Hmm omdat ze toch steeds over hem begint, denk ik dat ze toch wel om m geeft;)quote:Op zondag 3 april 2011 18:19 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Zal het niet eerder zijn dat Joan niet zoveel om dat vriendje geeft als ze voordoet?
Als mijn vriend/man het niet eens zou zijn met mijn deelname,zou ik niet eens gaan.
En dan zeker niet hem zwartmaken op tv!
schijterd..quote:Op zondag 3 april 2011 18:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
damn ,durf gewoon niet te gaan poepen !!
Neuh in de verste verte niequote:Op zondag 3 april 2011 18:17 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Geen idee....die plofkop van Joan dr vriendje lijkt echt niet op maik.
doe het dan op een emmer voor je beeldscherm.......wij kijken echt niet hoorquote:Op zondag 3 april 2011 18:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
ga lekker drukken, we letten wel op voor jequote:Op zondag 3 april 2011 18:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
and watch the eyequote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe het dan op een emmer voor je beeldscherm.......wij kijken echt niet hoor
elke sul heeft toch een "sterke" vrouw naast zich staan??quote:Op zondag 3 april 2011 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dennis lijkt me wel een sulletje hoor
quote:
Ik denk dat die jongen zo slim is geweest(als het uberhaupt allemaal waar is) om zn kans te pakken en van dr af te komen.quote:Op zondag 3 april 2011 18:21 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
Hmm omdat ze toch steeds over hem begint, denk ik dat ze toch wel om m geeft;)
denk dat hij heel veel gezeik, gezeur en geziek over zich heen heeft gehad,quote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongen zo slim is geweest(als het uberhaupt allemaal waar is) om zn kans te pakken en van dr af te komen.
Als ik zie hoe ze urenlang Flip kan lastigvallen over een klein rotdingetje(en dat is toch een gewone platonische vriend?) dan wil ik niet weten hoe ze in een relatie is!
quote:Jolanda (951)
Woensdag, 00:00dag lieve ma van joanna neem mijn petje voor je af hoe je achter joanna staat en alles voor haar doet echte moeder dochter liefde en haar vriend die haar zo opeens verlaat niet normaal joanna is zon lieve en nette meid ze verdiend beter toch philip gaat voor 100 procent voor haar hoop echt dat die 2 wat krijgen met elkaar, ik ga morgen kijken naar secret story naar je diana succes morgen ,en dikke kus voor alles wat je voor joanna doet topmoeder ben je lieeeeeeeeefsxxxx jolanda
dat weet je niet want we hebben een SLquote:Op zondag 3 april 2011 18:24 schreef shomila het volgende:
het is een rls maar ze laten alleen de zoetsappige dingen zien.
Ze maken er nu wel een drama van hoor een relatie is uit er is niemand vermoord.
en nog een relatie van niks ookquote:Op zondag 3 april 2011 18:24 schreef shomila het volgende:
het is een rls maar ze laten alleen de zoetsappige dingen zien.
Ze maken er nu wel een drama van hoor een relatie is uit er is niemand vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |