Vertel...Ik kan geen streams kijken, ben zwaar in de minderheid thuis. Mijn jongens willen voetbal zienquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:01 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik zie een aap uit een mouw kruipen......
Een Natasia-smiley moest ik altijd bij de buren lenen :quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Grappig hoe dat werkt. Voor mij wasNatasia. en nu Sharon....
Sowieso als de jury bij een miss-verkiezing over je innerlijk begint dan moet je je toch wel zorgen gaan maken...quote:
Ik heb eerder gezegd dat ik er niet al te veel meer over zou zeggen, lees maar wat COSsen terug en zie mijn mening over haar....quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou je mag toch andere mening hebben?
Maakt toch niet uit? Was alleen benieuwd waarom, that's all.
Hij heeft zich een blauwtje gelopen bij iemand die op haar lijkt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je tegen Sharon heb?
Te geniale smilie, ik zeg toevoegen aan Fokquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een Natasia-smiley moest ik altijd bij de buren lenen : [ afbeelding ]
Psies, jij snapt het.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Sowieso als de jury bij een miss-verkiezing over je innerlijk begint dan moet je je toch wel zorgen gaan maken...
"Ja maar verder ben je wel een leuke lieve meid hoor"
Oh oke.quote:
Mauwra vertelt net dat degene die de miss-verkiezing won waar zij aan meedeed, naar miss-nederland zou gaan..... Geeft dus toe niet aan Miss Nederland mee te hebben gedaan.....quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Vertel...Ik kan geen streams kijken, ben zwaar in de minderheid thuis. Mijn jongens willen voetbal zien
Cynthia was alles behalve dik...quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh oke.
Nou iedereen mag toch zelf weten hoe die over iemand denkt, ja toch?
Zal ie mij ook wel een vet varken vinden.
Bla bla bla Amerika, bla bla bla wij wonen in Amerika bla bla bla dat heb ik in Amerika meegemaakt bla bla bla...quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je tegen Sharon heb?
Mag iedereen van me weten hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:05 schreef Poezewoes het volgende:
Makkelijk over iemands figuur emmeren, wij zijn anoniem en niemand weet hoe wij er uit zien toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |