quote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets van verkorting zomervakantie dacht ik
"hopen dat het lukt?"quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Ze willen een dagje ongeoorloofd wegblijven? Prima toch, halen ze het hele jaar maar in!
quote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even verhuizen naar boven en installeren
Tot zo
En nu dus pech voor jequote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ze zitten er 1x in de vijf maanden ofzeauwh
Tot zoquote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even verhuizen naar boven en installeren
Tot zo
Hé hé, ik ben geen voorstanderquote:
ik wel vakerquote:
Waarschijnlijk zo'n mocro of sletquote:Op zondag 3 april 2011 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
De schrijver daarvan staakt al jaren bij de lessen Nederlands, zo te zien.
overlaatst?quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef sararaats het volgende:
Heel vervelend als er scholieren naast elkaar fietsen en ik er langsmoet met de auto.
Die klieren gaan zelfs niet uit de weg![]()
Overlaatst ben ik bijna van een rond punt gereden door een chichi-madam die dacht nog eens lekker voor te steken.
Ik was verdomme op het ronde punt dus normaal heb ik voorrang.
schreeuw zequote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef sararaats het volgende:
Heel vervelend als er scholieren naast elkaar fietsen en ik er langsmoet met de auto.
Overlaatst ben ik bijna van een rond punt gereden door een chichi-madam die dacht nog eens lekker voor te steken.
Is dat een rotonde (rond punt)? En wat is overlaatst? Gewoon laatst?quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef sararaats het volgende:
ik denk een comboquote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n mocro of slet
wat een super domme conclusiequote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n mocro of slet
Nja, dan is het mocro en playerquote:
Claxon werkt goedquote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef sararaats het volgende:
dat dusquote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat een rotonde (rond punt)? En wat is overlaatst? Gewoon laatst?
Dat is duidelijk dan VMBO'er, want daar lopen ook heel wat 'goede' personen rondquote:
daar ga ik niet voor aan de kant hoorquote:
Wel als ik er een goede lucht hoorn van gemaakt hebquote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar ga ik niet voor aan de kant hoor
haal je hoofd eens uit je kont, of doe je oogkleppen afquote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is duidelijk dan VMBO'er, want daar lopen ook heel wat 'goede' personen rond
Slecht.quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar ga ik niet voor aan de kant hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |