Wow mênquote:Op zondag 3 april 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Omdat ik Carinatum heb, en er misschien aan geopereerd moet worden omdat het mijn vitale organen kan beïnvloeden of verschuiven, en dat is niet bepaald gezond. Het is niet zeker, maar het is een aardig heftige operatie van 7 uur, en ik wil graag wat antwoorden op mijn vragen, voordat we het doen of niet.
de leerlingen ook nietquote:Op zondag 3 april 2011 19:42 schreef sararaats het volgende:
Ik ben niet thuis in het Nederlandse schoolsysteem
woah, je gebruikte een smileyquote:Op zondag 3 april 2011 19:42 schreef sararaats het volgende:
Ik ben niet thuis in het Nederlandse schoolsysteem
Verdorie PeZu! Ik ga wel bij jou in de leer, want elke keer die feedback pas achteraf krijgen helpt me niet, eah?!quote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee knuppel, dat je na 2x nog niet doorhad met haar geen rekening mee te houden
ONZ alles jeweets dudequote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Weet je wat ik pas onnodig vind?_!
Waarom niet gewoon! of
!
Wat een domme hype.
Mijn allereerste topic was op onzin. Maar toen begon PeZu daar direct te haten en sindsdien weiger ik op onzin te komen.quote:
Met de nodige exercitie lukt het ongetwijfeld om je vocabulaire naar een hoger plan te tillenquote:Op zondag 3 april 2011 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan druip ik ook af, ik heb een slechte woordenschat
quote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn allereerste topic was op onzin. Maar toen begon PeZu daar direct te haten en sindsdien weiger ik op onzin te komen.
hypequote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Weet je wat ik pas onnodig vind?_!
Waarom niet gewoon! of
!
Wat een domme hype.
Ik moet meer lezenquote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de nodige exercitie lukt het ongetwijfeld om je vocabulaire naar een hoger plan te tillen.
Zo moeilijk is dit nog niet, ik weet dat je beter kanquote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de nodige exercitie lukt het ongetwijfeld om je vocabulaire naar een hoger plan te tillen.
En dat dusquote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dit nog niet, ik weet dat je beter kan
waarschijnlijk een echt kut topicquote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn allereerste topic was op onzin. Maar toen begon PeZu daar direct te haten en sindsdien weiger ik op onzin te komen.
Ja, maar ik veronderstel dat je inmiddels wel de nodige vocabulaire hier en daar hebt opgepikt, daar ben jij pienter genoeg voor!quote:
Dit moet ik even quotenquote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ben Belgisch en snap er niks van.
ik vind jullie taaltje zo schattigquote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ben Belgisch en snap er niks van.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De eerste plas van de ochtend..
Een pareltje, al zeg ik het zelf!
tjah, ik ga ook niet verder dan 2xquote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee knuppel, dat je na 2x nog niet doorhad met haar geen rekening mee te houden
Ja, maar ik wil hier niemand wegjagen, dus houd ik me inquote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dit nog niet, ik weet dat je beter kan
Overlaatst en rond puntquote:
Mij jaag je er niet mee weg hoorquote:Op zondag 3 april 2011 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil hier niemand wegjagen, dus houd ik me in.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind jullie taaltje afgunstige gedrag tegenover Nederland zo schattig
Daar geef ik je ook geen ongelijk inquote:Op zondag 3 april 2011 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik veronderstel dat je inmiddels wel de nodige vocabulaire hier en daar hebt opgepikt, daar ben jij pienter genoeg voor!
Overlaatst: wat bij ons zoiets is als: Laatst toen ...quote:
zo zetten we die sjit, dat is onze ding swaquote:Op zondag 3 april 2011 19:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, ik ga ook niet verder dan 2x
Laatst nog bij 1tje was een hele leuke meid enzo, maar de eerste keer kwam ze niet, was er iets "mis" gegaan met smsen. (zegt ze)
2de keer kwam ze ook niet, en toen was ook nog is mn fiets gejat, dus toen gewoon maar nummer verwijderd van haar en op msn verwijderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |