quote:Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij hebt er vandaag al een supporter bij! Niet te inhalig worden he!
Ben je meer een chips-man?quote:
Tot welk level zou ik hem op moeten trainen?quote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jean Joseph Van Den Bosch (297082350)
Die van mij ook...quote:Op zondag 3 april 2011 20:01 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...hij tovert een vleugelaanval uit de hoge hoed...
Ook niet eigenlijk...quote:
Derbyquote:Supportersgroepen van beide teams uit Zuid-Holland probeerden elkaar te overstemmen met aanmoedigingen voor hun favorieten, zodat het stadion veranderde in één grote heksenketel.
Uiteraardquote:Dynamo vertrouwde op zijn countervaardigheid.
niet teveel. anders kan ik m straks niet betalen.quote:Op zondag 3 april 2011 20:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Tot welk level zou ik hem op moeten trainen?
Dan zal 'ie wereldklasse of bovennatuurlijk zijn denk ik. Maar ik kom nu 1 miljoen te kort om er een bod op te brengen.quote:Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
niet teveel. anders kan ik m straks niet betalen.Ik vind t all1 zonde om m nu al zelf te kopen.
Ik denk dat ik m ergens aan t begin komend seizoen van je wil kopen.
Hmm ja, ik had mijn technische deftrainee ook beter even woensdag op kunnen stellen en vandaag een ander.quote:Op zondag 3 april 2011 20:06 schreef Drassss het volgende:
Hmm stortregen en ik bal met 2 Technische en 1 snelle CM
Ow das kut.... Ik denk nl dat hij wel richting de 3 miljoen gaat. Dus zou je nog meer geld te kort komen... Hmzzz misschien maar laten lopen dan...quote:Op zondag 3 april 2011 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan zal 'ie wereldklasse of bovennatuurlijk zijn denk ik. Maar ik kom nu 1 miljoen te kort om er een bod op te brengen.
Ja, ik heb nu 1.5 mln in kas. Anders had ik het misschien wel gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow das kut.... Ik denk nl dat hij wel richting de 3 miljoen gaat. Dus zou je nog meer geld te kort komen... Hmzzz misschien maar laten lopen dan...
Tja als ik zelf verdedigen had getraind had ik m zelf wel gekocht maar dat duurt nog een seizoen.quote:Op zondag 3 april 2011 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu 1.5 mln in kas. Anders had ik het misschien wel gedaan
quote:
Levensgevaarlijk jonguh!quote:De counteraanvallen van Dynamo waren levensgevaarlijk. Er waren 15 minuten gespeeld toen Eduard Zwarnig een dieptepass van de rechterflank opving en in één beweging 0-1 scoorde.
quote:
Gohquote:De regen maakte het vandaag moeilijk voor spelers als Ferdi Prent om hun balcontrole te demonstreren.
Op zich wil ik dat best doen, al zal er dan even iemand een reservekeepertje/projectje van me over moeten nemen. Liefst Mark Lübben (289868456): gk13, def5, sp10. 19j en +- 4,7 mln tvgl.quote:Op zondag 3 april 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja als ik zelf verdedigen had getraind had ik m zelf wel gekocht maar dat duurt nog een seizoen.Misschien dat dF m sh wil trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |