Ah, gelukkig maar!quote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef sigme het volgende:
Oh ja, die zoete pap was met 2 ml zoetstof, niet 20.
Dus bij nader inzien is 20ml inderdaad héél veel!
Er gaat was meer (denk)tijd inzitten, dat klopt. Elke dag 2600 kcal vind ik inderdaad een beetje veel (hoewel ik het eigenlijk vooral heel knap vind dat je 2600 kcal bij elkaar weet te krijgen met lowcarb-etenquote:Op zondag 3 april 2011 21:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, positief. Ik vind 't geen straf. Lekker eten met genoeg groente. Het bedenken wát te eten is lastiger dan gewoon brood & beleg op tafel zetten, maar ik kan best zonder de broodmaaltijd.
Ik kan wel zien dat we zijn veranderd van eetpatroon: we hadden altijd drie maaltijden en heel soms iets om een uur of drie (brood om 10 uur, avoneten uur of 7). Nu eten we wel 5 keer per dag. Dat is wel een beetje omslachtig.
Maar volgens mij mķet een deel van het resultaat ook komen door de verminderde eetlust, dus ik hoop dat daar nog wel iets van gaat komen. Van eten genieten is fijn, maar elke dag 2600 ckal is misschien wel een beetje veel.
Ik klikte er al op, maar toen deed ie het ook niet. Nu ondertussen wel trouwens.quote:
Waar is het kattenvoer dan?!quote:
De kilocalorieën zitten als volgt:quote:Op zondag 3 april 2011 21:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Er gaat was meer (denk)tijd inzitten, dat klopt. Elke dag 2600 kcal vind ik inderdaad een beetje veel (hoewel ik het eigenlijk vooral heel knap vind dat je 2600 kcal bij elkaar weet te krijgen met lowcarb-eten), maar het verschil is wel dat jij veel beweegt/loopt/tilt/bezig bent gedurende de dag, dus je hebt wel genoeg voeding nodig.
Ga je het resultaat bijhouden in gewicht/cm's/de spiegel/kleding?
Ah kijk, de speklapjes leveren een grote bijdragequote:Op zondag 3 april 2011 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
De kilocalorieën zitten als volgt:
kcal volgens dieetinzicht:
Alpro sojamelk natruel 50 gram (50 gr.). 23
Kwark magere 100 gram (100 gr.). 61
Crème fraiche 50 gram (50 gr.). 166
Speklap rauw 2 lapje (200 gr.). 658
Ei rauw (kippenei) 3 stuks (150 gr.). 207
Spinazie diepvries gekookt 50 gram (50 gr.). 8
Bloemkool rauw 15 gram (15 gr.). 4
Slagroom 100 gram (100 gr.). 343
Kaas 40+ 30 gram (30 gr.). 96
Mozzarella kaas 60 gram (60 gr.). 157
Kip m vel bereid 50 gram (50 gr.). 115
Makreel gestoomd 65 gram (65 gr.). 205
Runderrosbief bereid mz 200 gram (200 gr.). 334
Filetrollade varkens rauw 150 gram (150 gr.). 216
Paksoi rauw 125 gram (125 gr.). 14
Witlof rauw 150 gram (150 gr.). 18
totaal 2.625
Ik hou in elk geval de kilo's bij. Meten vind ik maar lastig, maar kleren zouden wel aanwijzingen moeten geven. Spiegel kijk ik te weinig in.
Nu e het zo zegt, dat zal dan in werkelijkheid een stuk minder geweest zijn. Ik eet die speklappen natuurlijk niet rauw, waar wel die waarde op gebaseerd is. Ik bak ze uit, en giet veruit het meeste vet af.quote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ah kijk, de speklapjes leveren een grote bijdrage. Ik ben niet zo thuis in (het meeste) vlees. Ziet er goed uit! Gewoon eens kijken hoe het bevalt en of het bij jou ook zo'n goed resultaat oplevert.
'truste uniekquote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
speklapjes met zwoerd, heerlijk knapperig gebakken... OMG op de bbq!
En nu heb ik weer honger maar over 7 uur gaat de wekker dus kan beter geen bbq meer opstoken
Jij eet niet zoveel! Schrap eens denkbeeldig het vlees eruit, dan hou je vermoedelijk genoeg eten over.. voor jou.quote:Op zondag 3 april 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ik het lowcarben toch maar voorbij laat gaan... zoveel vlees eten, dat staat me echt tegen...
Die dingen kunnen idd redelijk uitlopen!quote:Op zondag 3 april 2011 22:45 schreef Jagärtrut het volgende:
kkan een ribbroek (corderoy of hoe je dat ook schrijft) in een keer zoveel groter geworden zijn, na een winter dragen? Ik kan m'n broek zonder de knoop te openen uit trekken, zal dat echt aan m'n lichaam liggen?
maar ik heb hem de hele winter meerdere dagen per week aangehad, dan kan hij niet in eens zoveel uitgelopen zijn, toch? Mag ik voorzichtig concluderen dat er wat gewicht af is?quote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die dingen kunnen idd redelijk uitlopen!
Dat zou ook een hele goede verklaring kunnen zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar ik heb hem de hele winter meerdere dagen per week aangehad, dan kan hij niet in eens zoveel uitgelopen zijn, toch? Mag ik voorzichtig concluderen dat er wat gewicht af is?
Ze zingt stukken beter dan dat ze piano speelt. Ik zou liever piano horen.quote:Op zondag 3 april 2011 23:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kan ze nog een beetje zingen Puff? Of valt dat tegen?
Nee zeker niet.. maar het leer is verder ook helemaal niet beschadigd!quote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat waren vast niet je mooiste schoenen, of wel progje?
Mn onderbuurvrouw zingt weer opera. Maar aangezien ik zelf zo asociaal geweest ben mn wekker van 6:30 in het weekend aan te laten staan, kan ik niet anders dan haar vergeven.
Niet genoeg groente..quote:Op maandag 4 april 2011 06:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
En de planning:
O: flinke bak kwark met 2 el muesli
T: krentebolletje
L: 2 bth met 1 plak kaas verdeeld
T: grapefruit
D: nasi, ronde 2
Ja, aangezien ik hier al 2 jaar gestudeerd heb, en ondertussen meer dan een half jaar werk ken ik iedereen. Behalve m'n positie is er verder ook nog niets veranderd, ik zit nog steeds (voor nog een maand ofzo) in het zelfe kantoor etc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frustratie vanavond maar wegtrainen!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Dat herken ik wel een beetjequote:Op maandag 4 april 2011 09:05 schreef loveli het volgende:
Funny. Ik ben ook vrouwvriendelijker geworden sinds ik hier post.
En na het verliezen van de 3 noodzakelijke kilo's blijf ik met de laatste 2 kilo's een beetje jojo-en. Maar dat is m'n eigen schuld omdat ik als ik onder de 65 zit weer denk dat ik alles kan eten. Zoals 2 bakjes creme brulee per dag of een punt brie.
Wij kennen geen vakgroepen zoals andere vakgebieden dat kennen. Iedereen op de faculteit vormt zo nu en dan een coalitie met wat andere mesnen, maar gaat daarna weer individueel over met andere mensen verder, etc.quote:Op maandag 4 april 2011 08:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh, nou ja ik weet niet hoe groot de groepen zijn bij jouw vakgebied
Fietsenquote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is wel tijd om te gaan slapen, ben alleen nog niet echt moe.
Wel alles klaargelegd vast, dat scheelt tijd.
Morgen ga ik fietsen. 12 km kan ik wel S noemen toch?
lekker!quote:Op maandag 4 april 2011 09:49 schreef Perruche het volgende:
Hmmm bietjes! Moet ik ook weer eens maken. Ik maak het wel anders... niet zoveel dingen er door heen, ik hou er niet van als alles door elkaar zit
Gewoon bietjes koken, blokjes appel en blanke amandelen erdoor (of schaafsel maar ik heb liever hele) en dan een yoghurtdressing met beetje suiker en dillekrijg er echt zin in nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |