Thankies! Ik heb goeie hoopquote:Op zondag 3 april 2011 16:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het wordt echt minder Mariaatje! Ik vind het heel knap van je!
Tuurlijk schiet ik in de verdediging als andere mensen net doen te weten wanneer IK honger heb of niet. Ik weet toch zeker zelf wel wat honger is, en wanneer ik dat heb?quote:Op zondag 3 april 2011 16:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En toch schiet je altijd in de verdediging, niet doen joh! Dat geeft mij persoonlijk (dus ik spreek niet voor anderen) alleen maar het idee dat je eigenlijk nog best wel een boterham had gelust
Ja, dat inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2011 16:15 schreef Goodbye het volgende:
En toch schiet je altijd in de verdediging, niet doen joh! Dat geeft mij persoonlijk (dus ik spreek niet voor anderen) alleen maar het idee dat je eigenlijk nog best wel een boterham had gelust
Oké.quote:Op zondag 3 april 2011 16:17 schreef Siral het volgende:
[..]
Tuurlijk schiet ik in de verdediging als andere mensen net doen te weten wanneer IK honger heb of niet. Ik weet toch zeker zelf wel wat honger is, en wanneer ik dat heb?
Siral, ging het hier om?? Ow, sorry maar had jou niet eens in gedachtequote:Op zondag 3 april 2011 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet altijd bedenken dat de meeste van jullie niet de hele dag in de weer zijn. dat vind ik wel eens moeilijk.
En als je commentaar hebt op een lijstje is het standaard: ja maar............. *vul maar in*
Het begint hier soms wel weer te lijken van: Kijk mij weinig eten en ik heb helemaal geen honger!! Goed he?
Tja, cafeïne he, ook in cola.... heb je al hoofdpijn?quote:Op zondag 3 april 2011 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thankies! Ik heb goeie hoopEn er best wel zin in, harhar! Wie had gedacht dat cola best wel verslavend kon zijn
Nouja het zal ook deels het 'het mag nu niet dus ik wil!'-effect zijn
![]()
Misschien kan ik over een tijdje gewoon 1 glas in het weekend drinken en verders niks
Niet per definitie. Ik kan de hele dag op 't werk niks eten. Doe ik ook wel vaker. Dan eet ik de eerste keer pas iets rond 18u. Heb ik ook geen honger. Maar het is niet gezond.quote:Op zondag 3 april 2011 16:17 schreef Siral het volgende:
[..]
Tuurlijk schiet ik in de verdediging als andere mensen net doen te weten wanneer IK honger heb of niet. Ik weet toch zeker zelf wel wat honger is, en wanneer ik dat heb?
qftquote:Op zondag 3 april 2011 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je structureel te weinig eet, verdwijnt je hongergevoel ook. Ik spreek uit ervaring.
Maar goed.
stimmt.quote:Op zondag 3 april 2011 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je structureel te weinig eet, verdwijnt je hongergevoel ook. Ik spreek uit ervaring.
Maar goed.
Geen overstaptijd? In de kiosk kan je ook een banaantje ofzo kopenquote:Op zondag 3 april 2011 16:21 schreef Viking84 het volgende:
Ook ik ben aardig stabiel sinds eind 2009 ongeveer, maar ik ben nog niet klaar met afvallen. Pff ik heb honger en ben pas om 19 uur ofzo thuis
. Reis over Schiphol ivm werkzaamheden en heb geen zin om zowel in afoort en in utrecht over te stappen en dan met een bus te moeten
.
quote:
Gisteren voelde ik me wel episch belabberd ineens en hoofdpijn heb ik ook al gehadquote:Op zondag 3 april 2011 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tja, cafeïne he, ook in cola.... heb je al hoofdpijn?
Ik mag eigenlijk geen cola van de tandarts....maar drink het maandags weleens in de kroeg, omdat ik nou eenmaal niet altijd alcohol drink en niet zo'n fan ben van andere frisdranken of thee ofzo.
Die hoofdpijn zou ik in elk geval op het conto van de cola schrijvenquote:Op zondag 3 april 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gisteren voelde ik me wel episch belabberd ineens en hoofdpijn heb ik ook al gehadWas vergeten dat dat aan de caffeine kon liggen! Oh zeh mysteries of life!
Wauwies, 69 kilo bij 1.80!quote:Op zondag 3 april 2011 16:29 schreef anna82 het volgende:
Ha, ik krijg zelden commentaar op mijn lijstjes! Beste meisje van de klas
En stabiel: sinds de middelbare school gestaag ruim 15 kilo afgevallen en nu al jaren rond de 69, bij 1.80, en ook ik pas van mijn levensdagen niet in maat 28!
Lijstje:
O: kwark met havermout, banaan en frambozen
T: appeltje
L: pistolet een helft met rosbief en rucola, andere helft met philadelphia en verse basilicum
T: bloke komijne kaas en augurkjrs
D: eten bij us heit en zijn vrouw, ik hoop op homemade pizza!
T: stukje wortelcake om het weekend af te sluiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |