Tis een soort twin peaks, maar dan zonder Lynch, dus minder vaag.quote:Op zondag 3 april 2011 18:15 schreef sbientje het volgende:
als ik zo het plot lees trekt het me totaal niet. Ik wacht de reacties dus even af, weet inmiddels wel wie ong. mijn seriesmaak heeft en wie niet
Wel spuuglelijke mensen zegquote:Op zondag 3 april 2011 18:08 schreef egeltje1985 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0826760/
Deense origineel, superserie.
[ afbeelding ]
in scandinavie kiezen ze de acteurs echt nog uit op acteertalent volgens mij. Kijk best veel uit die regionen en het zijn veel meer 'doorsnee' mensen daar op de tvquote:
Topseriequote:Op zondag 3 april 2011 18:08 schreef egeltje1985 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0826760/
Deense origineel, superserie.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb m samen met m'n ouders er doorheen gejaagd op dvd.quote:Op maandag 4 april 2011 09:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
Topserie
Dit gedrogt uit Amerika hoef je echt niet te zien volgens mij. Veel scènes uit de trailer hebben ze gewoon gekopieerd, daarbij is het eerste seizoen al uitgezonden en moet je bij de Amerikaanse steeds wachten op de volgende aflevering.
Als het uit Amerika komt hoeft het niet onmiddellijk waardeloos te zijnquote:Op maandag 4 april 2011 09:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
Topserie
Dit gedrogt uit Amerika hoef je echt niet te zien volgens mij. Veel scènes uit de trailer hebben ze gewoon gekopieerd, daarbij is het eerste seizoen al uitgezonden en moet je bij de Amerikaanse steeds wachten op de volgende aflevering.
Als ik de trailer vergelijk met de Deense versie zie je al dat het niet geweldig wordt. Ik kijk genoeg series uit Amerika om te zeggen dat er zeker wel kwaliteitseries zijn maar ook hele slechte.quote:Op maandag 4 april 2011 11:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Als het uit Amerika komt hoeft het niet onmiddellijk waardeloos te zijn
Wow, als je die trailer ziet is het echt gek zeg. Zo 1 op 1 hetzelfde.quote:Op maandag 4 april 2011 12:09 schreef andre347 het volgende:
[..]
Als ik de trailer vergelijk met de Deense versie zie je al dat het niet geweldig wordt. Ik kijk genoeg series uit Amerika om te zeggen dat er zeker wel kwaliteitseries zijn maar ook hele slechte.
Ook het eerste waar ik aan dacht toen ik het plaatje zag en plot las.quote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Tis een soort twin peaks, maar dan zonder Lynch, dus minder vaag.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef Mr.Silencer het volgende:
Die anderhalf uur waren voor mij zo voorbij.
Lekkere donkere en depressieve serie met toch mooie locaties.
Het ziet ernaar uit dat kwaliteitszender AMC met The Killing weer een goeie aankoop heeft gedaan.
Was het eerste dat ik dacht: het verhaal lijkt op Twin Peaks.quote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tis een soort twin peaks, maar dan zonder Lynch, dus minder vaag.
Ga dan lekker naar het topic over de Deense versiequote:Op woensdag 6 april 2011 23:51 schreef Jaapvaak het volgende:
Wat een ontzettende kutversie van The Killing is die trailer zeg!!!!
Ik heb de Deense gezien en valt bij mij in het rijtje Prison Break, Flash Forward en Jericho.
Zelden zo'n goede serie gezien ik was hogelijk verbaasd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |