Dat je dat woord nog uit je toetsenbord durft te friemelen zeg...ik zie van jou alleen verwijzingen naar tbs-klinieken en het HIV-virus alsmede aluhoedjes-signaalwoorden à la "hersenspoelen", afgesloten met "dat mag ik vinden".quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vraag ik me meer en meer af, aangezien een fatsoenlijke discussie met jullie onmogelijk blijkt te zijn!

Ik kwam alleen deze post tegen:quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heb je dan snel gedaan. Ik heb het een paar keer voorbij zien komen.
Dus ik ben erg benieuwd waar ik iets gemist heb.quote:

Ik hoor het liever van hem zelf, vind de discussie wat iemand van homo's vind geen (interessante) discussie, hoor liever waar het vandaan komtquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:02 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Men zou gaan denken dat Halcon vroeger misbruikt is door een homo o.i.d.

Homohaat??quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kwam alleen deze post tegen:
[..]
Dus ik ben erg benieuwd waar ik iets gemist heb.
Misdrijf, geloof, angst. Spannend!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik hoor het liever van hem zelf, vind de discussie wat iemand van homo's vind geen (interessante) discussie, hoor liever waar het vandaan komt

Spannend niet maar boeiender dan ik haat homo's, homo's doen zus en zoquote:

Dat heb ik ook al eens gevraagd.. maar dan krijg je een antwoord over dat homo's geen kinderen kunnen krijgen samen en het hoort gewoon niet volgens Hal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:06 schreef DeLuna het volgende:
Waarom een hekel hebben aan een homoseksuelen? Dat je een hekel hebt aan iemand omdat diegene bepaalde trekjes heeft, à la, maar niet omdat diegene toevallig homo is.

"gewoon"quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eens gevraagd.. maar dan krijg je een antwoord over dat homo's geen kinderen kunnen krijgen samen en het hoort gewoon niet volgens Hal.

Dat zijn geen argumenten. Geen goede, in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eens gevraagd.. maar dan krijg je een antwoord over dat homo's geen kinderen kunnen krijgen samen en het hoort gewoon niet volgens Hal.

goed, fout en hoor horen er ook bijquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef Aneurysma het volgende:
'S werelds lelijkste woorden. Gewoon en Normaal.

Hij vindt dat, hij moet het zelf weten. Ooit komt hij er wel achter dat het een hele domme en scheve denkwijze is - en hopelijk veranderd het dan ook..quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:11 schreef n8n het volgende:
[..]
"gewoon"
het universele argument voor alles

Tsja, zijn er uberhaupt wel goede argumenten voor zo'n mening?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zijn geen argumenten. Geen goede, in ieder geval.

Dat klopt vandaar mijn eerste opmerking in dit deel, of het verandert maakt me niet zo veel uit, heb er geen last vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hij vindt dat, hij moet het zelf weten. Ooit komt hij er wel achter dat het een hele domme en scheve denkwijze is - en hopelijk veranderd het dan ook..

goed bestaat niet, begrijpbare wel. Indoctrinatie, ervaringen en zulksquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tsja, zijn er uberhaupt wel goede argumenten voor zo'n mening?

Zoals n8n zegt..quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tsja, zijn er uberhaupt wel goede argumenten voor zo'n mening?

Zoiets kan verschillende oorzaken hebben, maar vaak heeft het wel met iemand jeugd te maken, omdat kinderen nog gevoelig zijn voor bepaalde opvattingen of gebeurtenissen. Het is dan ook treurig om te zien dat sommige mensen met zoveel haat leven. Alleen maar zonde van het het leven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik hoor het liever van hem zelf, vind de discussie wat iemand van homo's vind geen (interessante) discussie, hoor liever waar het vandaan komt

Dat weet ik maar ik vind het niet netjes om dat voor een ander in te vullen, was er wel benieuwd naar. Dat haat verspilling is ben ik met je eensquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:20 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zoiets kan verschillende oorzaken hebben, maar vaak heeft het wel met iemand jeugd te maken, omdat kinderen nog gevoelig zijn voor bepaalde opvattingen of gebeurtenissen. Het is dan ook treurig om te zien dat sommige mensen met zoveel haat leven. Alleen maar zonde van het het leven.

Maar dat nichterige gedrag is dus het probleem? En niet het homo zijn zelf? Er zijn ook genoeg hetero's die zich niet gedragen, en waar ik mij aan erger. Carnaval bijvoorbeeld. Maar ik zeg ook niet dat alle carnaval vierende mensen maar dood moeten, integendeel, ga lekker carnaval vieren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:23 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik ben van mening dat de toenemende haat tegen homoseksuelen op dit moment enkel toeneemt door het feit dat zij zich op dit moment steeds meer provoceren met het feit dat ze homo zijn.
"Hoe gayer, hoe beter" Dat lijkt de nieuwe trend te zijn onder homoseksuelen, als je bijvoorbeeld door Amsterdam loopt dan zie je niets anders, het zelfde met TV en overige media.
Veel mensen, voornamelijk mannen beginnen zich daarom steeds meer te ergeren aan dit provocerende gedrag; dus niet wegens het feit dat er homoseksuelen zijn, maar het "look at me, I'm gay.. uhm an attantion whore.."
Ik heb zelf bijvoorbeeld helemaal niets tegen homo of bi-seksuelen, doe waar je zin in hebt! maar oh wat kan ik mij ergeren aan deze mensen als ze zichzelf midden in de spotlight zetten en om aandacht gaat vragen: als een echte typische "nicht" gaan gedragen.
Dus mijn advies: stop met zielig doen, stop met een "gay" pride en doe normaal. Ik denk dat mensen dan veel minder gay-moe worden en het ze geen bal interesseert dat iemand homo- of biseksueel is.
Amen

Haha dit hoor ik zo vaak. Ik heb niks tegen homo's maar wel tegen nichten. Ik vind het zo walgelijk nep om maar te pretenderen dat je niks tegen homo's hebt terwijl dat in werkelijkheid alleen geldt voor homo's waaraan je niet kunt zien dat ze homo zijn. Het is als zeggen dat je niks tegen emo's hebt maar wel als ze met zwarte kleren rond gaan banjeren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:23 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik heb zelf bijvoorbeeld helemaal niets tegen homo of bi-seksuelen, doe waar je zin in hebt! maar oh wat kan ik mij ergeren aan deze mensen als ze zichzelf midden in de spotlight zetten en om aandacht gaat vragen: als een echte typische "nicht" gaan gedragen.

Niemand moet dood, weet ook niet waarom je dat uberhaupt neerzet, nu lijkt het net of je dat uit mijn tekst hebt gequote... Afijn.. juist.. zat mensen die zich als een debiel gedragen, ook hier heb ik een hekel aan.. maar ach wie ben ik? Iedereen moet zich toch gedragen, naar hoe hij zich het beste voelt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dat nichterige gedrag is dus het probleem? En niet het homo zijn zelf? Er zijn ook genoeg hetero's die zich niet gedragen, en waar ik mij aan erger. Carnaval bijvoorbeeld. Maar ik zeg ook niet dat alle carnaval vierende mensen maar dood moeten, integendeel, ga lekker carnaval vieren.

2 woorden die niet binnen een opvoeding thuishorenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
"Doe gewoon normaal" *ril*. Diversiteit.

Nee, maar dat is wel wat sommige mensen willen. Heb ik niet uit jouw tekst.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:31 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Niemand moet dood, weet ook niet waarom je dat uberhaupt neerzet, nu lijkt het net of je dat uit mijn tekst hebt gequote... Afijn.. juist.. zat mensen die zich als een debiel gedragen, ook hier heb ik een hekel aan.. maar ach wie ben ik? Iedereen moet zich toch gedragen, naar hoe hij zich het beste voelt?
Neemt niet weg dat het aanstellerige en nichterige gedrag steeds meer mensen begint te irriteren en dat daarom de onvrede over homo en biseksuelen steeds meer toeneemt.
Just my 2 cents.. geen feiten, enkel een hersenspinsel

Leer begrijpend lezen alvorens je commentaar durft te geven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:30 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha dit hoor ik zo vaak. Ik heb niks tegen homo's maar wel tegen nichten. Ik vind het zo walgelijk nep om maar te pretenderen dat je niks tegen homo's hebt terwijl dat in werkelijkheid alleen geldt voor homo's waaraan je niet kunt zien dat ze homo zijn. Het is als zeggen dat je niks tegen emo's hebt maar wel als ze met zwarte kleren rond gaan banjeren.

Iedereen die zich aanstelt valt buiten de groep, over het algemeen wordt dit bij niemand geaccepteerd en derhalve weldegelijk een goed argument.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel wat sommige mensen willen. Heb ik niet uit jouw tekst.
Maar aanstellerig gedrag, dat hebben niet alleen homo's. Degene die dat als argument gebruiken hebben geen goed argument.

Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Leer begrijpend lezen alvorens je commentaar durft te geven.
Maar its your lucky day, ik ga ff op je eencellige reactie in:
We zijn allemaal mensen en hier in Nederland zijn wij nogal calvinistisch ingesteld, een mooi voorbeeld is: Doe maar normaal, je doet al gek genoeg. Ok snap je hem?
Nu storen mensen zich over het algemeen nogal snel aan mensen op het moment dat ze niet tot de normaliteit horen, iemand die in het openbaar zit te bevredigen, keihard zit te praten, naakt rondloopt, stinkende kleding heeft, zich asociaal gedraagd etc etc etc.. tal van voorbeelden welke niet tot de normaliteit behoren.
en ja, je hoort hem naturlijk al aankomen, ook nichterig gedrag is voor heel veel mensen abnormaal en een pain in the ass.
en nu kan JIJ vinden dat het wel normaal is om je nichterig (dus een man, die zich als een vrouw gedraagd) te gedragen, maar het merendeel van de bevolking vindt dit dus niet normaal en kan zich hier aan irriteren..
Nu heeft 99,99% helemaal geen haat tegen deze mensen, waaronder ik. Er zit namelijk nogal een verschil tussen iets haten, of ergens aan irriteren... dat je dit wel denkt heeft meer te maken hoe jij in het leven staat, wind je eens iets minder op.. niet iedereen is zoals jij.
Als dit niet de reden is waarom de irritatie naar homo en biseksuelen toeneemt, bedenk jij er eens een.. voor mij is dit in iedergeval een zeer degelijk en plausibele verklaring.

Het heeft weinig met opvoeding te maken, meer met de samenleving waar wij in leven. Normaal zijn is de norm.. een aantal voorbeelden.. en geef mij eens ongelijk als je durft:quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:33 schreef n8n het volgende:
[..]
2 woorden die niet binnen een opvoeding thuishoren

Alles hangt af van de mainstream, alles wat daar buiten valt wordt over het algemeen niet geaccepteerd (raar gevonden). Het is het zelfde als met een puntmuts door de kalverstraat lopen, voor sommige mensen normaal, helaas voor de mainstream abnormaal en dus raar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:46 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb persoonlijk meer het idee dat een bepaald soort mannen met een klein piemeltje, heel erg onzeker zijn over zichzelf en hun eigen seksualiteit en dat deze onzekerheid nog wordt verergerd door het contact met een expliciete homo.
Iedereen moet gewoon lekker doen waar ie zelf zin in heeft en anderen moeten gewoon hun poten thuis houden. Zo simpel is dat.

Er zijn mensen genoeg waarbij ik dat heb en ik vind kwalbert verlinde een valse nicht.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik zag laatst trouwens een homo in een fitnesszaal serieus alleen (!!) zumba pasjes voor de spiegel doen, heel erg uitbundig en lachend![]()
Kijk, zelfs ik kreeg plaatsvervangende schaamte.. dat dan weer wel..

Als hij dat toch wil doen? Zolang ie jou niet in je gezicht zwaait met z'n armen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik zag laatst trouwens een homo in een fitnesszaal serieus alleen (!!) zumba pasjes voor de spiegel doen, heel erg uitbundig en lachend![]()
Kijk, zelfs ik kreeg plaatsvervangende schaamte.. dat dan weer wel..

Dan moet hij ook niet gaan zitten klagen dat mensen hem op dat moment een tikkeltje "raar" vinden, des al niet te min moet hij doen waar hij zin in heeft..quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als hij dat toch wil doen? Zolang ie jou niet in je gezicht zwaait met z'n armen.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, als iemand mij geen hand wil geven, gedag wilt zeggen of netjes wilt eten primaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Het heeft weinig met opvoeding te maken, meer met de samenleving waar wij in leven. Normaal zijn is de norm.. een aantal voorbeelden.. en geef mij eens ongelijk als je durft:
Normaal gedrag:
- Netjes kleden, naar de mode.
- Lekker ruiken.
- Gedag zeggen bij de kassa.
- Aardig zijn tegen mensen.
- Een hand geven.
- Netjes eten als je bij iemand op bezoek bent.
- Geen lawaai maken na 22:00 waar andere last van hebben.
- De auto netjes parkeren.
- Interesse tonen in mensen.
- Sociaal gedragen.
Er zijn zat mensen die dit niet naleven, maar worden die ook geaccepteerd? Blijkbaar wordt een leraar die een vrouw geen hand wil geven ook niet geaccepteerd of wel?
Think again.. its just how people are..

Ik ook niet, maar daar krijg je toch geen normaal antwoord op want de argumenten van de homo haters (zoals we hebben kunnen zien) slaan echt nergens op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Er zijn mensen genoeg waarbij ik dat heb en ik vind kwalbert verlinde en valse nicht.
Maar homo haat, dat snap ik niet, zal wel aan mijn opvoeding liggen.
Moet ie ook allemaal zelf weten maar geloof mij, je zou wel lachen als je het zou zien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als hij dat toch wil doen? Zolang ie jou niet in je gezicht zwaait met z'n armen.

Deed hij dat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:55 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dan moet hij ook niet gaan zitten klagen dat mensen hem op dat moment een tikkeltje "raar" vinden,

Respect voor minderheden en tolerantie voor afwijkend gedrag is ook een belangrijke waarde.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:53 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Alles hangt af van de mainstream, alles wat daar buiten valt wordt over het algemeen niet geaccepteerd (raar gevonden). Het is het zelfde als met een puntmuts door de kalverstraat lopen, voor sommige mensen normaal, helaas voor de mainstream abnormaal en dus raar.
Uiteraard moet iedereen doen waar hij of zij zin in heeft, maar kom dan niet klagen dat mensen je raar vinden.. zo zitten wij nou eenmaal in elkaar.. en ga mij vertellen dat jij sommige dingen van andere niet raar vindt.
Het feit dat sommige eencellige, homo's aan vallen is buitengewoon bespottelijk en moet ook hard worden aangepakt, maar die moeten net zo hard worden aangepakt als dat jij wordt aangevallen door een stel idioten omdat jij met een puntmuts over straat loopt.

Niet alles wat buiten de norm valt is ook daadwerkelijk vervelend voor de omgeving. Door nog laat veel lawaai te maken, kunnen de buren niet slapen. Hierdoor krijg je dus slachtoffers door gedrag wat buiten de norm valt. Wanneer mannen zich nichterig gaan gedragen, zal dat weinig gevolgen hebben voor de omgeving.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Het heeft weinig met opvoeding te maken, meer met de samenleving waar wij in leven. Normaal zijn is de norm.. een aantal voorbeelden.. en geef mij eens ongelijk als je durft:
Normaal gedrag:
- Netjes kleden, naar de mode.
- Lekker ruiken.
- Gedag zeggen bij de kassa.
- Aardig zijn tegen mensen.
- Een hand geven.
- Netjes eten als je bij iemand op bezoek bent.
- Geen lawaai maken na 22:00 waar andere last van hebben.
- De auto netjes parkeren.
- Interesse tonen in mensen.
- Sociaal gedragen.
Er zijn zat mensen die dit niet naleven, maar worden die ook geaccepteerd? Blijkbaar wordt een leraar die een vrouw geen hand wil geven ook niet geaccepteerd of wel?
Think again.. its just how people are..

Juist, helemaal mee eens... maar vergeet niet dat dit wel de aard is van het beestje en die verander je niet snel (mainstream|).quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:00 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Respect voor minderheden en tolerantie voor afwijkend gedrag is ook een belangrijke waarde.

Nu trek je mijn stelling totaal uit zijn verband,, lees het nog een keer na, want het gaat er niet om of het uberhaupt impact heeft op de omgeving, maar puur de relatie die je op dat moment met je omgeving opbouwt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Niet alles wat buiten de norm valt is ook daadwerkelijk vervelend voor de omgeving. Door nog laat veel lawaai te maken, kunnen de buren niet slapen. Hierdoor krijg je dus slachtoffers door gedrag wat buiten de norm valt. Wanneer mannen zich nichterig gaan gedragen, zal dat weinig gevolgen hebben voor de omgeving.

Daar kun je je niet zomaar bij neerleggen. Normaliteit afdwingen, ook als dat niet kan, is een domheid.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:05 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Juist, helemaal mee eens... maar vergeet niet dat dit wel de aard is van het beestje en die verander je niet snel (mainstream|).
Als je je irriteert aan het gedrag van sommige homoseksuelen, waarom dan spreken over homoseksualiteit en niet gewoon over irritant gedrag?quote:Laten we het probleem anders formuleren (ontleden).
Is iemand tegen homo's in zijn algemeen of irriteert iemand zich aan het gedrag van sommige homoseksuelen?

MAAR van mening veranderen gebeurt nooit als je de normaliteit maar goed genoeg bewaakt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:09 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
MAAR als iedereen die kleding gaat dragen, dan wordt dat weer gezien als de mainstream en kan ik van mening veranderen. Gek he.. dat brein van ons

Ik wilde hem net plaatsen :-)quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:13 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Als je je irriteert aan het gedrag van sommige homoseksuelen, waarom dan spreken over homoseksualiteit en niet gewoon over irritant gedrag?
Hoe kan je, je hier dan niet bij neerleggen? Je kunt mensen niet dwingen om verliefd te worden op iemand, of iets mooi of lelijk vinden.. dat zijn voorkeuren en die kan je niet in een klik omzetten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:13 schreef deelnemer2 het volgende:
Daar kun je je niet zomaar bij neerleggen. Normaliteit afdwingen, ook als dat niet kan, is een domheid.

en hoe wil je deze bewaken? De normaliteit in een mainstream komt niet van een persoon (kan wel de start zijn tot, zie belangrijke personen).quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:17 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
MAAR van mening veranderen gebeurt nooit als je de normaliteit maar goed genoeg bewaakt.

Uhmmm ja? Hij niet natuurlijk, maar wel heel veel personen in dit topic, zij staan nu wel op hun tenen omdat andere zich irriteren aan dit gedrag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |