SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Wanneer ik dat wil toch?quote:
quote:
Ja echt he!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef The_Hives het volgende:
die ander nu al volze moeten die topics langer maken
ja, dat is dan niet overbodigquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wanneer ik dat wil toch?
Ehm tijdens de meet.![]()
Ik ben toch wel heel erg geïnteresseerd in die baan in Duitsland en tja dan is t altijd handig als je wat Duits spreekt.
Eerst nog geen kroeg hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef The_Hives het volgende:
watgaat iedereen trouwens al vroeg richting kroeg/feest
Fokking sneaky!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef IPeePie het volgende:
Wat vonden jullie van m'n snipe om het volgende topic te openen?
omdat het via een telefoonlijn zo lang duurt om een topic van 12.000 posts te openen als je alles in 1 pagina laadquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja echt he!Waarom moet t een einde hebben trouwens?
"In drinken" noemde we dat hier in mijn tijd. Jaren en Jaren geleden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:15 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Eerst nog geen kroeg hoor
Gewoon hier beneden, lekker op de bank, voor de tv, met wat vrienden
We leven in 2011 ? En de pagina's worden toch opgedeeldquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
omdat het via een telefoonlijn zo lang duurt om een topic van 12.000 posts te openen als je alles in 1 pagina laad
ach ja, die Good Old Times, ff snel een spelert scoren en dan er op uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:15 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Eerst nog geen kroeg hoor
Gewoon hier beneden, lekker op de bank, voor de tv, met wat vrienden
welkom in de 21-ste eeuw, die pagina's kan je zelf instellenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
We leven in 2011 ? En de pagina's worden toch opgedeeld![]()
Ik heb ook wel een beetje medelijden met Willem II
Gamma.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach ja, die Good Old Times, ff snel een spelert scoren en dan er op uit
* Opa Hives mijmert
Klopt dus we hebben niks te maken met die telefoonlijnen. Gewoon topics met 10.000 posts!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
welkom in de 21-ste eeuw, die pagina's kan je zelf instellen
ik heb vandaag nog Duits gesproken:quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik spreek wel wat en versta ze wel maar kan gewoon niet veul Duits.
Wie heeft er dan ook nog internet via de telefoonlijn!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
omdat het via een telefoonlijn zo lang duurt om een topic van 12.000 posts te openen als je alles in 1 pagina laad
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog Duits gesproken:
Vrouwtje: ' sprechen sie Deutsch?'
Ik: ' ja'
* Hives zet zijn cassettedeck aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Klopt dus we hebben niks te maken met die telefoonlijnen. Gewoon topics met 10.000 posts!
kijk jij niet naar PI'squote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ook nog internet via de telefoonlijn!![]()
![]()
ik heb het te druk met postenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duurde ff voor je door had dat ie niet goed was.
Gelijkspel? Ik mag van Bommel welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:23 schreef The_Hives het volgende:
dilemma: ik gun het Van Bommel niet, maar Sneijder ook niet
huh, je kloon is al weg en jij nog nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:24 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Gelijkspel? Ik mag van Bommel welHet italiaanse voetbal alleen niet
Om het een beetje echt te laten lijken hequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
huh, je kloon is al weg en jij nog niet
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Om het een beetje echt te laten lijken he
dacht ik alquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Om het een beetje echt te laten lijken he
mietje/opa tja allemaal synoniemenquote:
Vent je bent jonger dan ik ben en je vond mij net een mietje omdat ik meer slaap dus dan kan je m nu terug verwachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mietje/opa tja allemaal synoniemen
Geeft ook niet. Tis gewoon duidelijk dat ik geen leven heb naast Fok! hattrick dus ik gaat maar een filmpje kijken oid. 010 - AZ is nou ook niet echt het kijken waard....quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:46 schreef PeeJie_ het volgende:
Sorry ik moet nu even de hond uitlaten, zometeen ff samen met een maat barcelona kijken en dan ff poolendus druk druk druk op zaterdagavond
De overige wedstrijden volgens mij wel, in ieder geval laatste gedeelte roda - willem II welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft ook niet. Tis gewoon duidelijk dat ik geen leven heb naast Fok! hattrick dus ik gaat maar een filmpje kijken oid. 010 - AZ is nou ook niet echt het kijken waard....
Idd, AC - Inter heb ik net weggezapt voor villareal - barca, helaas zonder messiquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
Leuke pot Ac-Inter
Ook geweldige eredivisie wedstrijden net zeg
En een paar rode kaartenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
Ja ik zat in de auto net radio1 te luisteren en ik heb in de laatste 15 minuten een goal of 10 gemist hehe.
Uhm, Twente moet nog tegen ADO. Zeker 3 punten minder.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Die 2011 kan je nu zeker wel weghalenTwente gaat geen punten verliezen gok ik zo
mietjequote:
15 we zien wel....quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Wilbert Hagestijn en hij is 15 jaar.
Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
ach hij is 15, ben benieuwd of hij nog ergens redelijk in kan worden..quote:Jozias Ravensbergen heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en 97 dagen en lijkt iets extra's te hebben.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' zwak op het gebied van Passen! Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer slecht zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Dat moet toch wel als hij matig allround is?quote:Op zondag 3 april 2011 10:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach hij is 15, ben benieuwd of hij nog ergens redelijk in kan worden..
* Possie word wakker in 1 of ander smerig wit plakkerig goedje....quote:Op zondag 3 april 2011 03:07 schreef IPeePie het volgende:
* IPeePie pakt een fles melk uit de FoK! koelkast, en drinkt hem leeg. Daarna pakt IPeePie de lege fles melk en gooit hem op de slapende possie, en maakt zich snel uit de voeten.
ah gadverquote:Op zondag 3 april 2011 10:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Possie word wakker in 1 of ander smerig wit plakkerig goedje....
Niet echt. Maar ergens had ik ook nix anders verwachtquote:Op zondag 3 april 2011 10:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah gadver
Dat hoeven wij toch niet te weten?
Nee, da's duidelijk iets anders...quote:Op zondag 3 april 2011 10:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Possie word wakker in 1 of ander smerig wit plakkerig goedje....
Die fles was dus helemaal niet leeg dronke waailap!
ik ga nergens vanuit..quote:Op zondag 3 april 2011 10:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat moet toch wel als hij matig allround is?
Die betonnen stortbak heb ik wel vaker gezien. En ongeacht welke club erin speelt, ik vind het he-le-maal nix. Kuip en PSV-stadion zijn qua stadion veel mooierquote:Op zondag 3 april 2011 10:56 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ach, dan zie je nog eens een echt stadion
Met een beetje geluk zie je veel goals van Heracles, want bij Ajax zal het een gatenkaas zijn gok ik zoquote:Op zondag 3 april 2011 10:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die betonnen stortbak heb ik wel vaker gezien. En ongeacht welke club erin speelt, ik vind het he-le-maal nix. Kuip en PSV-stadion zijn qua stadion veel mooier
Geen Steek, Wiel, Alderweireld en Vertonghen. Je zou het bijna gaan denken he?quote:Op zondag 3 april 2011 11:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zie je veel goals van Heracles, want bij Ajax zal het een gatenkaas zijn gok ik zo
Ik ben all1 en zoveel is niet van mij afkomstig. Volgende keer geen melk gooien in een dronke bui plz...quote:
Mijn kids hebben megasuperultragigapowerz jeweetzquote:Op zondag 3 april 2011 11:08 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heeft dit ooit 6-2 kunnen worden Flap?
Waarom was je gister dan zo bang voor een afstraffing?quote:Op zondag 3 april 2011 11:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn kids hebben megasuperultragigapowerz jeweetz
Ik wilde ze niet overmoedig maken. Heeft gewerktquote:Op zondag 3 april 2011 11:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom was je gister dan zo bang voor een afstraffing?
Mja dat blijkt!quote:Op zondag 3 april 2011 11:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wilde ze niet overmoedig maken. Heeft gewerkt
Uiteindelijk voor 6.24 weg gegaan.quote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
Zondag is blijkbaar ook geen slechte dag om een trainie te verkopen.![]()
Met nog 8 minuten staat Yoram Glazer (313063342) inm op 6 ton (tv van 6,2 ton) Zn collega (met vergelijkbare stats) ging vrijdag de deur uit voor iets meer dan 3 ton.
ohw ja, ik had er nog een trainee op moeten zettenquote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
Zondag is blijkbaar ook geen slechte dag om een trainie te verkopen.![]()
Met nog 8 minuten staat Yoram Glazer (313063342) inm op 6 ton (tv van 6,5 ton) Zn collega (met vergelijkbare stats) ging vrijdag de deur uit voor iets meer dan 3 ton.
ff een alarm in je telefoon zetten.quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja, ik had er nog een trainee op moeten zetten
mja.. ik zal er vrijdag aan denken.. hoop ikquote:Op zondag 3 april 2011 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff een alarm in je telefoon zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |