de SL duurt nu al 1 uur en 14 minuten...quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Ah, dus Jo krijgt het nu te horen?
Gelukkig SL, kan ik effe met m'n kerel gaan 'onderhandelen' over de tv vanavond...
Hey, ben je weer terug? Jij bent ook net een boemerang he?quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, de ironie dat jij degene bent die dit zegt.
Die van mij heeft nachtdienst.quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig SL, kan ik effe met m'n kerel gaan 'onderhandelen' over de tv vanavond...
Haha ja hoor meneer die mensen die topic hunten irritant vindt maar zelf niet anders doetquote:
Hahaha, ik maakte een geintje, meneer die geen sarcasme kentquote:Op zondag 3 april 2011 16:37 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Haha ja hoor meneer die mensen die topic hunten irritant vindt maar zelf niet anders doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was passend geweest als jij hier niet op had gereageerdquote:Op zondag 3 april 2011 16:37 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Haha ja hoor meneer die mensen die topic hunten irritant vindt maar zelf niet anders doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga dat topichunten ff aan lopen moedigen...gewoon de lapo en als het lang duurt de eerste die opent en klaarquote:Op zondag 3 april 2011 16:37 schreef knagsje het volgende:
a
[..]
ls je er een strakke plasser van krijgt wel hoor
Allereerst vroeg ik het gewoon normaal, ten tweede was ik sarcastisch.quote:Op zondag 3 april 2011 16:37 schreef knagsje het volgende:
a
[..]
ls je er een strakke plasser van krijgt wel hoor
Dat wordt op zijn minst deepthroaten, want vanavond is voetbal om 19:00quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Precies.quote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ga dat topichunten ff aan lopen moedigen...gewoon de lapo en als het lang duurt de eerste die opent en klaar
Heeft ie nietquote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef Refurb het volgende:
@ArnieAlberts
Waarom heeft die meneer in je foto lippenstif op?
ik ook manquote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Allereerst vroeg ik het gewoon normaal, ten tweede was ik sarcastisch.
je bedoeld je eigen fotoquote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef Refurb het volgende:
@ArnieAlberts
Waarom heeft die meneer in je foto lippenstif op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |