Kan maar zo, ik herken hem ook ergens vanquote:Op maandag 4 april 2011 19:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij vorig jaar ook meegedaan
Ja dat zou zo maar eens kunnen!quote:Op maandag 4 april 2011 19:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij vorig jaar ook meegedaan
quote:Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef Djokotron het volgende:
Deze gast, die nu is.. dat wordt het sulletje van de week.
quote:Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef Djokotron het volgende:
Deze gast, die nu is.. dat wordt het sulletje van de week.
quote:Op maandag 4 april 2011 19:25 schreef Djokotron het volgende:
Hahah die gast heeft gewoon al natte ogen als Kranenborg hem er zo van langs geeft
dat is wel domquote:Op maandag 4 april 2011 19:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]![]()
"Ik had het niet verwacht" zegtie dan!
Die moet naar Priscilla, die ligt binnen 15min jankend in een hoekjequote:
Helemaal rechtsboven.. profiel aanpassen.. rechts van je pmquote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef Cateye2011 het volgende:
Juul: Wat is hier gebeurd? Die spreuk wil ik onder mijn avatar, maar ik weet niet hoe dat moet.
Hij heeft opgelet afgelopen seizoenquote:
Thanx! Ga ik zo ff doen.quote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Helemaal rechtsboven.. profiel aanpassen.. rechts van je pm
Aan haar vruchtwater, of....quote:Op maandag 4 april 2011 19:29 schreef Djokotron het volgende:
Priscilla voelde het al aan haar water, tafel 2 kreeg weer geen desert. En verrek
"Ik vind Arla Biologische Karnemelk eigenlijk ook de lekkerste biologische karnemelk... watjij, Robert?"quote:Op maandag 4 april 2011 19:37 schreef Drassss het volgende:
Ze hadden net niet beide een pak arla in hun hand zeg
Mr.T's quickcooking microwave, you buy it now you fool!quote:Op maandag 4 april 2011 19:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ze zouden met z'n tweeën een TelSell-filmpje moeten maken
Laten we hopen dat dat niet gebeurt!quote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef Djokotron het volgende:
Oh nee cowboy Gilbert vliegt dadelijk voor ie Priscilla heeft gezien naar huis
Nee dusquote:Op maandag 4 april 2011 19:40 schreef Dekatria het volgende:
Komt er überhaupt iemand boven de 12 punten uit vandaag?
Gaat hij die toko full time runnen echt als chef kok? Of zou hij meer het brein achter de cuisine worden?quote:Op maandag 4 april 2011 21:20 schreef Djokotron het volgende:
Als ie die toko 6 dagen per week gaat doen? Denk niet dat ie dan ook nog een half seizoen zo'n programma gaat doen
quote:AMSTERDAM - Robert Kranenborg volgt Herman den Blijker op als nieuwe chef-kok van Palazzo Amsterdam.
Kranenborg, bekend van programma's als Topchef en Over de Kook, heeft zin in de nieuwe uitdaging. "Ik heb Palazzo de afgelopen jaren een paar keer als gast mogen ervaren en was erg onder de indruk. Ik was dan ook vereerd toen ik werd gevraagd om verantwoordelijk te worden voor het culinaire gedeelte", vertelt hij. "Ik heb er ontzettend veel zin in!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |