quote:
die kan het dan wel bedacht hebben, maar ted is er mooi met de centen vandoor mhuahahahaquote:
Nog iets meer dan 12.000 euro en dan krijgt ie niks meerquote:Op zondag 3 april 2011 14:13 schreef vosss het volgende:
[..]
die kan het dan wel bedacht hebben, maar ted is er mooi met de centen vandoor mhuahahaha!
En dan gaat Danny de boel inderdaad verkopen (heeft ie groot gelijk in)quote:Op zondag 3 april 2011 14:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nog iets meer dan 12.000 euro en dan krijgt ie niks meer
quote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef _GdR_ het volgende:
eindbaas ted
eindbaas ted scheurt elke dag 10 thaise hoeren kapot. en danny betaald dat
Wat is het verhaal achter die "Ted" dan?quote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef _GdR_ het volgende:
eindbaas ted
eindbaas ted scheurt elke dag 10 thaise hoeren kapot. en danny betaald dat
Loos Ted. STEUN FOK!quote:Op zondag 3 april 2011 14:52 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter die "Ted" dan?
Ik weet inmiddels dat Danny Roodbol Fok! bedacht heeft, maar wat is de rol van Ted hier in dan?
Ik weet dat het moeilijk is, maar kan alsjeblieft iemand 1 keer serieus antwoord geven hier?
quote:Op zondag 3 april 2011 14:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Loos Ted. STEUN FOK!
Loos Ted, STEUN FOK! (deel 2)
Loos Ted, steun Danny #3
Loos Ted, steun Danny #4
et cetera
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Bedanktquote:Op zondag 3 april 2011 14:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Loos Ted. STEUN FOK!
Loos Ted, STEUN FOK! (deel 2)
Loos Ted, steun Danny #3
Loos Ted, steun Danny #4
et cetera
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Dat is het verhaal van 1 kant inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2011 15:02 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
[..]
BedanktNu snap ik het
Ted is een arrogante flikker die zijn contract eigenlijk misbruikt, niks doet, en de hele dag hoeren neukt in Pattaya, terwijl Danny het werk doet. Misschien maar eens doneren aan de Ted Teller.
Tong mag wel eens 12k doneren aan de Ted Teller, gezien Fok! z'n eerste levensbehoefte is.quote:Op zondag 3 april 2011 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Het gaat wel snel trouwens met die teller de laatste tijd. Toen ik me aanmeldde stond 'ie nog op 60k.quote:Op zondag 3 april 2011 15:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tong mag wel eens 12k doneren aan de Ted Teller, gezien Fok! z'n eerste levensbehoefte is.
Dat is toch mooi, laat ik ook maar even wat doneren aan de Thaise hoertjes van Ted.quote:Op zondag 3 april 2011 15:26 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Het gaat wel snel trouwens met die teller de laatste tijd. Toen ik me aanmeldde stond 'ie nog op 60k.
quote:Op zondag 3 april 2011 15:30 schreef yvonne het volgende:
Zucht
Yvonne heeft FOK! bedacht, Danny liegt!
quote:
Het is een samenzwering mensen, open je ogenquote:Op zondag 3 april 2011 15:30 schreef yvonne het volgende:
Zucht
Als Hyves al 40 miljoen oplevert kun je er vanuit gaan, mocht deze website verkocht worden, dat hij er een aantal miljoenen aan overhoudt.quote:Op zondag 3 april 2011 14:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En dan gaat Danny de boel inderdaad verkopen (heeft ie groot gelijk in)
Als Fok! ooit wordt verkocht verwijder ik al mijn 6 accounts.quote:Op zondag 3 april 2011 15:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als Hyves al 40 miljoen oplevert kun je er vanuit gaan, mocht deze website verkocht worden, dat hij er een aantal miljoenen aan overhoudt.
Mooiquote:Op zondag 3 april 2011 15:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als Fok! ooit wordt verkocht verwijder ik al mijn 6 accounts.
Hoe kan je Fok! nou verkopen ? Het is een werkwoord geworden ''Fokken'', meer dan dat zelfs; het is een levensstijl, een filosofie, bijna een religie (zonder een hogere macht, een God uiteraard) maar met Danny als grote boze profeet en Yvonne als de bron van liefde.
Volgens mij vermaakt hij zich wel in Pattaya, de stad waar zelfs 70 jarige opa's een chick van 20 aan de haak kunnen slaanquote:
*Te koop bordje zoekt*quote:Op zondag 3 april 2011 15:46 schreef Weissman het volgende:
Als Fok! ooit wordt verkocht verwijder ik al mijn 6 accounts.
Fixed, het blijft Thailand.quote:Op zondag 3 april 2011 16:02 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Volgens mij vermaakt hij zich wel in Pattaya, de stad waar zelfs 70 jarige opa's een chick verklede jongetjes van 20 14 aan de haak kunnen slaan
Wat ik mij afvroeg, ben jij statutair mede eigenaar van fok geworden?quote:
Wow, Danny, de maker van het almachtige Fok! heeft zelfs in mijn topic gepostquote:
Nee, FOK! is van Danny en dat blijft hetquote:Op zondag 3 april 2011 16:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat ik mij afvroeg, ben jij statutair mede eigenaar van fok geworden?
Ga je echt Fok verkopen, wat hier in dit topic staat? Of wil je gewoon eerst Ted uitkopen om vervolgens in Fok te investeren?quote:
ik heb geen plannen FOK! te verkopen, maar als ik morgen een bod krijg van 3,1 miljard ga ik toch twijfelen denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 16:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ga je echt Fok verkopen, wat hier in dit topic staat? Of wil je gewoon eerst Ted uitkopen om vervolgens in Fok te investeren?
Miljardquote:Op zondag 3 april 2011 16:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb geen plannen FOK! te verkopen, maar als ik morgen een bod krijg van 3,1 miljard ga ik toch twijfelen denk ik
Het is toch geen non-profit structuur, Danny leeft er van. Alleen Danny hanteert een businessmodel dat wat meer op community en wat minder op geld gericht is.quote:Op zondag 3 april 2011 16:15 schreef Baalhaar het volgende:
Het goede aan fok! is natuurlijk dat het geen winstoogmerk heeft. Voorzover ik weet is het opgericht als een soort van online ''hang-out place'' voor jongeren.
Door die non-profit structuur was het ook mogelijk voor de site om zo lang te bestaan.
Als fok! verkocht wordt zie ik echt een drastische veranderingen in de vormgeving van de FP en het forum. Sowieso zal de reclame je dan overal door de strot geduwd worden. Het zou dan nooit meer zijn zoals de originele bedoeling was.
jup, ontslag nemen. Het lijkt leuk, tot je naar trainingsavonden moet (onbetaald) of rollenspellen moet doen op Schiphol-Rijk voor de verkooptrainingen.quote:Op zondag 3 april 2011 16:15 schreef Dimens het volgende:
Danny heeft bij BCC gewerkt![]()
Tips voor deze net begonnen BCC verkoper?
We willen natuurlijk wel degelijk winst maken, alleen niet tegen elke prijs.quote:Op zondag 3 april 2011 16:15 schreef Baalhaar het volgende:
Het goede aan fok! is natuurlijk dat het geen winstoogmerk heeft. Voorzover ik weet is het opgericht als een soort van online ''hang-out place'' voor jongeren.
Het is iniedergeval een twijfelgevalletje maar toch neigt het in mijn ogen weer richting non-profit. Vooral aangezien dat volgens mij ook de originele bedoeling was van danny, ik geloof niet dat hij had voorzien vanaf het begin dat hij hiermee in zijn levensonderhoud kon voorzien.quote:Op zondag 3 april 2011 16:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is toch geen non-profit structuur, Danny leeft er van. Alleen Danny hanteert een businessmodel dat wat meer op community en wat minder op geld gericht is.
Dat denk ik ook niet, maar gaandeweg is dat wel veranderd natuurlijk. Die reclames op Fok staan er niet omdat Danny dat zo mooi vindt staan.quote:Op zondag 3 april 2011 16:23 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Het is iniedergeval een twijfelgevalletje maar toch neigt het in mijn ogen weer richting non-profit. Vooral aangezien dat volgens mij ook de originele bedoeling was van danny, ik geloof niet dat hij had voorzien vanaf het begin dat hij hiermee in zijn levensonderhoud kon voorzien.
Klopt.quote:Op zondag 3 april 2011 16:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar gaandeweg is dat wel veranderd natuurlijk. Die reclames op Fok staan er niet omdat Danny dat zo mooi vindt staan.
klopt, ze staan er voor het grootste deel eenvoudigweg om FOK! te bekostigen. ANP en Novum feeds, verzendkosten van honderden euro's per week, servers, onderhoud etc.quote:Op zondag 3 april 2011 16:24 schreef Merkie het volgende:
Dat denk ik ook niet, maar gaandeweg is dat wel veranderd natuurlijk. Die reclames op Fok staan er niet omdat Danny dat zo mooi vindt staan.
Daar dacht ik dus ook al aan. Zo'n 40% verkopen dat je toch nog 60% zelf bezit en de eindbaas blijft.quote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef Merkie het volgende:
Maar zou je bijv. niet een gedeelte van de aandelen willen verkopen? Dan kan je naar de bedrijfsstructuur toe dat jij alleen maar vanuit je luie stoel eindbeslissingen hoeft te nemen, een berg geld ontvangt en mensen voor jou het vieze werk op laat knappen. Lijkt me ideaal toch. Moet mogelijk zijn. Kijk maar naar Tweakers, ik neem aan dat je daar ook wel eens een beetje jaloers naar kijkt.
Het is niet echt een blunder, ze begonnen gewoon samen. Alleen Danny kon ook niet weten dat Ted besloot niets meer er aan te doen en Danny al het vuile werk op te laten knappen. Misschien had dat contractueel beter vastgelegd moeten worden, maarja, daar denk je ook niet aan als je gewoon vrienden bent.quote:Op zondag 3 april 2011 16:32 schreef Scorpie het volgende:
Danny was de geniale bedenker, waarna hij een blunder begin door het met Ted op te starten.
Zit die Ted echt in Thailand of is dat een grap?quote:Op zondag 3 april 2011 16:32 schreef Scorpie het volgende:
Danny was de geniale bedenker, waarna hij een blunder begin door het met Ted op te starten.
Dat is echt waar, staat ergens een mailtje.quote:Op zondag 3 april 2011 16:33 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Zit die Ted echt in Thailand of is dat een grap?
hij was er een tijdje geleden vaak op vakantie (hij heeft daar familie). zo ver ik weet is hij allang weer thuis. Is verder ook niet van enig belang.quote:Op zondag 3 april 2011 16:33 schreef Baalhaar het volgende:
Zit die Ted echt in Thailand of is dat een grap?
Volgens mij blijft die familie beperkt tot wat Thaise hoerenquote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef Danny het volgende:
[..]
hij was er een tijdje geleden vaak op vakantie (hij heeft daar familie). zo ver ik weet is hij allang weer thuis. Is verder ook niet van enig belang.
Het enige juiste antwoord!quote:Op zonag 3 april 2011 15:30 schreef yvonne het volgende:
Zucht
Klopt, zij waren Fipo.nl gestart en Danny dacht wat een goed idee en heeft toen het idee gestolen.quote:
Zolang ze geen "octrooi" hebben aangevraagd op het concept, mag dat gewoon hoorquote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Klopt, zij waren Fipo.nl gestart en Danny dacht wat een goed idee en heeft toen het idee gestolen.
Eh, nee.quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Zolang ze geen "octrooi" hebben aangevraagd op het concept, mag dat gewoon hoor
Hebben ze niet meer, ik wilde dat ik een geweldige domeinnaam had aangemaaktquote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij moeten ze vandaag de dag wel tonnen kunnen verdienen met die domeinnaam van ze, als ze die nog hebben...
quote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Hebben ze niet meer, ik wilde dat ik een geweldige domeinnaam had aangemaakt![]()
Net zoals die man van www.pizza.com
damn typen op iTouch werkt niet lekker.quote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Probeer je nou redhead te typen?_
Ik dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |