Ahw....quote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, het valt ook niet mee voor een moeder, als het nieuwe vriendje van je dochter voor het eerst blijft eten. Ze vroeg vandaag helemaal schuldbewust of ie het dr niet kwalijk zou nemen dat ze was vergeten om te vragen of ie had willen bidden.
Beetjeen
tegelijk.
lol.quote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, het valt ook niet mee voor een moeder, als het nieuwe vriendje van je dochter voor het eerst blijft eten. Ze vroeg vandaag helemaal schuldbewust of ie het dr niet kwalijk zou nemen dat ze was vergeten om te vragen of ie had willen bidden.
Beetjeen
tegelijk.
ja is zelf gemaakt erg lekker!quote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gekocht. Zelf gemaakt zou nog veel beter zijn
nou in Hilversum heb je houtoven pizzeria en die zijn echt geniaal lekker..quote:Op zondag 3 april 2011 17:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
So not true!
Zelfgemaakt is echt beter
Euh, nog niks. Heb je tips?quote:Op zondag 3 april 2011 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ga naar Edinburgh!
Oh, en wat voor vervoer heb je?
Ja die zullen wel heel goed zijnquote:Op zondag 3 april 2011 17:34 schreef progje het volgende:
[..]
nou in Hilversum heb je houtoven pizzeria en die zijn echt geniaal lekker..
Dunne bodem en geweldig belegd. En die gaan dan ook maar een paar minuten in zo'n echte houtoven
Ga richting Oban enzo als je een dag een auto huurtquote:Op zondag 3 april 2011 17:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Euh, nog niks. Heb je tips?![]()
We landen in Edinburgh en gaan dan met de bus naar Glasgow, maar verder hebben we echt niks gepland. We hebben het de laatste tijd allebei zo druk gehad dat we er nog nauwelijks over na hebben gedacht wat we eigenlijk gaan doen als we daar zijn.Ik weet wel dat mijn ouders een dag hebben rongereden in een busje met een gids, misschien is dat wat, en anders huren we zelf een auto.
Thanks, ik zal het onthouden!quote:Op zondag 3 april 2011 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga richting Oban enzo als je een dag een auto huurterg mooi en stukje noordelijker..
klopt dat is echt zut.. bah..quote:Op zondag 3 april 2011 17:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij lorenzo in utrecht was het ijs![]()
[..]
Ja die zullen wel heel goed zijn![]()
Bedoelde meer in vergelijking met de domino's enzo, dat is echt geen greintje liefde.
Is niet zo hoorquote:Op zondag 3 april 2011 19:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar dat je voor je lunch chips neemt vind ik wel bijzonder! Zou ik zelf niet zo snel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |