SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zondag 3 april 2011 18:13 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond allemaalHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet je daar doen dan?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Implementatieklusje....quote:Op zondag 3 april 2011 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoi
Wat moet je daar doen dan?
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_een_orkest.htmlquote:
Ik dacht dat dat door de afstand Friesland-Randstad kwamquote:Op maandag 4 april 2011 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Hebben jullie ook dat het beeld niet altijd synchroon loopt met het geluid?
Kreeg je een "onverwachte fout"?quote:Op maandag 4 april 2011 18:25 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag ruim 6 uur in de auto gezetten. Rij je uiteindelijk weg van kantoor, geeft je auto een foutmelding.. dat je gloeilamp het niet meer doet..
Gelukkig moet ik morgen toch naar de garage voor mijn winterbanden te verwisselen...
Thanks!quote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef Etcetera het volgende:
Slapengoed idee
Isdatzo, succes met je motor![]()
Wat je daar op dat plaatje ziet is alleen het startcircuit (met dynamo) hè. Als dat in de soep draait merk je er vrij weinig van op 't moment dat het gebeurt. Met 8000 toeren maakt 't blok zelf ook nogal wat geluid.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:52 schreef The_Dean het volgende:
Als alles echt in de soep draait merk je dat wel volgens mij... nu hield hij gewoon op toch?
Dat is tegenwoordig nooit zoquote:Op woensdag 6 april 2011 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis
Veel valt er niet terug te lezen.
Hoi Lienquote:
Is ook zo inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig nooit zo
Ben visitekaartjes aan het ontwerpen
Deanquote:
PBquote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
Nu is de lente echt begonnen, winterbanden verwisselt, zonnetje hoog aan de hemel
Had ik vannacht ook last vanquote:
Blue Label is overrated imhoquote:Op donderdag 7 april 2011 00:41 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik liever ook, maar kan dat niet altijd betalen. Wil zo graag nog eens de Johnnie Walker Blue Label proberen, maar voor 25 euro per glaasje is me dat elke keer net iets te gortig. Misschien binnenkort toch maar eens doen.
Oh, vastquote:Op donderdag 7 april 2011 00:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Blue Label is overrated imhoEr is voor die prijs veel beter te krijgen
Successsssquote:
Jaquote:Op donderdag 7 april 2011 06:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het is hier 's nachts drukker dan overdag.![]()
Ik slaap dan meestal. Behalve op een LANquote:Op donderdag 7 april 2011 10:23 schreef Bravebart het volgende:
En terecht, 's nachts speelt het echte leven zich af
Ja, daar gaat het dus misquote:Op donderdag 7 april 2011 10:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik slaap dan meestal. Behalve op een LAN
Je kan jezelf ook afvragen waarom je in de eerste plaats geen zin hebt.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:44 schreef PieterBas het volgende:
Discipline is een bitch.. Je wilt niet trainen, maar puur op discipline ga je toch...
Het is wel een goede instelling.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:44 schreef PieterBas het volgende:
Discipline is een bitch.. Je wilt niet trainen, maar puur op discipline ga je toch...
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef Lithia het volgende:
Oh, en jezelf snijden tijdens het koken is niet zo fijn.
Aldus een wijze les van tante Lien.
Dit keer was mijn duim de slachtoffer.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef Lithia het volgende:
Iemand die deze fok!er nog kent?
http://www.viceland.com/n(...)-nog-weleens-723.php
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef Lithia het volgende:
Iemand die deze fok!er nog kent?
http://www.viceland.com/n(...)-nog-weleens-723.php
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook lang en dun, zal ik dit soort kleren ook kunnen hebben?
Wees maar niet bangquote:
Mooi!quote:
Eergister ging ik ook naar een Ikea en het was toen ook rustig.quote:
Dat ziet er ingewikkeld uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
Metaaldeeltjes in m'n zeefje:
[ afbeelding ]
De helft zal er wel overheen gestroomd of erdoorheen geglipt zijn. Metaalsplinters in je olie, no good i tell you. Ben benieuwd hoe m'n oliefilters eruit zien als ik ze eruit ga halen.
Ontstekingsdeksel eraf:
[ afbeelding ]
Beter zicht.
[ afbeelding ]
Linksonder (half in 't donker) zie je het tandwiel op de uitgaande as van de startmotor die nog steeds muurvast zit terwijl op de tandwielen wel speling zit. Dat hoort niet.
Dynamo:
[ afbeelding ]
Ziet er nog goed uit (gelukkig maar, er zit net een nieuwe in a 450 euro). Op de (magnetische) bout van de sensor die de snelheid van de krukas / het vliegwiel meet zaten wel heel veel metaalschilfers. Het boutgat zit je bovenin de foto.
Overzicht:
[ afbeelding ]
Sleutelt niet heel handig zo buiten in 't donker met een zaklampje en een looplamp.
Tot hier ziet het er allemaal nog (redelijk) goed uit. Het probleem is dat de startkoppeling (en toebehoren) achter het vliegwiel (dat grote ronde ding) zitten. Om 't vliegwiel eraf te halen heb ik echter een paar stukken speciaal gereedschap nodig.
Wordt vervolgd.
En jij helpt niet mee?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Lithia het volgende:
mogguh. ik zit hier te chillen met mijn laptop, terwijl ik heel Kramtried zie werken aan de voortuin van mijn schoonzus.
Ik heb al een jaar last van mijn rug (en nogal veel andere lichaamsklachten). Ik ben veel te zwak voor dit soort dingen.quote:
Nou.. vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar last van mijn rug (en nogal veel andere lichaamsklachten). Ik ben veel te zwak voor dit soort dingen.
Dat is ook belangrijk.quote:
Goed hoor. Ga na de lunch maar weer een stukje fietsen. Het is lekker weer.quote:
Dat gokte ik al.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed hoor. Ga na de lunch maar weer een stukje fietsen. Het is lekker weer.
Met jou dan?
Vandaag ook alquote:
Tot nu toe drie.quote:
De katten zijn hier druk bezig met kippen jagen hier.quote:
checkt nu.nlquote:
NL1.quote:
Kom ik terug van lekker fietstochtje, hoor je dit.quote:
Mja, minuten is onzin natuurlijk, het waren 2 magazijnen wordt gezegd. Maar idd, het hadden veel meer doden kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom ik terug van lekker fietstochtje, hoor je dit.![]()
Maar die dader kon trouwens ook niet echt goed richten.Minutenlang met een mitrailleur rondschieten en dan maar vijf mensen dodelijk treffen. Maar dit mag je natuurlijk weer niet (hardop) zeggen.
Dat had ik gehoord, dat van die twee magazijnen niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:50 schreef Bravebart het volgende:
Een vrouw had het over 10-20 minuten lang schietenOverdrijven is ook een vak.
Dat is dan weer een geluk, zover je bij dit soort drama's over geluk kan spreken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, minuten is onzin natuurlijk, het waren 2 magazijnen wordt gezegd. Maar idd, het hadden veel meer doden kunnen zijn
Nou inderdaad, zeker in Alphen.quote:
Het had een allochtoon kunnen zijn...quote:
Je kan nu niet meer lekker in je hardcore outfit naar de winkel neequote:Op zaterdag 9 april 2011 17:11 schreef Bravebart het volgende:
Ik blij dat ik al naar de winkel ben geweest.
Nee idd en m'n enige niet-legerbroek zit in de wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:12 schreef jna het volgende:
[..]
Je kan nu niet meer lekker in je hardcore outfit naar de winkel nee
Eerst een zwarte Suzuki.. en nu een zwarte Mercedes.. Ik zie een verbandquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eerst een zwarte Suzuki.. en nu een zwarte Mercedes.. Ik zie een verband
quote:
Maar daar kan je nog steeds zwart rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef jna het volgende:
Gelukkig zijn de treinen en trams niet zwart
Ik gok DWDDquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:45 schreef jna het volgende:
"Daar lagen 2 dooie, en die leefde niet meer!"
Er is iets mis met je quotequote:
Laat hem eerst maar eens de records van Schumi verbeteren, praten we dan weerquote:
Wanneer heeft hij ook alweer voor het laatst gewonnen?quote:Op zondag 10 april 2011 12:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens de records van Schumi verbeteren, praten we dan weer
Maar over een jaar of zes praten we verder.quote:Op zondag 10 april 2011 15:14 schreef Lithia het volgende:
Hoe noem je dat ook alweer, als je vragen stelt terwijl je zelf het antwoord weet?
Retorisch?
Een retorische vraag is een stijlfiguur waarbij een vraag wordt gesteld, waarop men geen antwoord verwacht.quote:Op zondag 10 april 2011 15:14 schreef Lithia het volgende:
Hoe noem je dat ook alweer, als je vragen stelt terwijl je zelf het antwoord weet?
Retorisch?
Alright.quote:Op zondag 10 april 2011 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar over een jaar of zes praten we verder.
Paulaquote:Op zondag 10 april 2011 15:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Een retorische vraag is een stijlfiguur waarbij een vraag wordt gesteld, waarop men geen antwoord verwacht.
Nee dus
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vraag_(taal)quote:Op zondag 10 april 2011 15:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alright.
[..]
PaulaHoe gaat het?
Maar wat is het antwoord dan?
Gaat prima.quote:
Het lijkt op een combinatie tussen een strategische vraag en een suggestieve vraag.quote:Op zondag 10 april 2011 15:24 schreef Puala het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vraag_(taal)
Ik zie hem zo 123 hier niet tussen staan of ik kijk verkeerd..
quote:
Graag gedaan.quote:[..]
Het lijkt op een combinatie tussen een strategische vraag en een suggestieve vraag.Bedankt voor de link trouwens.
Officieel niet, maar algemeen wordt dat retorisch genoemd jaquote:Op zondag 10 april 2011 15:14 schreef Lithia het volgende:
Retorisch?
Jup.quote:Op zondag 10 april 2011 15:31 schreef Puala het volgende:
[..]Mooi zo. Gaat met de studie ook alles goed?
[..]
Graag gedaan.
Hmm, best wel verwarrend.quote:Op zondag 10 april 2011 16:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Officieel niet, maar algemeen wordt dat retorisch genoemd ja
Mwa voor het gros van de mensen is een retorische vraag iets geworden als 'Is gras groen?" en wijkt dus af van de officiële betekenisquote:
Een retorisch vraag is een vraag waar je geen antwoord op verwacht, of wil krijgen?quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa voor het gros van de mensen is een retorische vraag iets geworden als 'Is gras groen?" en wijkt dus af van de officiële betekenis
Hier ookquote:Op maandag 11 april 2011 17:55 schreef PieterBas het volgende:
Hallo allemaal... Zo de eerste werkdag zit er al weer op..
Wat is vroegquote:Op maandag 11 april 2011 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook
Vanavond vroeg naar bed, help mij er aan herinneren.
Eerst Grey's Anatomy kijken en dan eigenlijk gelijk daarna, dus half 10.quote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat is vroegDan kan ik misschien een poging doen
meisje-meisjes zijn leuk.quote:Kareltje heeft gezegd dat ik een meisje-meisje aan het worden benEn hij vindt het leuk
1) he's right 2) I like it
quote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst Grey's Anatomy kijken en dan eigenlijk gelijk daarna, dus half 10.
Ik heb hakschoenenquote:meisje-meisjes zijn leuk.
Liever zoiets dan een vrouw met kort pittig kapsel.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 18:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hakschoenenen jurkjes
en ik vind het leuk
![]()
Niet overdrijven hequote:
Dat zijn meisjes-meisjes met een midlife crisis.quote:Op maandag 11 april 2011 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Liever zoiets dan een vrouw met kort pittig kapsel.
Dat zijn geen meisjes-meisjes.quote:Op maandag 11 april 2011 18:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat zijn meisjes-meisjes met een midlife crisis.
Neuh.quote:Op maandag 11 april 2011 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn geen meisjes-meisjes.Dat zijn man-wijven of potten.
Maar dan kunnen ze tenminste tegen hun ex-man roepen.. Ik doe nu een Surinamer!!quote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef jna het volgende:
Laat ze, zo kom ik tenminste ook nog aan mn trekken
Nee, ik heb liefde voor die oude fietsquote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef PieterBas het volgende:
en vervolgens er van door te gaan met haar 20 jarige dochter!!
Veranderen voor een man, nooooit doen. Voor een vrouw ook niet trouwens.quote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat is vroegDan kan ik misschien een poging doen
Kareltje heeft gezegd dat ik een meisje-meisje aan het worden benEn hij vindt het leuk
1) he's right 2) I like it
15 minuten te laatquote:
Precies. Gewoon niet veranderen. Verandering is slechtquote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Veranderen voor een man, nooooit doen. Voor een vrouw ook niet trouwens.
Oh nee absoluut nietquote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Veranderen voor een man, nooooit doen. Voor een vrouw ook niet trouwens.
Hadden die Russen toch ff mooi die Amerikanen te pakkenquote:
Net alsof ik nu loop te eisen dat je 24 uur per dag aanwezig moet zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef PieterBas het volgende:
Loop ook geen stage meer, dus zoveel tijd heb ik ook weer niet..
Slaapsequote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Straks maar weer naar bed.
Yepquote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef The_Dean het volgende:
Heb Simulated ook gehoord. Ken hem wel, maar vind er niks an. 538 zeker?
Dat eerste heb ik lang niet meer gehoord zeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:06 schreef PieterBas het volgende:
uhm, ik was de enige die vanmorgen Marco V's Simulated op de radio geen takkeherrie vond.. en het nummer kon
enSMH
Edwin Eversquote:
Daarom was ik zo blij toen ik dat nummer hoordequote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik lang niet meer gehoord zeg.
Tussen 8 en 10 op Evers, soms wat langer 538 en dan naar 3FMquote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Edwin Evers
Verder draaien ze vier keer per dag hetzelfde nummer, wat vrij snel verveeld... Ik snap echt niet dat er nog stations zijn die dat doen.
Alarmschijf/Megahit niet meegerekend, dat begrijp ik dan nog wel.
Het schijnt dat als je eerst ijs op je wenkbrauwen zet, dan voel je er minder van als je geëpileerd wordt.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Etcetera het volgende:
Morgen en as. woensdag gesprek in Groningen.
On a sidenote: wenkbrauwen laten epileren = pijnlijk. Als het door de juiste persoon gebeurd is het ook ontzettend grappig
Tomorrow it's fried egg, fried egg. Ready for the week-end, week-end.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:46 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
Nog een dagje, en dan is het weekend
Ik heb het bij een visagiste laten doenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je eerst ijs op je wenkbrauwen zet, dan voel je er minder van als je geëpileerd wordt.
Dat heb ik zelf niet gedaan, het doet gewoon geen pijn bij mij.
Dat snap ik maar zelfs dan wilde ik je die tip geven.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het bij een visagiste laten doenZat bij de kapster en we hadden het over mijn kapsel voor als m'n zus gaat trouwen, zegt ze ineens: eigenlijk zou je je wenkbrauwen ook moeten laten epileren. Kan nu ook wel geloof ik! En toen heb ik het ook maar meteen gedaan, want anders komt dat er toch niet van
Doen ze niet. Ze gaan het op een andere datum geven als niemand thuis is (of ik aan het slapen benquote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef The_Dean het volgende:
Dat doen ze hier dan niet. Tenminste, niet dat ik weet. Hier jat nooit iemand iets, Friese platteland homes!
Wel handig, want ik moet het gaan bijhouden.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat snap ik maar zelfs dan wilde ik je die tip geven.
Haha ja, die waar je voor moet tekenen wel. Rest staat altijd mooi bij de achterdeurquote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Doen ze niet. Ze gaan het op een andere datum geven als niemand thuis is (of ik aan het slapen ben).
Ja klopt wel hoor, je krijgt altijd dat vooroordeel meequote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
Toffe golf maar ik heb 't niet zo op golfjes.
Maar dat komt meer door 't volk dat erin rijdt. Deanmans blijft ook in een golf tof tho'.
Succes.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel handig, want ik moet het gaan bijhouden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |