yup! Maar dat ben ik wel gewend vanuit mijn ouderlijk huis.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
Moet je nou elke keer als je naar de wc gaat naar boven?
Een trap op voor het toilet is geen ramp. Ik heb dat hier ook en daar wen je gauw genoeg aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup! Maar dat ben ik wel gewend vanuit mijn ouderlijk huis.
Niet dat we daar geen wc hadden beneden, maar boven was het toilet warmer![]()
Zou het?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik zal regelmatig langskomen op FOK! om te klagen over het weerdan vind je het een stuk fijner hier!
Zo makkelijk heb ik het helaas niet. Heb voorgesteld om een paar maanden naar de VS te gaan, maar dat moest eerst hevig overwogen worden en het kwam uiteindelijk op nee neer helaas.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, én ik bof ontzettend met Wolvedat hij gewoon zegt 'ja, is goed, doen we' toen ik vroeg of hij er wat voor voelde om naar Engeland te gaan voor mijn studie..
![]()
Hij zou daar dan een andere baan zoeken, maar het zit ons mee: hij is IT-er en mag voor zijn huidige baas blijven werken, op afstand!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat is dan wel heel makkelijk gegaan ! Is het voor hem dan ook eenvoudig om daar werk te vindener van uitgaande dat jij fulltime studeerd, en hij het geld moet verdienen
een lekkere val in slaap bankquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:53 schreef Wolve000 het volgende:
Nou, de bank is besteld. Hopelijk kunnen we niet lang na onze aankomst in ons Engelse huis ook lekker comfortabel zitten!
Het is de bank geworden die we al in gedachten hadden: [ afbeelding ]
Ja dan schop ik je wel ergens anders heen hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
Wel saai dat we niet gaan verven enzo!
gewoon verhuizen, spullen erin, uitpakken, kasten in elkaar zetten, klaar...
![]()
!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |