kut wou net hetzelfde postenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dan is het een gemiddelde hoeveelheid gas geweest
133,7 euro volgens mijn berekeningenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:57 schreef fokvragen het volgende:
Nee ik ben helemaal niet stoer en voel me eerder dom. Uiteraard ben ik erg blij dat er niets is afgebrand. Alleen kwam deze vraag in me op...hoeveel kost zo'n foutje?
Dat en anders 2x de helft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
/carequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:35 schreef fokvragen het volgende:
Hoi,
Ik heb vandaag de hele dag (13:00 tot 22:00) uur het gasfornuis aan gelaten. Gelukkig stond hij aan met vuur waardoor er geen gas explosie heeft kunnen ontstaan. Heel stom natuurlijk maar goed.
Ik kwam daardoor op de vraag hoeveel kuub gas er eigenlijk doorheen gaat in 9uren non stop gas aan..
Sorryquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
Oprotten met de 2 keer de helft gezeik.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Men mag toch aannemen dat de verwarming van TS vandaag niet aan stond.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:33 schreef fonsoy het volgende:
Dit heeft TS net zoveel gekost als normaal. Anders had de CV dit gas verstookt om het huis warm te houden, en nu heeft het fornuis dit gedaan. Geen vuiltje aan de lucht.
Grove schatting, hier trouwens wel 6 van de 7 dagen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef SpecialK het volgende:
Wow. Zijn er mensen die echt elke dag van hun leven koken?
Veel mensen vergeten die uit te zetten voordat ze weggaan. Het is ook niet echt lekker om thuis te komen in een huis dat 15 graden is. Fijner en makkelijker is om de verwarming maar gewoon aan te laten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Men mag toch aannemen dat de verwarming van TS vandaag niet aan stond.
Of je koopt zo'n thermostaat met klokquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:42 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Veel mensen vergeten die uit te zetten voordat ze weggaan. Het is ook niet echt lekker om thuis te komen in een huis dat 15 graden is. Fijner en makkelijker is om de verwarming maar gewoon aan te laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |