Dat denk ik ook!quote:Op zondag 3 april 2011 18:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
denk dat hij heel veel gezeik, gezeur en geziek over zich heen heeft gehad,
Wat een debielen lopen er rond.quote:Op zondag 3 april 2011 18:24 schreef beequeen het volgende:
Die Jolanda toch op de Hyves van mamajo.
[..]
OMGquote:Op zondag 3 april 2011 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
en dan ben je nog netjesquote:Op zondag 3 april 2011 18:25 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Ik vond Joan op het eerste gezicht,en de eerste dagen kwa praten best verstandig en sterk overkomen.....maar vind het nu echt een draak van een wijf inmiddels.
Wat een stumper!quote:Op zondag 3 april 2011 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
scroll ff klein stukkie naar boven....quote:
Word hier een teiltje om in te kotsen bijgeleverd?quote:Op zondag 3 april 2011 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja , vast en zeker. Ik ga in de pannen roeren met de SL op de achtergrond.quote:
Ja ik zie Lau al om haar heen hangenquote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef angeljacky het volgende:
Steun
3 april om 18.18
Joanna heeft het zwaar.
Ze is terneergeslagen door het nieuws dat haar vriend haar heeft verlaten. Op de rode vertelt Joanna over de hoogte- en dieptepunten van haar relatie. Gelukkig krijgt ze steun van haar medebewoners.
Zou zomaar kunnen dat de negatieve berichten worden weggehaald, op de Hyves van *supermom*quote:Op zondag 3 april 2011 18:27 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Word hier een teiltje om in te kotsen bijgeleverd?
hij loopt ook de hele dag in een vieze badjas?quote:Op zondag 3 april 2011 18:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hoezo lijkt hij op Maik (volgens Joanna). Welke overeenkomsten zou ik moeten zien?
Tijd voor streams zou ik zeggenquote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef angeljacky het volgende:
Steun
3 april om 18.18
Joanna heeft het zwaar.
Ze is terneergeslagen door het nieuws dat haar vriend haar heeft verlaten. Op de rode vertelt Joanna over de hoogte- en dieptepunten van haar relatie. Gelukkig krijgt ze steun van haar medebewoners.
op de rode wat?quote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef angeljacky het volgende:
Steun
3 april om 18.18
Joanna heeft het zwaar.
Ohnee, Laura zit weer te kriebelenquote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef angeljacky het volgende:
Steun
3 april om 18.18
Joanna heeft het zwaar.
Goffer........ En nog die teef afschilderen als zielig.......quote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef angeljacky het volgende:
Steun
3 april om 18.18
Joanna heeft het zwaar.
toneelspel zweer ik uquote:Op zondag 3 april 2011 18:29 schreef snetje het volgende:
het ziet er al aardig verlopen uit![]()
[ afbeelding ]
Leugens van NEP5.....quote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
Iemand schreef om 18:30u weer streams.
Waar zijn ze dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |