Gekocht. Zelf gemaakt zou nog veel beter zijnquote:Op zondag 3 april 2011 17:00 schreef progje het volgende:
@Puff: limoncello ijsje? heb je dat zelf gemaakt of ergens gekocht?
limoncello
Dat ja!quote:Op zondag 3 april 2011 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, Mo, nu krijg ik nog zin in pizza
Alleen zou ik m dan niet zelf gaan maken maar afhalen bij de pizzaboer op de hoek
So not true!quote:Op zondag 3 april 2011 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, Mo, nu krijg ik nog zin in pizza
Alleen zou ik m dan niet zelf gaan maken maar afhalen bij de pizzaboer op de hoek
"Eerder!"quote:Op zondag 3 april 2011 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
voortaan eerder zeggen, dan zijn jullie welkom
Ja dat is zeker waar, alleen ik heb er nou de spullen niet voor in huis hequote:Op zondag 3 april 2011 17:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
So not true!
Zelfgemaakt is echt beter
quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Ooh, over twee dagen zitten wij lekker in Schotland.
Nu nog proberen om ondanks het full Scottish breakfast, de high tea en alle restaurantjes die ons al zijn aanbevolen op gewicht te blijven.Hopelijk gaat het niet al te hard regenen, dan kunnen we overdag veel lopen.
Oeh lekker. Hoe lang blijf je?quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Nu nog proberen om ondanks het full Scottish breakfast, de high tea en alle restaurantjes die ons al zijn aanbevolen op gewicht te blijven.Hopelijk gaat het niet al te hard regenen, dan kunnen we overdag veel lopen.
Schotland!quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Als jij straks een heel jaar in Engeland zit is het zeker weten andersom.quote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Schotland
oh, mèn, de jaloersheid die me nu overvalt![]()
Ahw....quote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, het valt ook niet mee voor een moeder, als het nieuwe vriendje van je dochter voor het eerst blijft eten. Ze vroeg vandaag helemaal schuldbewust of ie het dr niet kwalijk zou nemen dat ze was vergeten om te vragen of ie had willen bidden.
Beetjeen
tegelijk.
lol.quote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, het valt ook niet mee voor een moeder, als het nieuwe vriendje van je dochter voor het eerst blijft eten. Ze vroeg vandaag helemaal schuldbewust of ie het dr niet kwalijk zou nemen dat ze was vergeten om te vragen of ie had willen bidden.
Beetjeen
tegelijk.
ja is zelf gemaakt erg lekker!quote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gekocht. Zelf gemaakt zou nog veel beter zijn
nou in Hilversum heb je houtoven pizzeria en die zijn echt geniaal lekker..quote:Op zondag 3 april 2011 17:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
So not true!
Zelfgemaakt is echt beter
Euh, nog niks. Heb je tips?quote:Op zondag 3 april 2011 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ga naar Edinburgh!
Oh, en wat voor vervoer heb je?
Ja die zullen wel heel goed zijnquote:Op zondag 3 april 2011 17:34 schreef progje het volgende:
[..]
nou in Hilversum heb je houtoven pizzeria en die zijn echt geniaal lekker..
Dunne bodem en geweldig belegd. En die gaan dan ook maar een paar minuten in zo'n echte houtoven
Ga richting Oban enzo als je een dag een auto huurtquote:Op zondag 3 april 2011 17:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Euh, nog niks. Heb je tips?![]()
We landen in Edinburgh en gaan dan met de bus naar Glasgow, maar verder hebben we echt niks gepland. We hebben het de laatste tijd allebei zo druk gehad dat we er nog nauwelijks over na hebben gedacht wat we eigenlijk gaan doen als we daar zijn.Ik weet wel dat mijn ouders een dag hebben rongereden in een busje met een gids, misschien is dat wat, en anders huren we zelf een auto.
Thanks, ik zal het onthouden!quote:Op zondag 3 april 2011 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga richting Oban enzo als je een dag een auto huurterg mooi en stukje noordelijker..
klopt dat is echt zut.. bah..quote:Op zondag 3 april 2011 17:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij lorenzo in utrecht was het ijs![]()
[..]
Ja die zullen wel heel goed zijn![]()
Bedoelde meer in vergelijking met de domino's enzo, dat is echt geen greintje liefde.
Is niet zo hoorquote:Op zondag 3 april 2011 19:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar dat je voor je lunch chips neemt vind ik wel bijzonder! Zou ik zelf niet zo snel doen.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:29 schreef Viking84 het volgende:
En om Jagär en Perruche voor te zijn: jaja, er missen ook veggies. Maar ja weekend/verjaardagslijstje!
Haha, ernstigquote:Op zondag 3 april 2011 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo nog even Bikrammen en dan is het alweer vroeg pissen, voor 6 dagen lang
Sigme, leef je nog?
Wil morgen een halve snipperdag nemen om te hardlopen gewoonmaar het kan niet, misschien dinsdag
Jij hebt weer andere verslavingenquote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan me überhaupt niks bij een colaverslaving voorstellen.
Hooguit aan wijnquote:
Zelfgemaakt?quote:
Bah, wijn!quote:
Me too.quote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bah, wijn!
Wij hebben best andere smaak he XMert![]()
Achja ik drink/dronk cola:
- voor de lekker![]()
- als ik moe was en energiestoot nodig hadkoffie is viesj
- op feestjes e.d., want iedereen heeft wel cola! en drank is bleh.
- bij scriptiestress (hangt deels samen met punt 2)
Dus nja dan werk je het wel een beetje in de hand denk ik
Suikerrrrr maar wel lekker.quote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, gisteren en vandaag ook nog een bakje Chinese tomatensoep gehad. Die vandaag lekkerder was, want een dag na bereiding is de soep wat dikker = lekkerder
.
VEGGIEIEIEIEIEIEIES!quote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef Perruche het volgende:
Wat zal ik maken, pasta met champignons of pannenkoeken?
Ik denk dat ik voor de pannenkoeken ga
hm, klinkt lekker!quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
D: pestogehaktballetjes in tomatensaus op een bergje sperziebonen
T: aardbeien met vla
Ik heb er al eentje, maar als ik er nu 1 zou moeten kopen, zou ik deze halenquote:Op zondag 3 april 2011 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iemand hier een tip voor een goede staafmixer?
Heul zoete wijn (sangria met extra vruchtjes!) lust ik dan weer welquote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik merk energiewise ook niks van koffie of cola...
En wijn is NOM. Behalve die zoete rommel. Bah. Een lekkere droge witte wijn of een op houten vaten gerijpte rode.
Ja Maria, we hebben een hele andere smaak, maar dat boeit toch niet. We moeten nog weer eens gek dansen
.
*kliktquote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje, maar als ik er nu 1 zou moeten kopen, zou ik deze halen
Wat een uitermate coole fotoquote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef MarMar het volgende:
Honeys Im hoohoooome!
*knip*
Oh en paarden voeren met een scootmobiel is tof!
[ afbeelding ]
Oeh sangria vind ik ook wel okee hoor. Op warme zomeravondenquote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heul zoete wijn (sangria met extra vruchtjes!) lust ik dan weer wel
En jaaaa!![]()
![]()
Zolang we IRL niet over mekaar's schoenen/drankjes heenkotsen komt het helemaal goed![]()
Ik zie ook een slanke lijn iddquote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat een uitermate coole fotoEn de rest van het weekend klinkt tof
En ik zie een bekend jurkje! En een slanke lijn
Dat!quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef Rituals het volgende:
Klinkt als een heerlijk weekend MarMar! Fijn!
Dit, taille zeg !!quote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat een uitermate coole fotoEn de rest van het weekend klinkt tof
En ik zie een bekend jurkje! En een slanke lijn
Ik wil ook mee dansen!quote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja Maria, we hebben een hele andere smaak, maar dat boeit toch niet. We moeten nog weer eens gek dansen
.
Mooi, ik ook niet!quote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oeh sangria vind ik ook wel okee hoor. Op warme zomeravonden.
En ik kots niet zo snel van/op kleding hoor.
*meldt*quote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi, ik ook niet!![]()
Sangria + gekke dansjes + Super Mario
"eerder"!quote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi, ik ook niet!![]()
Sangria + gekke dansjes + Super Mario
Zo ziet er goed uit zeg!! Jij gebruikt dus ook altijd tomatensaus?quote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pizza 1: tomatensaus, mozarella, gorgonzola, spinazie, rode ui, wat champs en wat vers geraspte grana padano
[ afbeelding ]
Pizza 2: tomatensaus, mozarella, salami, gele paprika, rode ui, champignons en ook vers geraspte grana padano
[ afbeelding ]
Meer die eerste idd!quote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat aandoenlijk HPKRMWKRMWPMW!
Is het een beetje een sexy chirurg? Dus zoiets:
[ afbeelding ]
ipv
[ afbeelding ]
En als het wat wordt, dan kan ie écht zeggen dat ie je van binnen en buiten kentquote:Op zondag 3 april 2011 19:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mijn collega's vonden het wel een teken dat 'ie dat deed.
En hij was best leuk.Geen superhunk, maar wel een leuke vent.
Wat rrrromanties!quote:Op zondag 3 april 2011 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En als het wat wordt, dan kan ie écht zeggen dat ie je van binnen en buiten kent.
Iig mn enkel.quote:Op zondag 3 april 2011 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En als het wat wordt, dan kan ie écht zeggen dat ie je van binnen en buiten kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |