Moeten we een eeneiige tweeiling zien te vinden?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Kut, we hebben dezelfde smaak!wat nu?
*high five met meneer van pruissen doet *quote:Op woensdag 6 april 2011 21:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moeten we een eeneiige tweeiling zien te vinden?
Prachtig...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Vind je dat erg?
@ EG;
Stukje van Donja bij de schapen en dan een schapenwissel met Max(mooie hond).
Max is 1 van de honden van de trainer, die andere in het filmpje van Swift is ook van hem, dat is Solo.
Op ongeveer 54 seconden hoor je de trainer zeggen "wisselen" , dan wil hij andere schapen op het veld. En dan stuurt hij Max en die haalt heel netjes de schaapjes op en brengt ze naar achter.
Ik ga denk ik vaker filmpjes maken en bepaald gedrag proberen goed vast te leggen.
En dan ook bezig houden met monteren en dergelijke, nu is het gewoon ruw dumpen.
Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag was waarom je denkt dat de meesten ondanks ASS het toch voor elkaar hebben gekregen. (met studie, baan etc.)quote:Op woensdag 6 april 2011 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste hebben toch aardig wat voor elkaar gekregen ondanks ASS. Opleiding afgemaakt, baan, etc
Niet dat ik er veel waarde aan hecht, immers lies, damned lies, and statisticsquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
M.a.w.: is het je eigen waarneming, of baseer je dat op statistieken?
Bij thebookdepository is die bijna 10 euro goedkoper.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef ScarFace- het volgende:
Denk dat ik dit boek ga bestellen
http://www.bol.com/nl/p/e(...)001710588/index.html
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij thebookdepository is die bijna 10 euro goedkoper.
Die is wel heel gaaf.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Eh ja, samen met Megatron en een hele zwik aan Lego robots die we samen gebouwd hebben
Maar zo stond ie toen ze binnenkwam:
[ afbeelding ]
Nee dat niet, maar engelstalige boeken haal ik altijd daar... scheelt vaak 30% met de NL prijs en ze hebben geen verzendkosten.quote:
Je hebt ABSOLUUT hier het grootste dilemma te pakken van een gelovige: het niet kunnen/mogen dienen van 2 goden ( de God van de Bijbel en de god van het geld) maar je zal toch ook moeten eten en bent daarmee veroordeeld tot het economisch systeem waarin we moeten leven: in ons geval (graai)kapitalisme.quote:Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef Auti het volgende:
Sorry maar ik ben even los en mag ik eventjes heel hard en bot zijn zonder dat ik echt meen of iemand wil kwetsen maar wel om eventjes een heel hard standpunt te maken?
Ja? God zij met u, dank u wel;
Want velen, en volgens mij ook Schaal_9, zijn godsdienstig toch?
Als je dat dan bent, is het dan niet schoftig om toe te geven aan het kapitalisme en status? Daar volop op te geilen en naar te streven omdat dát het summun is? Is dat niet in werkelijkheid je ziel verkopen aan de duivel? Even heel cru en niet kwetsend bedoeld.
Jeugdsentiment, het is een robot én een auto (ok, vrachtwagen) en hij is de baas.quote:
Ok. Ik heb die rage/hype niet (bewust) meegemaakt, maar ik ben dan ook van 1985quote:Op donderdag 7 april 2011 14:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, het is een robot én een auto (ok, vrachtwagen) en hij is de baas.
Ik was helemaal gek van de Transformers, eind jaren 80 met die tekenfilmserie. Had je nog de oude Optimus. Had ik ook speelgoed van, dat was echt mooi speelgoed. Ik kon uren naar zo'n robot kijken. En ik wou altijd Starscream want dat is een vliegtuig.
Nu ook nog, met de nieuwe Transformers, zit echt heel mooi artwork tussen. Veel detail ook.
Transformers zijn cool en Optimus Prime is de coolste.
Sorry EG, maar dit is echt pure onzin.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is een duidelijk signaal: het huidige kapitalisme loopt op haar laatste benen. Vanuit sociaal-economisch perspectief, theologisch perspectief kan dit worden verklaard.
Generation 1 liep tot 1994. Maar ik weet niet of het in de jaren 90 nog regelmatig uitgezonden is op de Nederlandse TV. Maar toendertijd met het speelgoed was het echt een rage, speelgoed was er geloof ik ook eerder dan de serie/comics.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. Ik heb die rage/hype niet (bewust) meegemaakt, maar ik ben dan ook van 1985
Als een topman voor een bedrijf waarde creëert (dus niet "slechts" winst, want dan krijg je allemaal truukjes om die jaarwinst op te poetsen) dan ben ik van mening dat hij er best in delen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:01 schreef Auti het volgende:
Helemaal mee eens.
En dat graaien, dat snap ik dus gewoon echt niet. Ik vind het vreselijk en schoftig en raar.
Ik snap bonussen ook niet en al helemaal niet de hoogtes daarvan.
Stel dat je 100k per jaar verdiend, dat is heel veel geld en dan zit je er echt wel goed bij hoor.
Wat moet je dan nog met een bonus van 100k of hoger? Het is niet zo dat ze het geld dringend nodig hebben. En door dat soort hoge salarissen en idioot gesmijt met geld zijn heel veel dingen onnodig duur geworden.
Daar wordt je op afgekeurd ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef trolololo het volgende:
Als er ooit Asperger bij iemand is geconstateerd, maar het sociale leven gaat later een stuk beter dan toen het geconstateerd werd, en iemand solliciteert dan bijvoorbeeld bij de politie, kan je dan geweigerd worden vanwege dat er ooit asperger is geconstateerd?
Ik snap je wel maar het is imho ook erg 50/50. Ik kan het nu niet goed verwoorden, loop een beetje vast en te stuiteren in processen.. maar sommige dingen zijn uitzonderlijk duur en als je dan afvraagt waarom dan ligt dat dus in winstmarches en die winst moet weer gemaakt worden om schoftig hoge salarissen uit te betalen. Met als klap op de vuurpijl daar nog een bonus bovenop.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als een topman voor een bedrijf waarde creëert (dus niet "slechts" winst, want dan krijg je allemaal truukjes om die jaarwinst op te poetsen) dan ben ik van mening dat hij er best in delen.
Dat is ook de reden waarom ik droom van een eigen bedrijf, dan kan je schofterig veel geld verdienen zonder dat "het publiek" en de "politiek" zich daarover verontwaardigd. Een bekende van mij steekt op die manier (de winst van zijn eigen bedrijf) vele tientallen miljoenen per jaar in z'n zak en lacht alle topmannen vierkant uit, want die moeten zich verantwoorden.
Krijgen ze die informatie of met je die zelf ingeven?quote:
Als je van de diagnose af wilt komen omdat je er aan twijfelt, zal je je opnieuw moeten laten testen als second opinion, misschien dat je er zo van af kan komen? Je kan het zelf verzwijgen maar het komt tijdens de screening naar voren uit je medisch dossier. Ook als je dat zgn geheim of verborgen in je dossier hebt staan.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:10 schreef trolololo het volgende:
[..]
Krijgen ze die informatie of met je die zelf ingeven?
En: kan je niet van die diagnose afkomen? Ik weet zeker dat de diagnose onjuist is.
Dan ga ik binnekort naar de GGD (denk ik?) en kijken wat zij er van zeggen...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef Auti het volgende:
[..]
Als je van de diagnose af wilt komen omdat je er aan twijfelt, zal je je opnieuw moeten laten testen als second opinion, misschien dat je er zo van af kan komen? Je kan het zelf verzwijgen maar het komt tijdens de screening naar voren uit je medisch dossier. Ook als je dat zgn geheim of verborgen in je dossier hebt staan.
Ze weten aardig wat over de mensen hoor, zal je verbaasd over zijn wat ze allemaal naar boven weten te toveren.
Via huisarts naar GGZ (psych). Het is een duidelijk verhaal; je hebt in het verleden de diagnose Asperger gekregen maar twijfelt hier zelf heel sterk aan en wilt daarnaast ook graag werk gaan doen waarbij die diagnose een beperking is. Dan ga je gewoon opnieuw door de molen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dan ga ik binnekort naar de GGD (denk ik?) en kijken wat zij er van zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |