En die Bat out of Hell is dan een collaboratie tussen Brew Dog Flying Dog en De Molen.quote:
Leuk, wel wat klassiek, ik ben toch meer van de wat modernere klokken. Ik hou er wel van als ze rustig zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon een Steffen kopen, Peu. Dat staat jou perfect.
quote:
klinkt erg spannend!quote:Op zondag 3 april 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En die Bat out of Hell is dan een collaboratie tussen Brew Dog en De Molen.
Ah, oke.quote:Op zondag 3 april 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En die Bat out of Hell is dan een collaboratie tussen Brew Dog Flying Dog en De Molen.
dat heb ik met boekenquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef JoeBravo het volgende:
3 CD's van m'n lijstje weggestreept en er weer eentje bijgezet. Komt geen eind aan
-3 + 1 = -2 in mijn hoofd, dus dan komt het einde dichterbijquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef JoeBravo het volgende:
3 CD's van m'n lijstje weggestreept en er weer eentje bijgezet. Komt geen eind aan
hoe kom je er bij dan?quote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
omdat hij zo lief was en ik hem niet wilde achterlaten
Heb je je KEF-speakers al?quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef JoeBravo het volgende:
Volgens het grote sprookjesboek welquote:Op zondag 3 april 2011 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je daarvoor getrouwd zijn? Ik wist wel dat ik iets verkeerd deed! Het is de volgorde!
Ik was op een soort huisdierenbeurs, dus ik kon eigenlijk wel verwachten dat ik verliefd zou worden op zo'n beestjequote:
Cool! Hamsters zijn tofquote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was op een soort huisdierenbeurs, dus ik kon eigenlijk wel verwachten dat ik verliefd zou worden op zo'n beestje
Vooral lastigquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuk, wel wat klassiek, ik ben toch meer van de wat modernere klokken. Ik hou er wel van als ze rustig zijn.
[..]hoe is die in het echt?
ahh.. zo knuffelbaar hequote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was op een soort huisdierenbeurs, dus ik kon eigenlijk wel verwachten dat ik verliefd zou worden op zo'n beestje
Ik zat te bekijken hoe laat het is op dat klokje dat Peu postte, maar, ik heb geen ideequote:
Slimquote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eerst een woningquote:
Ah, ok. Steffen is echt uitzonderlijk goede kwaliteit (voor de prijs). Er zitten een paar leuke features aan zoals het vervangen van de topring.quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuk, wel wat klassiek, ik ben toch meer van de wat modernere klokken. Ik hou er wel van als ze rustig zijn.
Nee, ik moet aardiger zijnquote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens het grote sprookjesboek wel![]()
Yuki: zeg het maar
Die met die 3 drivers onderin en die "zebrano" gebogen bovenkant?quote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
eerst een woning
En las vandaag een recensie over een paar boston acoustics, die was dermate interessant dat die op m'n keuzelijstje komen
Neequote:
Je ziet niet in 1 oogopslag hoe laat het is. Dat vind ik lastig.quote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
NeeOok als je er aan went? (wat bij mij dan weer niet snel zal gaan, aangezien ik daar teveel horloges voor heb
Ik moet zeggen dat ik het merk niet echt ken. Heb net ook niet naar de prijzen gekeken, ze komen niet goedkoop over. Het mag voor mij wel iets strakker, hoewel het ook wel weer bijzonder is om te dragen. Misschien maar eens wat beter naar kijken. Eerst een Binary OIquote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, ok. Steffen is echt uitzonderlijk goede kwaliteit (voor de prijs). Er zitten een paar leuke features aan zoals het vervangen van de topring.
Dat heb ik bij twee andere horloges ook al. T is voor mij ook een sierraad.quote:Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je ziet niet in 1 oogopslag hoe laat het is. Dat vind ik lastig.
quote:
De flesjes die ik zag staan waren 18 cl. Zou dat dan ook een Oak Aged zijn?quote:Bat Out Of Hell will only be available in Europe beginning in late December. There will only be seven hectoliters brewed, 225 liters of which will be aged in oak barrels. The 475 remaining liters will be packaged in 750 ml bottles.
nee, de A25quote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die met die 3 drivers onderin en die "zebrano" gebogen bovenkant?
Ik heb wel een vermoedenquote:
nee.quote:
deze nog niet, hij is iets groter dan een twee-euromunt en nog best bangig en ook nieuwsgierig. Ik laat hem nu met rust, ik heb de halve middag met hem rond lopen sjouwen en hij is een paar keer vervoerd vandaag, de halve beurs heeft hem vast gehouden, nieuwe kooi, nieuwe spullies, dus ik heb de kooi naast de bank gezet en laat hem verder met rustquote:
18 CL'squote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
De flesjes die ik zag staan waren 18 cl. Zou dat dan ook een Oak Aged zijn?kan ik mijn portemonnee weer trekken
Oh, die zijn veel duurder?quote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
De flesjes die ik zag staan waren 18 cl. Zou dat dan ook een Oak Aged zijn?kan ik mijn portemonnee weer trekken
verdwaald waarschijnlijkquote:
Owja, ik zie het al.quote:
quote:
Bij de B?quote:
klinkt verstandig. beetje acclimatiseren kan nooit kwaad. heeft hij/zij al een naam?quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
deze nog niet, hij is iets groter dan een twee-euromunt en nog best bangig en ook nieuwsgierig. Ik laat hem nu met rust, ik heb de halve middag met hem rond lopen sjouwen en hij is een paar keer vervoerd vandaag, de halve beurs heeft hem vast gehouden, nieuwe kooi, nieuwe spullies, dus ik heb de kooi naast de bank gezet en laat hem verder met rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |