Idd, AC - Inter heb ik net weggezapt voor villareal - barca, helaas zonder messiquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
Leuke pot Ac-Inter
Ook geweldige eredivisie wedstrijden net zeg
En een paar rode kaartenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
Ja ik zat in de auto net radio1 te luisteren en ik heb in de laatste 15 minuten een goal of 10 gemist hehe.
Uhm, Twente moet nog tegen ADO. Zeker 3 punten minder.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Die 2011 kan je nu zeker wel weghalenTwente gaat geen punten verliezen gok ik zo
mietjequote:
15 we zien wel....quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Wilbert Hagestijn en hij is 15 jaar.
Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
ach hij is 15, ben benieuwd of hij nog ergens redelijk in kan worden..quote:Jozias Ravensbergen heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en 97 dagen en lijkt iets extra's te hebben.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' zwak op het gebied van Passen! Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer slecht zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Dat moet toch wel als hij matig allround is?quote:Op zondag 3 april 2011 10:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach hij is 15, ben benieuwd of hij nog ergens redelijk in kan worden..
* Possie word wakker in 1 of ander smerig wit plakkerig goedje....quote:Op zondag 3 april 2011 03:07 schreef IPeePie het volgende:
* IPeePie pakt een fles melk uit de FoK! koelkast, en drinkt hem leeg. Daarna pakt IPeePie de lege fles melk en gooit hem op de slapende possie, en maakt zich snel uit de voeten.
ah gadverquote:Op zondag 3 april 2011 10:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Possie word wakker in 1 of ander smerig wit plakkerig goedje....
Niet echt. Maar ergens had ik ook nix anders verwachtquote:Op zondag 3 april 2011 10:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah gadver
Dat hoeven wij toch niet te weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |