kut wou net hetzelfde postenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dan is het een gemiddelde hoeveelheid gas geweest
133,7 euro volgens mijn berekeningenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:57 schreef fokvragen het volgende:
Nee ik ben helemaal niet stoer en voel me eerder dom. Uiteraard ben ik erg blij dat er niets is afgebrand. Alleen kwam deze vraag in me op...hoeveel kost zo'n foutje?
Dat en anders 2x de helft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
/carequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:35 schreef fokvragen het volgende:
Hoi,
Ik heb vandaag de hele dag (13:00 tot 22:00) uur het gasfornuis aan gelaten. Gelukkig stond hij aan met vuur waardoor er geen gas explosie heeft kunnen ontstaan. Heel stom natuurlijk maar goed.
Ik kwam daardoor op de vraag hoeveel kuub gas er eigenlijk doorheen gaat in 9uren non stop gas aan..
Sorryquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
Oprotten met de 2 keer de helft gezeik.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Men mag toch aannemen dat de verwarming van TS vandaag niet aan stond.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:33 schreef fonsoy het volgende:
Dit heeft TS net zoveel gekost als normaal. Anders had de CV dit gas verstookt om het huis warm te houden, en nu heeft het fornuis dit gedaan. Geen vuiltje aan de lucht.
Grove schatting, hier trouwens wel 6 van de 7 dagen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef SpecialK het volgende:
Wow. Zijn er mensen die echt elke dag van hun leven koken?
Veel mensen vergeten die uit te zetten voordat ze weggaan. Het is ook niet echt lekker om thuis te komen in een huis dat 15 graden is. Fijner en makkelijker is om de verwarming maar gewoon aan te laten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Men mag toch aannemen dat de verwarming van TS vandaag niet aan stond.
Of je koopt zo'n thermostaat met klokquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:42 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Veel mensen vergeten die uit te zetten voordat ze weggaan. Het is ook niet echt lekker om thuis te komen in een huis dat 15 graden is. Fijner en makkelijker is om de verwarming maar gewoon aan te laten.
Dat ding is een crime om in te stellen, eigen ervaringquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Of je koopt zo'n thermostaat met klok
Hangt van het model af.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:57 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Dat ding is een crime om in te stellen, eigen ervaring
quote:Proliphix NT20E specificaties:
- Compatible met allerlei soorten warmte pomp systemen
- Mogelijkheid om verwarming en/of airconditioning te schakelen
- (B)Wired TCP/IP communication
- Instelbaar LCD Display wat extra oplicht bij bedienen
- Password beveiliging, ingebouwde webserver
- Vanaf het Internet te besturen of op thermostaat zelf
- Email notificaties
- Optie om 2 extra sensors aan te sluiten
- geavanceerd 366 dagen planning incl aparte feestdagen tabel
- Maximaal 3 jaar vooruitplannen
- Scheduling of vacation and other special days
- 4 temperatuur periodes per dag
- Power (voeding) over Ethernet met 2 aansluitmogelijkeden (POE 24volt)
- Instelling via device maar ook via webbrowers
- Een zeer geavanceerde API interface, dus vanuit andere Domotica te besturen.
- Firmware upgrades mogelijk
- Zeer laag stroomverbruik < 1watt (al gemeten)
- Afmetingen (L/B/D) 14.5 x 9.5 x 4.3cm
Hoi kijk dies treinrukkertje boiquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:34 schreef Socios het volgende:
[..]
DAT BEN IK NIETquote:
Het is het gezeik. Gezeik is onzijdig, omdat zowel vrouwen als mannen kunnen zeiken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
Oprotten met de 2 keer de helft gezeik.
quote:Op zondag 3 april 2011 10:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is het gezeik. Gezeik is onzijdig, omdat zowel vrouwen als mannen kunnen zeiken.
quote:Op zondag 3 april 2011 10:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is het gezeik. Gezeik is onzijdig, omdat zowel vrouwen als mannen kunnen zeiken.
Een half uur per dag? Vind ik wel erg veel. Voor pasta of rijst oid gebruik ik ze echt geen half uur.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:34 schreef Habork het volgende:
Nog een poging.
Even een grove schatting, normaal gebruik je je fornuis ongeveer een half uur per dag (2 pitten) dus 1 uur per dag. In totaal dus ongeveer 365 uur per jaar. Nu heb je 9 uur verbruikt. Dus ongeveer 2.5 procent van je jaarlijks verbruik van het fornuis. Mij lijkt dat het fornuisverbruik ongeveer 10 procent is van je totale gasverbruik (correct me if i'm wrong) dus komt het overeen 0.25% van je jaarlijks verbruik. Niet erg veel lijkt me. Of dit wel of niet 2 keer de helft is laat ik hier buiten beschouwing.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:33 schreef fonsoy het volgende:
Dit heeft TS net zoveel gekost als normaal. Anders had de CV dit gas verstookt om het huis warm te houden, en nu heeft het fornuis dit gedaan. Geen vuiltje aan de lucht.
Stond je verwarming aan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:34 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef SpecialK het volgende:
Wow. Zijn er mensen die echt elke dag van hun leven koken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |