alles tegelijkquote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaNja, heb me jaren lang niet gerealiseerd dat een sociaal leven ook gewoon heel leuk is... En dat weet ik nu opeens weer, slechte timing eigenlijk
Wij bestaan wel langer ja, maar constant in reorganisatie. Wat naatje is, want sommige vakken kan je het jaar erna niet herkansen.quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Die opleiding bestaat toch al langer? Mijn opleiding is nieuw, dus wij zijn proefkonijnGeloof me, erger dan dat kan het gewoon niet worden
![]()
Mjah daarom dus ook... minorenmarkt dinsdag
quote:
ja als vecrackte junk uit een pijpje maar dat is zoquote:
Overigens wel een leuk verhaaltje bij dat nummer.quote:
happy happy joy joy?quote:Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Overigens wel een leuk verhaaltje bij dat nummer.
Josh Homme is ooit veroordeeld voor dronken rijden en moest dus speciaal zo'n sorry speech houden en wat goede dingen doen om aan te tonen dat hij verantwoordelijk met zijn daden om kan gaan.
Hij heeft dus besloten om een rehab-center te bezoeken met zijn band en daar een gratis concert te geven. Raad eens wat het openingsnummer was?
Bijna. Natuurlijk koos Josh Homme voor "Feel good hit of the summer"quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 18:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alles tegelijk![]()
mijn sociale leven is hier
wij moeten nog een keer koffie doenquote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, heb nog steeds geen enorm sociaal leven hoor, dat vriendjes worden enzo ben ik niet zo goed in
oooh ok, en nu?quote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bijna. Natuurlijk koos Josh Homme voor "Feel good hit of the summer"
Vreemd genoeg werden ze er direct na dat nummer uitgetrapt.
Kut ik moest echt hard lachenquote:
quote:
hoiquote:
hadihoquote:
Hoiquote:
heey crazyquote:
Haaaaaaaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |