SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
nee.. hij is uitgeschakeld in de beker..quote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heeft 'ie een belangrijke bekerwedstrijd?
quote:Met 3-0 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust.
De Bulls had het meeste balbezit, namelijk 54 procent.
wilde het nog aanpassen, maar dat mag niet meer als het topic dicht is...quote:
Eerste kans, zullen er nog wel een aantal volgenquote:Sasha van Jole kreeg in de 13e minuut een high five van zijn medespelers toen hij het schot van Jos Oost knap wist te keren.
quote:Tot groot enthousiasme van het publiek slalomde Jesse Groener in de 16e minuut door de centrale verdediging van de gasten en gaf Dikkerds een 2-1 voorsprong.
quote:
Ahquote:
Mijn te vroeg gepromoveerde jeugdspeler die in de verdediging staatquote:Het gezang op de tribunes verstomde toen Tim89-speler Dave van Voorn in de 22e minuut de gasten op een 0-1 voorsprong zette na een aanval over de rechterkant.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:58 schreef Habork het volgende:
[..]
Mijn te vroeg gepromoveerde jeugdspeler die in de verdediging staat
We hebben liever wel dat je scherp blijft. Begrepen?quote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Ah
Ik was een ander topic aan het lezen, en nadat ik had gepost switchte ik weer terug. Ik had niet door dat het de laatste post in het topic was
Iquote:24:46
Ainrs Valters sprong torenhoog boven de anderen uit toen hij in de 24e minuut een hoekschop van Willy Wisenhütten netjes binnenknikte: 3-1.
Komt door de voornaam.quote:Op zondag 3 april 2011 20:58 schreef Habork het volgende:
[..]
Ik ben scherp wanneer dat nodig is! Op een forum zitten met een stelletje idioten hoort daar niet onderquote:Op zondag 3 april 2011 20:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hebben liever wel dat je scherp blijft. Begrepen?
Je hebt gelijk ook. Jullie zijn allemaal idioten.quote:Op zondag 3 april 2011 21:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben scherp wanneer dat nodig is! Op een forum zitten met een stelletje idioten hoort daar niet onder
Dat weet ik al een 27 jaar ondertussen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Jullie zijn allemaal idioten.
HOREN JULLIE DAT?
IDIOTEN ZIJN JULLIE! ALLEMAAL!
Verdacht dat nu juist Mr.Moon en Possie stil zijn.....quote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
HOREN JULLIE DAT?
quote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
HOREN JULLIE DAT?
leg uitquote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Verdacht dat nu juist Mr.Moon MrMoon (ZONDER PUNT DUS!!) en Possie stil zijn.....
Niet meer in de beker?quote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef vanpers het volgende:
Gvd rode kaart voor mijn vleugelspeler, vandaag geen ramp maar dan kan hij volgende week in de topper tegen een team die net als mij 2 keer gewonnen heeft niet spelen.
2e gemiste kans al!quote:Dankzij een fantastische actie van Eduard Zwarnig door het midden nam Dynamo in de 51e minuut bijna de leiding, maar Matthé de Wolf zorgde ervoor dat de gelijke stand op het scorebord bleef staan.
dat is geen uitleg, maar ik zal het je makkelijk maken..quote:
Je snapt 'm niet, maargoedquote:Op zondag 3 april 2011 21:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is geen uitleg, maar ik zal het je makkelijk maken..
waarom was het verdacht dat moi et possie stil waren?
en waar is dat op gebaseerd, MrKoei?..quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je snapt 'm niet, maargoed
Omdat we het over idioten hadden en jullie nog niet hadden gepost suggereerde ik dat jullie ook idoten waren.
Nergens opquote:Op zondag 3 april 2011 21:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en waar is dat op gebaseerd, MrKoei?..
quote:Op zondag 3 april 2011 20:58 schreef Habork het volgende:
[..]
En alweer bijna, ik wilde hem nog wel als trainee gebruiken.quote:Dave van Voorn soleerde in de 36e minuut door het hart van de defensie van de thuisploeg. Zijn schot werd echter knap gekeerd door de keeper.
Je moet ook niemand met die voornaam verkopen anders.quote:Op zondag 3 april 2011 21:12 schreef Habork het volgende:
[..]
[..]
En alweer bijna, ik wilde hem nog wel als trainee gebruiken.
quote:57:24
Een counteraanval door het midden bracht Bifröst in de 57e minuut op 1-1. Carsten Opdam was de doelpuntenmaker.
Ik verkoop hem ook nog lang nietquote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet ook niemand met die voornaam verkopen anders.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet ook niemand met die voornaam verkopen anders.
quote:0:27
In de 60e minuut kwam de thuisploeg op een 2-1 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker voor Bifröst was Denisas Stankovskis.
En flappie...quote:
quote:
quote:Tobias Falkström van Dynamo zorgde voor een 1-2 voorsprong in de 65e minuut na een fabelachtige aanval op rechts.
zonde..quote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nope.... sindsdien werkt het ook niet meer.
Hehe, stuurt hij me net via ht een pm met " Scooooooooorrrrr "quote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zonde..
hier is nog niks gebeurd sinds de rust..
quote:Op zondag 3 april 2011 21:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe, stuurt hij me net via ht een pm met " Scooooooooorrrrr "
Takkezooi, weer een kans gemist.
quote:In de 70e minuut viel tot vreugde van het Saints-publiek de gelijkmaker, 2-2, toen Felix Lepolder van rechts doorkwam en afrondde met een mooie droge knal.
quote:
hopelijk is dat niet het geval...quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zie ik bij ook nog vallen straks...
Iddquote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef MrMoon het volgende:
ben wel benieuwd naar mijn middenveld ratings en die van mn tegenstander met mn 84% bbz voor de rust..
Hij wisselt zijn beste middenvelder eruit voor een prutser... Dus dat moet nu wel lukken hoop ik.quote:
goede wisselquote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij wisselt zijn beste middenvelder eruit voor een prutser... Dus dat moet nu wel lukken hoop ik.
En terwijl ik dat typte, viel dus de 1-3...quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij wisselt zijn beste middenvelder eruit voor een prutser... Dus dat moet nu wel lukken hoop ik.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En terwijl ik dat typte, viel dus de 1-3...
quote:
jij ook al een hattrickquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hattrick overigens...
Zijn 8e doelpunt van dit seizoen al (4 beker, 4 competitie).
de 4de van Kazimir deze avondquote:De corner van Bennie van Groningen leek te laag, maar met ware doodsverachting wist Kazimir van Groningen hem tussen allerlei maaiende benen door toch binnen te koppen: 5-0.
Die zal ik aan het einde van het seizoen even berekenen als Alltid het dan weer doet. Dus die komt ook terug dit seizoen...quote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jij ook al een hattrick
dat doet me denken aan de Fok! Gouden Schoen.. die is ook ooit gesneuveld..
quote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zal ik aan het einde van het seizoen even berekenen als Alltid het dan weer doet. Dus die komt ook terug dit seizoen...
Ik hoop dat ik er nog een overwinning uit kan slepen...quote:
mja ik had achteraf ook wel kunnen PICcen..quote:
goed bezig dusquote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef Flappekz het volgende:
En ondertussen help ik kans nr 5 vakkundig om zeep
Gaat lekker zoquote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef Flappekz het volgende:
En ondertussen help ik kans nr 5 vakkundig om zeep
quote:
quote:Dynamo vergrootte de voorsprong toen Janus van Groningen de 6-0 maakte na een aanval over links die hem alleen voor de keeper zette.
quote:
en nog een hattrickquote:Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen Dynamo na een aanval over de linkervleugel op een 7-0 voorsprong kwam. Janus van Groningen kwam als doelpuntenmaker in de boeken.
Lekker bezig!quote:
quote:
Duimen maar!quote:Op zondag 3 april 2011 21:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
3-1 nu, iig klein beetje zelfvertrouwen gered. Nu nog een corner-SE svp en als die 3-3 ook nog valt zou dat niet meer dan gerechtigheid zijn lijkt me. Potdomme WE tegen en hij WE en 2 SE's mee..
ja eigenlijk zonde.. maar ik vraag me echt af waar mn tegenstander mee bezig is.. ik denk bijna dat ie gaat stoppen..quote:
PIC voor de beker? Of hij dacht even makkelijk te kunnen winnen...quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja eigenlijk zonde.. maar ik vraag me echt af waar mn tegenstander mee bezig is.. ik denk bijna dat ie gaat stoppen..
Hop hop!quote:89:00
Het werd er voor de bezoekers niet beter op. Denisas Stankovskis wurmde zich in de 89e minuut door de verdedigingslinie en maakte de 3-1.
hij is al uitgeschakeld voor de beker.. misschien dat laatste, maar zo heel slecht was mn middenveld vorige week ook niet.. en het verschil is nu wel heel erg groot.. 84% bbz in de eerste helft..quote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
PIC voor de beker? Of hij dacht even makkelijk te kunnen winnen...
Bam!quote:89:25
Bifröst bouwde na 89 minuten de voorsprong verder uit toen Carsten Opdam door de centrale verdediging brak en de bal van buiten het zestienmetergebied in de linker bovenhoek schoot: 4-1.
Poeh. Dat is wel erg groot... Dan maar eens even afwachten...quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij is al uitgeschakeld voor de beker.. misschien dat laatste, maar zo heel slecht was mn middenveld vorige week ook niet.. en het verschil is nu wel heel erg groot.. 84% bbz in de eerste helft..
jep.. ik kan me ook niet voorstellen dat ik een achterlijk hoog middenveld haal..quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Poeh. Dat is wel erg groot... Dan maar eens even afwachten...
ik ook met 54*quote:Op zondag 3 april 2011 21:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Sterrenspel trouwens goed gegokt met 70*.
Soms heb je ook gewoon pech.quote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef MrMoon het volgende:
wedstrijd bij mij in de competitie (328028051)
quote:
quote:
quote:
NICEquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef Habork het volgende:
4-0 door mijn nieuwe aanwistMaar ik geloof het wel, tot de volgende keer
In de tie-break van de 3e set?quote:
8 - 0quote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef Flappekz het volgende:
Gelukkig staat Filleadh Mor netjes met 7-0 voor
zou wel mooi zijn.. beginnen haar wedstrijden ook op een fatsoenlijk tijdstip..quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze gaat ook gewoon promoveren dit seizoen. Kan bijna niet anders
je toptalenten zijn niet voldoende om tot wat moois in staat te zijn?quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Flappekz het volgende:
Het wordt hoog tijd dat mn trainees eens echte topspelers gaan worden. Pas dan kan ik weer echt potten breken denk ik...
Nja, een middenveld met jonkies met briljant pm is geen echte weelde. En daarbij heb ik zowel voorin als achterin geen echte toppers. Allemaal een beetje nét nietquote:Op zondag 3 april 2011 22:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je toptalenten zijn niet voldoende om tot wat moois in staat te zijn?
mja dat wordt dan idd lastig in VI..quote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nja, een middenveld met jonkies met briljant pm is geen echte weelde. En daarbij heb ik zowel voorin als achterin geen echte toppers. Allemaal een beetje nét niet
Mn mid vandaag was zelfs: Briljant - uitmuntend - formidabel pm, en PIC
Exactquote:
heb je nog wat geld voor eventuele versterkingen?quote:Op zondag 3 april 2011 22:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Exact
Misschien moet ik eens wat anders gaan verzinnen om mn trainees heen...Tijd om de denktank weer eens aan te slingeren!
Zie hier mijn HT-banksaldo:quote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je nog wat geld voor eventuele versterkingen?
Maar ik heb wel wat half/half spelertjes die wat op kunnen brengen denk ik...maar die moeten dan ook nog wel een beetje vervangen wordenquote:Kapitaal: 429 499 ¤ (518 854 ¤)
das niet heel veel geld..quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zie hier mijn HT-banksaldo:
[..]
Maar ik heb wel wat half/half spelertjes die wat op kunnen brengen denk ik...maar die moeten dan ook nog wel een beetje vervangen worden
Misschien kan ik wat bij elkaar schrapen voor bijvoorbeeld een echte winger, want die heb ik nu niet...Verder dan een specloze uitmuntend winger kom ik momenteel nietquote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nope versterkingen zullen het dus niet worden..
wat zal die uitmuntende dan opleveren? Of wil je die behouden?quote:Op zondag 3 april 2011 23:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien kan ik wat bij elkaar schrapen voor bijvoorbeeld een echte winger, want die heb ik nu niet...Verder dan een specloze uitmuntend winger kom ik momenteel niet
1,5M....meer nietquote:Op zondag 3 april 2011 23:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat zal die uitmuntende dan opleveren? Of wil je die behouden?
Zit ook met de gedachte te spelen om mn briljante keeper de deur uit te doen, en door te gaan met mn FC uitstekend keeper...quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
voor 2 miljoen heb je niet een veel betere..
niet een slecht idee.. die levert sowieso meer op dan die uitmuntende vleugelspeler..quote:Op zondag 3 april 2011 23:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zit ook met de gedachte te spelen om mn briljante keeper de deur uit te doen, en door te gaan met mn FC uitstekend keeper...
Waarom heb je creatief spel gespeeld?quote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef PeeJie_ het volgende:
Zo, jullie lullen weer een paar pagina's vol zo op de zondagavond. Vandaag met 1-7 gewonnen, na 1-0 achtergestaan te hebben tegen de no. laatst
Helaas denk ik niet dat je die bij iemand hier zal kunnen slijten.... Nouja dan laat ik m maar lopen. Met zn 19 vind ik t zonde om m een seizoen stil te laten staan.quote:Op zondag 3 april 2011 20:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Op zich wil ik dat best doen, al zal er dan even iemand een reservekeepertje/projectje van me over moeten nemen. Liefst Mark Lübben (289868456): gk13, def5, sp10. 19j en +- 4,7 mln tvgl.
tijd om te verhuizen. In de buurt van rotterdam is het altijd bewolktquote:
Ik ga heel misschien al verhuizen dus tussen tijds ga ik niet nog een keer verhuizen voor een zonnetje.quote:Op maandag 4 april 2011 09:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tijd om te verhuizen. In de buurt van rotterdam is het altijd bewolkt
is het dinsdagquote:
ik zou eerst maar Duits lerenquote:Op maandag 4 april 2011 09:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga heel misschien al verhuizen dus tussen tijds ga ik niet nog een keer verhuizen voor een zonnetje.
Hoeft niet. Ik kan in Nederland blijven wonen (vermoedelijk) dus die paar Duitsers leren maar Engels of Nederlands.quote:
Gaat je dat tonnen kosten of misschien wordt hij wel helemaal niet verkocht.quote:Op maandag 4 april 2011 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
Heb helemaal niet op zitten letten wie ik had opgesteld zondag... Nou heeft mn trainie die op de tl staat een +3....
Gelukkig had ik m met een redelijke vraag prijs er op gezet dus wordt hij waarschijnlijk niet verkocht. Het is all1 knudde dat ik m een week of 2 geen training kan geven en ik m dus niet verkoop nu. Had m nooit moeten opstellen natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2011 10:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gaat je dat tonnen kosten of misschien wordt hij wel helemaal niet verkocht.
Say Duh!quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Wilko van der Lubbe is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar (82 d).
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Mja nu all1 even kijken wat hij in def kan halen anders gaat ie geen training krijgen net zoals mn 15 jarige (potentie goed scoren) spits van vorige week.quote:
Wil je mn bankrekening nummer? Ik bedoel een openingsbod mag altijd.quote:Op maandag 4 april 2011 10:54 schreef The_Hives het volgende:
die kan ik wel trainenalleen niet kopen waarschijnlijk
Hoezo wat train je dan en kan je hem daar niet in trainen? Dit lijkt me namelijk een toptalent.quote:Op maandag 4 april 2011 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja nu all1 even kijken wat hij in def kan halen anders gaat ie geen training krijgen net zoals mn 15 jarige (potentie goed scoren) spits van vorige week.
Dat ga ik dus even uit dokteren. Ik train verdedigen en secundair, op t moment vleugelspel maar ik denk dat dat snel weer passen is.quote:Op maandag 4 april 2011 11:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoezo wat train je dan en kan je hem daar niet in trainen? Dit lijkt me namelijk een toptalent.
Je gaat verhuizen? Wat hebben die Duitsers ermee te makenquote:Op maandag 4 april 2011 10:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik kan in Nederland blijven wonen (vermoedelijk) dus die paar Duitsers leren maar Engels of Nederlands.
Heel misschien ja. De baan waar ik misschien voor wil gaan verhuizen is in Duitsland.quote:Op maandag 4 april 2011 11:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je gaat verhuizen? Wat hebben die Duitsers ermee te maken
Training in de jeugd altijd aanpassen op je grootste talent (meeste opbrengst bij promoveren/verkoop). Beter 1 speler voor 750k, dan 3 voor 2 ton..quote:Op maandag 4 april 2011 11:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ga ik dus even uit dokteren. Ik train verdedigen en secundair, op t moment vleugelspel maar ik denk dat dat snel weer passen is.
Ik weet dat dat gezegd word. Ik ben all1 heul eigenwijs.quote:Op maandag 4 april 2011 12:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Training in de jeugd altijd aanpassen op je grootste talent (meeste opbrengst bij promoveren/verkoop). Beter 1 speler voor 750k, dan 3 voor 2 ton..
Noes! Dus je gaat opeens duits pratenquote:Op maandag 4 april 2011 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel misschien ja. De baan waar ik misschien voor wil gaan verhuizen is in Duitsland.
Waar in Duitsland, mocht het wat worden?quote:Op maandag 4 april 2011 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel misschien ja. De baan waar ik misschien voor wil gaan verhuizen is in Duitsland.
Ik was t niet van plan!quote:Op maandag 4 april 2011 12:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Noes! Dus je gaat opeens duits praten
In de buurt van Elten of Kleve rechts van Nijmegen en onder Doetinchem.quote:Op maandag 4 april 2011 12:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waar in Duitsland, mocht het wat worden?
Als je het kan, zou ik het doen. Overigens zou ik er dan wel voor kiezen om ook daadwerkelijk in Duitsland te gaan wonenen niet in Nederland te blijven. Huizen zijn daar veel goedkoper.quote:Op maandag 4 april 2011 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In de buurt van Elten of Kleve rechts van Nijmegen en onder Doetinchem.
Ik zou ook evt op het park kunnen wonen dus een huis is misschien niet eens nodig. Eerst maar eens zien of ze wat concreter kunnen worden de komende maanden. Dan ga ik me daar over buigen. Ik wil nl het liefst Nederland niet uit....quote:Op maandag 4 april 2011 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je het kan, zou ik het doen. Overigens zou ik er dan wel voor kiezen om ook daadwerkelijk in Duitsland te gaan wonenen niet in Nederland te blijven. Huizen zijn daar veel goedkoper.
En ook kun je profiteren van de goedkopere auto's daar.
Ik heb je altijd al een duitser gevondenquote:Op maandag 4 april 2011 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zijn opa was zeker fout in de oorlog!quote:Op maandag 4 april 2011 12:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik heb je altijd al een duitser gevonden
daar heb ik geen weet vanquote:Op maandag 4 april 2011 16:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zijn opa was zeker fout in de oorlog!
over zulke zaken doe ik geen uitspraken als ik de feiten niet kenquote:
Ik zou het ook niet weten.quote:Op maandag 4 april 2011 16:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
over zulke zaken doe ik geen uitspraken als ik de feiten niet ken
Het is vaak al laag en gaat vaak nergens over... maar dit is toch wel een dieptepuntje hoorquote:
het spijt me... ik zal het niet meer doen..quote:Op maandag 4 april 2011 17:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het is vaak al laag en gaat vaak nergens over... maar dit is toch wel een dieptepuntje hoor
Die keeper levert me niet genoeg op voor een uberwinger trouwensquote:
We zijn een stelletje jonge honden, in tegenstelling tot opa's als Flap en Possie!quote:
Ik ben nog geen 30-plusser!quote:Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
We zijn een stelletje jonge honden, in tegenstelling tot opa's als Flap en Possie!
en ga je ze ook beide verpatsen?quote:Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die keeper levert me niet genoeg op voor een uberwinger trouwens
Maar die keeper+mijn huidige winger wel
Volgende maand 31quote:
Eens kijken wat voor winger ik wil. Heb er een paar gehotlist, de eerste al binnen een uurquote:
Ik wou al zeggen, je komt uit 1980quote:Op maandag 4 april 2011 17:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgende maand 31
[..]
Eens kijken wat voor winger ik wil. Heb er een paar gehotlist, de eerste al binnen een uur
volgende maand 27quote:
quote:Eens kijken wat voor winger ik wil. Heb er een paar gehotlist, de eerste al binnen een uur
Toch welquote:Op maandag 4 april 2011 17:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgende maand 27
[..]je laat er geen gras over groeien..
Daar moet je gewoon Bosch'jes, van Groningen en Prentjes neerzettenquote:Op maandag 4 april 2011 17:54 schreef Flappekz het volgende:
En als ik met dit project klaar ben, ga ik over naar een trainingsritueel waarin geen 50%-plaatsen bestaan. Want die 50% dingen zijn maar stom
Neuh, daar is niemand bij gebaat.quote:Op maandag 4 april 2011 17:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon Bosch'jes, van Groningen en Prentjes neerzetten
Verdedigenquote:Op maandag 4 april 2011 17:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neuh, daar is niemand bij gebaat.
Volgende switch wordt óf naar passen, óf terug naar good-old verdedigen
Daarom, is het ook zo'n toppertje.quote:Op maandag 4 april 2011 17:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat heb ik mn eerste honderdmiljoen seizoenen ook gedaan
Mhaw er is niet echt een toppertjequote:
Ik vond het zo lang duren allemaal, en qua opstellingen vond ik het te beperkt. Maar ik heb eigenlijk wel weer zin om een onwijze counterhufter te worden. Net zoals vroegerquote:Op maandag 4 april 2011 18:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw er is niet echt een toppertje![]()
Maargoed het beviel je toch 1 miljoenseizoenen? Waarom nu toch die twijfel.
Daarom, ik vond/vind nog steeds dat counter echt een geweldige tactiek is..quote:Op maandag 4 april 2011 18:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vond het zo lang duren allemaal, en qua opstellingen vond ik het te beperkt. Maar ik heb eigenlijk wel weer zin om een onwijze counterhufter te worden. Net zoals vroeger
Je kan ook scoren gaan trainenquote:Op maandag 4 april 2011 18:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vond het zo lang duren allemaal, en qua opstellingen vond ik het te beperkt. Maar ik heb eigenlijk wel weer zin om een onwijze counterhufter te worden. Net zoals vroeger
Een uber 523 met 2 megawingers, superaanvallers met wing, allemaal met snel of koppen. 2 échte wingbacks, 3 mega centrale defs en een eindbaas in de goalquote:Op maandag 4 april 2011 18:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarom, ik vond/vind nog steeds dat counter echt een geweldige tactiek is..
Dat kan ook, ook met die geliefde 523quote:Op maandag 4 april 2011 18:07 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Je kan ook scoren gaan trainen
Heb je ook geen 50% plekken bij
Het is dat mijn Prentjes niet sterk genoeg zijn, want anders was ik zo gaan ballen jaquote:Op maandag 4 april 2011 18:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een uber 523 met 2 megawingers, superaanvallers met wing, allemaal met snel of koppen. 2 échte wingbacks, 3 mega centrale defs en een eindbaas in de goal![]()
Misschien moet ik maar eens gaan informeren of ik mn talentjes nog speciaal moet laten plaatsenquote:Op maandag 4 april 2011 18:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is dat mijn Prentjes niet sterk genoeg zijn, want anders was ik zo gaan ballen ja
quote:Op maandag 4 april 2011 16:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zijn opa was zeker fout in de oorlog!
Ik hoef Nederland niet uit hè!quote:Op maandag 4 april 2011 12:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik heb je altijd al een duitser gevonden
wij zijn daar wel bij gebaat hoorquote:Op maandag 4 april 2011 17:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neuh, daar is niemand bij gebaat.
Volgende switch wordt óf naar passen, óf terug naar good-old verdedigen
Respect dan!quote:Op maandag 4 april 2011 18:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Mijn beide opa's zaten in t verzet.... Toen de Canadezen de Duitsers er uit gooide stonden mn Opa en Oma van mn moeders kant boven aan het lijstje (bij de ss) om opgepakt te worden. De Canadezen waren dus gelukkig op tijd.
Ik ben al 31 Flap, het is te doenquote:
Positiespel trainies op passen trainen is veel winstgevender dan verdedigers.... Deze heeft 187k gekost en gaat als hij goed is in passen er voor minimaal 600k weer uit.quote:Reint-Jan de Wijkersloot (313363186)
18 jaar en 23 dagen, volgende verjaardag: 02-07-2011
matig in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Olympique Kissomlyó
(sinds 11-02-2011 (11/44), 7w 3d)
Total Skill Index (TSI): 1 120
Loon: 612 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Points: Ability: 306 / Potential: 1755
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 04-04-2011 19:22
Vraagprijs: 175 000 ¤
Hoogste bod: 187 000 ¤ door We sturen je met een kluitje het Bosch in!
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
wel al wat oud hè?quote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
1 van mijn nieuwe trainie's :
[..]
Positiespel trainies op passen trainen is veel winstgevender dan verdedigers.... Deze heeft 187k gekost en gaat als hij goed is in passen er voor minimaal 600k weer uit.
Heerlijk dat passen trainen.
Mn andere 2 trainies die ik wilde kopen.... Hoop dat die moscovskaya over een uur en 40 minuten niet meer online is....quote:19:30 moskovskaya biedt voor Richard Jongejan
19:30 moskovskaya biedt voor Allan Chanal
wie weet wil ie er maar één van hebben..quote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mn andere 2 trainies die ik wilde kopen.... Hoop dat die moscovskaya over een uur en 40 minuten niet meer online is....
Klopt maar winstgevend.quote:
Zou kunnen maar ik wil ze alle 2. Ik wil all1 niet al te veel meer dan 2 ton betalen en ze staan nu door hem op 203k.....quote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wie weet wil ie er maar één van hebben..
maar een mid is niet duurder dan verdediger in aanschaf?quote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar winstgevend.Gister zo een zelfde maar dan met goed passen (en dus ouder) verkocht voor 624k.
Terwijl een uitstekend verdediger met goed passen slechts 400k oplevert.
Scheelt maar ±50k Kijk maar bij Plácido Ahumada (306725287). Das een verdediger die ik verkoop vanavond.quote:Op maandag 4 april 2011 19:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar een mid is niet duurder dan verdediger in aanschaf?
dat valt uiteindelijk wel mee idd..quote:Op maandag 4 april 2011 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Scheelt maar ±50k Kijk maar bij Plácido Ahumada (306725287). Das een verdediger die ik verkoop vanavond.
Ja en die ±50k heb ik wel over als een speler na 2 levels gestegen te zijn, gemiddeld ineens 6 ton waard is ipv 4.quote:
dan is het idd een goede keuzequote:Op maandag 4 april 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en die ±50k heb ik wel over als een speler na 2 levels gestegen te zijn, gemiddeld ineens 6 ton waard is ipv 4.
Interessant, heb al bijna een paar spelers die uitstekend positiespel hebben, misschien die ook maar eens wat gaan optrainen mbt passenquote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
1 van mijn nieuwe trainie's :
[..]
Positiespel trainies op passen trainen is veel winstgevender dan verdedigers.... Deze heeft 187k gekost en gaat als hij goed is in passen er voor minimaal 600k weer uit.
Heerlijk dat passen trainen.
ga vooral zo door..quote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy!Ik heb een goede keuze gemaakt mbt hattrick!
![]()
![]()
Das zeker een optie.quote:Op maandag 4 april 2011 19:49 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Interessant, heb al bijna een paar spelers die uitstekend positiespel hebben, misschien die ook maar eens wat gaan optrainen mbt passen
Mwoa, al mijn spelers die ik train zijn jonger als dat, rond de 17y40d - 18y ongeveer, ik weet niet hoe oud ze zijn als ze dat niveau bereikt hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das zeker een optie.Al weet ik niet hoe dat is met andere leeftijden. Ik koop ze in als ze 18 zijn met <30 dagen en train ze 2 levels op (met 5-5-0) en verkoop ze weer.
Ik zou als ik jou was die lekker blijven trainen op positiespel en all1 in het tussen seizoen 2x 2-5-3 spelen met korte passen als training.quote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa, al mijn spelers die ik train zijn jonger als dat, rond de 17y40d - 18y ongeveer, ik weet niet hoe oud ze zijn als ze dat niveau bereikt hebben
Duurt alleen allemaal nog zo lang he, geduld is de sleutel helaasquote:Op maandag 4 april 2011 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was die lekker blijven trainen op positiespel en all1 in het tussen seizoen 2x 2-5-3 spelen met korte passen als training.Na een aantal seizoenen zijn ze dan ook wel wat niveau's gestegen.
vooral in HTquote:Op maandag 4 april 2011 19:59 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Duurt alleen allemaal nog zo lang he, geduld is de sleutel helaas
Klopt. Het is geen korte termijn spel.quote:Op maandag 4 april 2011 19:59 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Duurt alleen allemaal nog zo lang he, geduld is de sleutel helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |