Naïef hèquote:
ja ik vond dat toen ook echt heel sneu om te zienquote:Op maandag 4 april 2011 11:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Naïef hè![]()
.
Vroeger werden er allemaal dieren verkocht, tegenwoordig is dat (terecht) verboden. Nu is het een normale markt met kleding/groente/fruit/bloemen etc
. Er waren wel nog twee dierenasielen aan de vogeltjesmarkt met puppy's/kittens, maar dat was meer zielig dan schattig.
Oh, misschien kwam ik sarcastisch over. Maar ik meende 't. Dus ben minstens zo naïefquote:Op maandag 4 april 2011 11:06 schreef Rituals het volgende:
Naïef hè![]()
.
Vroeger werden er allemaal dieren verkocht, tegenwoordig is dat (terecht) verboden. Nu is het een normale markt met kleding/groente/fruit/bloemen etc
. Er waren wel nog twee dierenasielen aan de vogeltjesmarkt met puppy's/kittens, maar dat was meer zielig dan schattig.
Dat wordt wel spannend dan morgenquote:Op maandag 4 april 2011 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thankies!Ben erg benieuwd naar het gesprek morgen
![]()
Hoe ist met je pzing?
Y u no put photo of piercing on facebook?quote:Op maandag 4 april 2011 11:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat wordt wel spannend dan morgenZal voor u duimen
Piercing doet 't prima. Heb 0,0 last van 't ding en vind 'm echt heul mooi![]()
Ja hèquote:Op maandag 4 april 2011 11:07 schreef progje het volgende:
[..]
ja ik vond dat toen ook echt heel sneu om te zien
Wat fijn! Blijft het bij deze piercing of wil je er meer? Iquote:Op maandag 4 april 2011 11:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*must resist*quote:Op maandag 4 april 2011 11:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Show de foto van Coco's microdermaldinges eens aan manlief, misschien gaat ie wel overstagquote:Op maandag 4 april 2011 11:15 schreef progje het volgende:
[..]
*must resist*
ik vind het echt zo gaaf
Ja, weet ik niet. Zijn teveel mensen met wie ik dat niet per se wil delen. Met jullie wel.quote:Op maandag 4 april 2011 11:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Y u no put photo of piercing on facebook?
Ik heb alleen nog een tragus (maar dat vind ik net een oorbel, dus die telt eigenlijk niet). Zou er nog een in mijn nek/schouder willen. Lastig uit te leggen. Schouderblad en dan naar boven, zeg maar, dus ter hoogte van de 'start' van je nek.quote:Op maandag 4 april 2011 11:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat fijn! Blijft het bij deze piercing of wil je er meer? I
Aan de andere kant van mn pols komt 'ie weer naar buiten, daar zit 'ie dichtgeschroefd, zeg maar.quote:
Serieus?quote:Op maandag 4 april 2011 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aan de andere kant van mn pols komt 'ie weer naar buiten, daar zit 'ie dichtgeschroefd, zeg maar.
quote:Op maandag 4 april 2011 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aan de andere kant van mn pols komt 'ie weer naar buiten, daar zit 'ie dichtgeschroefd, zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |