Ja joh, check de facebookfoto! Anna hoort hier helemaal niet!quote:Op zondag 3 april 2011 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wauwies, 69 kilo bij 1.80!Dan ben je vast heul slankig! Ondanks dat je schijnbaar geen maat 28 hebt
*nieuwsgierig & gaat checkenquote:Op zondag 3 april 2011 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja joh, check de facebookfoto! Anna hoort hier helemaal niet!
Hmmm, nou een hele dag niks eten tot de avond kan ik absoluut niet, ik eet regelmatig, maar gewoon niet veel elke keer als ik eet, of wat is niet veel? Genoeg voor mij. En ik ben al bijna een half jaar op t zelfde gewicht dus lijkt me prima.quote:Op zondag 3 april 2011 16:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet per definitie. Ik kan de hele dag op 't werk niks eten. Doe ik ook wel vaker. Dan eet ik de eerste keer pas iets rond 18u. Heb ik ook geen honger. Maar het is niet gezond.
Disclaimer: niet dat ik nu weer wil beweren dat jij ongezond eet. Maar meer ter illustratie dat het mogelijk is dat wat je voelt toch ietwat misleidend kan zijn. Zoiets.
Zo lang je dat maar van jezelf weet, is het toch goed? En als iemand een opmerking maakt, dan moet je maar gewoon bedenken dat het uit liefde is omdat men wil dat je goed voor jezelf zorgtquote:Op zondag 3 april 2011 16:36 schreef Siral het volgende:
[..]
Hmmm, nou een hele dag niks eten tot de avond kan ik absoluut niet, ik eet regelmatig, maar gewoon niet veel elke keer als ik eet, of wat is niet veel? Genoeg voor mij. En ik ben al bijna een half jaar op t zelfde gewicht dus lijkt me prima.
post dan geen lijstje, als je geen commentaar wilt.quote:Op zondag 3 april 2011 16:36 schreef Siral het volgende:
[..]
Hmmm, nou een hele dag niks eten tot de avond kan ik absoluut niet, ik eet regelmatig, maar gewoon niet veel elke keer als ik eet, of wat is niet veel? Genoeg voor mij. En ik ben al bijna een half jaar op t zelfde gewicht dus lijkt me prima.
Ik heb niks tegen commentaar? Dat weten jullie best. Wel als er word doorgezeurd over een hartstikke prima lijstje, terwijl ik al meerdere keren heb herhaald ik geen honger lijd.quote:Op zondag 3 april 2011 16:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
post dan geen lijstje, als je geen commentaar wilt.
En even in de categorie 'gewicht zegt dus niet alles'. Ben ook 1.80.quote:Op zondag 3 april 2011 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wauwies, 69 kilo bij 1.80!Dan ben je vast heul slankig! Ondanks dat je schijnbaar geen maat 28 hebt
geen honger lijden is wat anders.dan genoeg kcals binnen krijgen. En je wilt helemaal geen commentaar want je schiet altijd gelijk in de verdediging en doet helemaal niets met de feedback die je krijgt. Het is elke keer hetzelfde als je eens een lijstje post.quote:Op zondag 3 april 2011 16:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen commentaar? Dat weten jullie best. Wel als er word doorgezeurd over een hartstikke prima lijstje, terwijl ik al meerdere keren heb herhaald ik geen honger lijd.
Y u taunt mehquote:Op zondag 3 april 2011 16:42 schreef Perruche het volgende:
T: stukje chocola & 3 fudge (die uit de bonus Maria)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oke prima, ik post niks meer.quote:Op zondag 3 april 2011 16:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
geen honger lijden is wat anders.dan genoeg kcals binnen krijgen. En je wilt helemaal geen commentaar want je schiet altijd gelijk in de verdediging en doet helemaal niets met de feedback die je krijgt. Het is elke keer hetzelfde als je eens een lijstje post.
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 16:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Y u taunt meh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe ja ik herinnerde me dat jij ze gewoon kei goed had omzeild. Respect!
Nu ga ik ff winkelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |