quote:Op zondag 3 april 2011 20:32 schreef Toverheks het volgende:
we gaan niet overal op letten he, de soep is eetbaar en ziet er best lekker uit
de regenwormen spaghetti van roald dahl?quote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik zeg niet waar het op lijkt, ik zeg het gewoon niet
Ik ken iemand die zo weinig vocht in de soep doet dat je poeder vreetquote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar in soep hoort toch ook wat vocht?
Oh, Jo heeft geen zin meer in haar prednisonkuurtje. Lekker handig.
Maar volgens mij neemt ze haar medicijnen al een paar dagen niet meer.
dit heet lepelrechtopindesoep, maakte me oma zaliger ook altijd vroeger en ik kan me herrineren dat ik het altijd heerlijk vondquote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar in soep hoort toch ook wat vocht?
Oh, Jo heeft geen zin meer in haar prednisonkuurtje. Lekker handig.
Maar volgens mij neemt ze haar medicijnen al een paar dagen niet meer.
Good for her, zo'n kloothommel die z'n moeder de relatie laat beeindigen door haar spullen uit huis te zetten is wat mij betreft ook geen knip voor de neus waard. Ik ben geen fan van Joanna, maar zo'n kerel verdiend niemand...quote:
let maar op morgen is dat bij iedereen heel vloeibaarquote:
Lekker hoor!!! maar ze spetterd niet,meer klonten die er uitvallenquote:
Gun de nachtstreamers ook wat.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
let maar op morgen is dat bij iedereen heel vloeibaar
Ik weet er alles van. Toneelspel dus.quote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
Jo zit lekker te smullen, nou ik zou geen hap door mijn keel kunnen krijgen.
Ik wilde net zeggen het gaat niet goed met je tot ik besefte dat het fenneke was die dit postte.quote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat erg, ik merk dat ik gewoon geniet van Gerard horen rondscharrelen op de streams. Zo is t net of ie thuis is...
lekker soepsmurrie op je stukje stokbrood scheppenquote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit heet lepelrechtopindesoep, maakte me oma zaliger ook altijd vroeger en ik kan me herrineren dat ik het altijd heerlijk vond
Mijn oma had er een andere naam voor, maar hetzelfde recept, volgens mijquote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit heet lepelrechtopindesoep, maakte me oma zaliger ook altijd vroeger en ik kan me herrineren dat ik het altijd heerlijk vond
Jouw naam is dubieus...wat heb je met Dennis?quote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Eerlijk is eerlijk; Ik moet toegeven dat ik Joanna aardig sterk vind overkomen nu...
Kuddo's wat mij betreft.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Mijn oma had er een andere naam voor, maar hetzelfde recept, volgens mij
quote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
let maar op morgen is dat bij iedereen heel vloeibaar
En hoe zou ik dat gedaan hebben dan?quote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb jij er niet voor gezorgd dat het misging?![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef Toverheks het volgende:
nou genoeg over de soep weer terug naar beppie en haar relatie die geen relatie meer is
quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Jouw naam is dubieus...wat heb je met Dennis?
ja ja vertel ji lellebelquote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Jouw naam is dubieus...wat heb je met Dennis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |