SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zondag 3 april 2011 18:13 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond allemaalHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet je daar doen dan?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Implementatieklusje....quote:Op zondag 3 april 2011 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoi
Wat moet je daar doen dan?
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_een_orkest.htmlquote:
Ik dacht dat dat door de afstand Friesland-Randstad kwamquote:Op maandag 4 april 2011 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Hebben jullie ook dat het beeld niet altijd synchroon loopt met het geluid?
Kreeg je een "onverwachte fout"?quote:Op maandag 4 april 2011 18:25 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag ruim 6 uur in de auto gezetten. Rij je uiteindelijk weg van kantoor, geeft je auto een foutmelding.. dat je gloeilamp het niet meer doet..
Gelukkig moet ik morgen toch naar de garage voor mijn winterbanden te verwisselen...
Thanks!quote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef Etcetera het volgende:
Slapengoed idee
Isdatzo, succes met je motor![]()
Wat je daar op dat plaatje ziet is alleen het startcircuit (met dynamo) hè. Als dat in de soep draait merk je er vrij weinig van op 't moment dat het gebeurt. Met 8000 toeren maakt 't blok zelf ook nogal wat geluid.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:52 schreef The_Dean het volgende:
Als alles echt in de soep draait merk je dat wel volgens mij... nu hield hij gewoon op toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |