quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:38 schreef vanBinsberge het volgende:
je moet dan ook grand italia kopen, zemmel.
Ze zeiden het zelf al in de reclame.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:36 schreef algebra010 het volgende:
, ik heb de pizza van de week gehaald na aanleidi ng van die reclame. Het gaat hier om de Dr Oetker steenoven tradiotionele:
[ afbeelding ]
Hij is lang niet zo lekker als de pizza salami van ristorante (ook Dr Oetker) dus doe geen moeite.
?quote:
pizzareclame moet aan elkaar, zemmel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
?
Het is een reclame omdat het bedoeld is om iets te verkopen, maar eigenlijk is het geen reclame voor ze, want ze zeggen dat het nooit de beste kan zijn.
Waarom niet, ik snap je redenatie niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
?
Het is een reclame omdat het bedoeld is om iets te verkopen, maar eigenlijk is het geen reclame voor ze, want ze zeggen dat het nooit de beste kan zijn.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
?
Eens! En die van dr Oetker is ook nog eens VEUL goedkoperquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:36 schreef algebra010 het volgende:
, ik heb de pizza van de week gehaald na aanleidi ng van die reclame. Het gaat hier om de Dr Oetker steenoven tradiotionele:
[ afbeelding ]
Hij is lang niet zo lekker als de pizza salami van ristorante (ook Dr Oetker) dus doe geen moeite.
Welke mogelijkheden zijn er --> Je hebt de pizza al gegeten of je hebt hem nog niet gegeten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:44 schreef algebra010 het volgende:
[..]
Waarom niet, ik snap je redenatie niet?
Aha.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:44 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
pizzareclame moet aan elkaar, zemmel.
Iemand die enigszins begrijpend kan lezen zou de reclame snappen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Welke mogelijkheden zijn er --> Je hebt de pizza al gegeten of je hebt hem nog niet gegeten.
Wat voor opties zijn er over het denken van het al gehad hebben van de lekkerste? Het niet gehad hebben van de lekkerste is niet besproken in de stelling van de reclame, maar wat wel zeker is, is dat als je denkt dat je de lekkerste hebt gehad, je nooit de pizza uit de reclame hebt gegeten.
Dus kan je nooit die pizza eten en dan denken dat dat de lekkerste pizza was. Het is dus niet aan te raden om hem te kopen.
Het wordt er zo niet echt duidelijker op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Welke mogelijkheden zijn er --> Je hebt de pizza al gegeten of je hebt hem nog niet gegeten.
Wat voor opties zijn er over het denken van het al gehad hebben van de lekkerste? Het niet gehad hebben van de lekkerste is niet besproken in de stelling van de reclame, maar wat wel zeker is, is dat als je denkt dat je de lekkerste hebt gehad, je nooit de pizza uit de reclame hebt gegeten.
Dus kan je nooit die pizza eten en dan denken dat dat de lekkerste pizza was. Het is dus niet aan te raden om hem te kopen.
Hee, van Binsberge, TS bedankt je nadat jij hem zemmel hebt genoemd. Neigt naar een FOK!achievement dit.quote:
Met proberen te zeggen wordt geen genoegen genomen, blijkt wel uit dit topic na mijn fout in de TTquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:05 schreef arucard het volgende:
[..]
Het wordt er zo niet echt duidelijker op.![]()
Je hebt de pizza nog niet gegeten, maar je denkt dat je bij een ander merk al de lekkerste hebt gevonden. En met "tot je die van ons probeert" proberen ze te zeggen dat nadat je die van hun geprobeert hebt, je die van hun het lekkerst vind.
Dat jij het niet snapt kunnen zij ook niets aan doen natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Met proberen te zeggen wordt geen genoegen genomen, blijkt wel uit dit topic na mijn fout in de TT.
I lol'd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hee, van Binsberge, TS bedankt je nadat jij hem zemmel hebt genoemd. Neigt naar een FOK!achievement dit.
Dat. Als je ze zelf ophaalt zijn ze niet eens zoveel duurder.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Infection het volgende:
Sowieso pizza's die niet bij een pizzeria vandaan komen
Ik vind het facinerend hoe die reclame beweerd dat die pizza in een steenoven is gebakken, terwijl hij gewoon die ingevroren en rauw in die doos zitquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:36 schreef algebra010 het volgende:
[ afbeelding ]
Ristorante pizza's zijn heerlijk en kosten maar 2 euro nog wat. Daarnaast leveren veel plaatselijke pizzeria's (domino'squote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef nostra het volgende:
Diepvriespizza's. Vier euro betalen voor een ingevroren stukje nepdeeg terwijl je voor 8 eurootjes een redelijk fatsoenlijke kan laten bezorgen door de plaatselijke Italiaan.
beweert.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik vind het facinerend hoe die reclame beweerd dat die pizza in een steenoven is gebakken, terwijl hij gewoon die ingevroren en rauw in die doos zit
Denk je dat Henk en Ingrid zoiets obscuurs als een pizza eten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:10 schreef ufopiloot12 het volgende:
De gemiddelde PVV'er SBS kijker zal er wel intrappen.
Henk en Ingrid kijken toch wel reclame????quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Denk je dat Henk en Ingrid zoiets obscuurs als een pizza eten?
Maar zullen nooit tot de aankoop van dat "smerige Turken-voedsel" over gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:14 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Henk en Ingrid kijken toch wel reclame????
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Maar zullen nooit tot de aankoop van dat "smerige Turken-voedsel" over gaan.
Wat heeft pizza met turken te maken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Maar zullen nooit tot de aankoop van dat "smerige Turken-voedsel" over gaan.
Besef wel dat we in de geest van Henk en Ingrid dachten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:31 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Wat heeft pizza met turken te maken?
Idd. Wat voor een kaas gebruik je?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:31 schreef pipojansen het volgende:
gewoon alleen de pizzabodem kopen. tenminste dat doe ik. tonijn,olijven en salami enzo haal ik apart en dan maak ik zelf de pizza. is heel simpel en veel lekkerder dan die meuk die ze in de diepvries voor je gebakt hebben.
Volgens mij wordt pizza in het algemeen met Italië geassocieerdquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Besef wel dat we in de geest van Henk en Ingrid dachten.
Je gaat het niet snappen, brother.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:33 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Volgens mij wordt pizza in het algemeen met Italië geassocieerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |