quote:Op zondag 3 april 2011 18:04 schreef cindy11 het volgende:
Zo hebben ze het eindelijk verteld?
Tja,nu zullen ze wel even hun handjes vol hebben met Joan kalmeren.
Ik hoor haar gewoon bijna 100 keer herhalen,hoe kan hij mij dit aandoen...ik ben altijdddd eerlijk geweest,hij bekstepttttttt gewoon!
Ik zweer voor 2000% op mijn moeder dat ik dat niet gedaan heb zei Joquote:Op zondag 3 april 2011 18:03 schreef ZaZoe het volgende:
Stef stond Jo op te wachten in de slaapkamer, maar Jo trapte hem plat.
RIP Stef
2000% fakking procent wel hequote:Op zondag 3 april 2011 18:05 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik zweer voor 2000% op mijn moeder dat ik dat niet gedaan heb zei Jo
Ik wil dat je blijftquote:Op zondag 3 april 2011 18:05 schreef MargrietV het volgende:
Wat een schijnheilige bliksems zijn jullie, als je me dan kwijt wil, zeg het dan recht in mijn gezicht!
eet smakelijk!quote:Op zondag 3 april 2011 18:06 schreef Blackprinces het volgende:
Op dit moment heb ik 5 ogen aanstaan.
Streams en upc om maar ontopic te blijven.
Ik ga effe eten, tot laters
hohoho wat is er gebeurd?quote:Op zondag 3 april 2011 18:05 schreef MargrietV het volgende:
Wat een schijnheilige bliksems zijn jullie, als je me dan kwijt wil, zeg het dan recht in mijn gezicht!
quote:Op zondag 3 april 2011 18:05 schreef MargrietV het volgende:
Alles is nep aan die moeder(gezicht,tieten,haar) dus wat verwacht je?quote:Op zondag 3 april 2011 18:08 schreef Poezewoes het volgende:
Een echte moeder zou dit disctreet hebben aangepakt en niet haar dochter voor schut zetten!!
Precies als er 1 aan het beckstekken is, dan is het wel haar moeder voor fakking 200.000% zeker!quote:Op zondag 3 april 2011 18:08 schreef Poezewoes het volgende:
Een echte moeder zou dit disctreet hebben aangepakt en niet haar dochter voor schut zetten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |