Psies.. is er 1 of ander vaag forum waar ze nu zeggen: "Die bommie moet godverdomme eens een shirt aantrekken, lui zwijn!"quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 16:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb knetterend ADHD, ik kan meerdere dingen tegelijk![]()
[ afbeelding ]
ja en zn lederhose werkte nog wel zo kalmerendquote:Op zondag 3 april 2011 16:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. is er 1 of ander vaag forum waar ze nu zeggen: "Die bommie moet godverdomme eens een shirt aantrekken, lui zwijn!"
Dit zogenaamde drama smeren ze uit he voor de hele week.quote:Op zondag 3 april 2011 16:26 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ze hebben veel materiaal nodig om een plak- en knipwerkje te maken voor een korte uitzending.
Lederhosen zijn overal goed voor! Lederhosen zijn gods geschenk aan den mensch!quote:Op zondag 3 april 2011 16:25 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ja en zn lederhose werkte nog wel zo kalmerend
want ?quote:Op zondag 3 april 2011 16:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lederhosen zijn overal goed voor! Lederhosen zijn gods geschenk aan den mensch!
Als je die vraag nog moet stellen, dan ben je nog niet oud genoeg omd e wijsheid te dragen, kleine padawan!quote:
svp snookermeuk in een ander topic svp! We zijn hier ter ere en glorie van het oog!quote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bijna raak, nu dan ... foul en a miss ... weer te zacht.
he hequote:Op zondag 3 april 2011 16:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dit was op een millimeter, lol,
tssssquote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je die vraag nog moet stellen, dan ben je nog niet oud genoeg omd e wijsheid te dragen, kleine padawan!
Ik kijk via het oog snooker.quote:Op zondag 3 april 2011 16:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
svp snookermeuk in een ander topic svp! We zijn hier ter ere en glorie van het oog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |