Weet je wat ik het mooie vind van het verhaal, Jo zegt dat haar (ex)vriend zoveel op Maik lijkt, maar waar danquote:Op zondag 3 april 2011 18:14 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Ik vind het, ongeacht welk scenario, maar een trieste bedoening...
quote:Op zondag 3 april 2011 18:14 schreef nancyx1981x het volgende:
Die oogjes van Flip glinsteren op volle kracht denk ik nu........
Die ziet kansen![]()
& Omdat Jo zo gefrustreerd en verdrietig is van dit nieuws, wordt dat vanaaf keiharde p*rno met Flip....
mag ik bedanken, hoef die slecht uitgevoerde schaamlipconstructie van haar echt niet te zien.quote:Op zondag 3 april 2011 18:14 schreef nancyx1981x het volgende:
Die ziet kansen![]()
& Omdat Jo zo gefrustreerd en verdrietig is van dit nieuws, wordt dat vanaaf keiharde p*rno met Flip....
ben je verdwaaldquote:Op zondag 3 april 2011 18:15 schreef sst het volgende:
Jullie zijn allemaal wel erg goed om meningen in iemands mond te leggen.. Backstekkers!
Misschien als spitting image?quote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Weet je wat ik het mooie vind van het verhaal, Jo zegt dat haar (ex)vriend zoveel op Maik lijkt, maar waar dan
Maar hij houdt toch niet van dr........waarom de moeite dan nemen om voor zon laffe kerel dat huis te verlaten?quote:Op zondag 3 april 2011 18:15 schreef cindy11 het volgende:
Joan zou pas echt ballen(euh tieten hebben) als ze nu haar boeltje pakt en naar huis vertrekt![]()
Pas dan geloof ik het hele verhaal.....
Geen idee....die plofkop van Joan dr vriendje lijkt echt niet op maik.quote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Weet je wat ik het mooie vind van het verhaal, Jo zegt dat haar (ex)vriend zoveel op Maik lijkt, maar waar dan
Ja, gewoon tijdens een feestje...quote:Op zondag 3 april 2011 18:09 schreef shomila het volgende:
Dat deden ze bij dgk wel anders daar werd gewoon verteld dat er iemand overleden was met de streams aan.
You may kiss me nowquote:Op zondag 3 april 2011 18:14 schreef nancyx1981x het volgende:
Die ziet kansen![]()
zo moeder zo dochter toch??quote:Op zondag 3 april 2011 18:09 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Alles is nep aan die moeder(gezicht,tieten,haar) dus wat verwacht je?
Is die vrouw pas 49???quote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef Bootjuuh het volgende:
http://womenschoice.hyves.nl/
Hyves van haar moeder.. Met tientallen berichtjes van mensen in dr gastenboek die ze heeft toe gevoegd, maar die haar niet kennen.
Zal het niet eerder zijn dat Joan niet zoveel om dat vriendje geeft als ze voordoet?quote:Op zondag 3 april 2011 18:17 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
Maar hij houdt toch niet van dr........waarom de moeite dan nemen om voor zon laffe kerel dat huis te verlaten?
Hij had het lef niet eens te wachten tot ze terug was.
En Jo is niet mijn favo bewoonster, maar ze bleef dr vriendje wel trouw !
quote:Op zondag 3 april 2011 18:09 schreef Wilskracht het volgende:
Als Mo dit geweten had van een streamlock had ze een keer naakt kunnen douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |