quote:Uw score op deze test is 9.
59828 deelnemers hebben deze test ingevuld.
0-10 is een lage score
U hebt vrijwel geen autistische trekjes.
45?quote:
quote:
Jawel hoor. Alleen onzekere autisten vullen die test niet naar waarheid in denk ik.quote:Op maandag 4 april 2011 12:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Tevens KK minder autist dan ik. Dat kán toch niet. Hij heeft die test vast niet naar waarheid ingevuld.![]()
Hm ja onzeker ben jij niet, met dat ego van je.quote:Op maandag 4 april 2011 12:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen onzekere autisten vullen die test niet naar waarheid in denk ik.
er zat toch een vraag in over verzamelen?quote:Op maandag 4 april 2011 12:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Tevens KK minder autist dan ik. Dat kán toch niet. Hij heeft die test vast niet naar waarheid ingevuld.![]()
Hahaha ja dat moet het geweest zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 12:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
er zat toch een vraag in over verzamelen?
jij verzamelt schoenen met hoge hakken, denk dat daar het verschil zit in score
Welk ego?quote:Op maandag 4 april 2011 12:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hm ja onzeker ben jij niet, met dat ego van je.
Bij retorische vragen behoud ik mij het recht voor daarop niet te antwoorden.quote:
Welke retorische vragen?quote:Op maandag 4 april 2011 12:15 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Bij retorische vragen behoud ik mij het recht voor daarop niet te antwoorden.
Alsof ik zo'n enorm ego zou hebben.quote:
Eh.. Ja.quote:Op maandag 4 april 2011 12:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n enorm ego zou hebben.
dat is gewoon mijn E-ego.quote:
quote:Uw score op deze test is 17.
11-22 is een gemiddelde score
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
HAHahahahahhaha ST is een man.quote:
Je staat tegenwoordig in de OP.quote:Op maandag 4 april 2011 12:43 schreef Frankii het volgende:
DE KOFFIEKOFFIEKOFFIETOPPIEKOFFIEKOFFIE
Vandaag een heerlijke lambaldag, de rest van de week werken.
Ik kijk er niet van op hoor.quote:
Zal die leuk vinden dat je 'm zo'n drankorgel vindt.quote:
Och, z'n ondertitel is drankii.quote:Op maandag 4 april 2011 12:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zal die leuk vinden dat je 'm zo'n drankorgel vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |