe was het?quote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Met trillende beentjes![]()
[..]
Auw![]()
[..]
Truste Samzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |