Ja hoor streamlock krijgen we zo wel inddquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze zitten allemaal op de bank. Komt de uitslag? Stream Lock?
ben wel raar maar heul liev mennekquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben wel raar maar heul liev mennek
Oooooo wat aardig van jequote:Op zaterdag 2 april 2011 16:05 schreef bollokus het volgende:
voor het donkere prinsesje
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:06 schreef Ireth het volgende:
Ah wat lief, ze mogen allemaal mee naar Ibiza als Jo wint!
(Geen hond die meewilt, zijn allang blij van Jo af te zijn..)
Dat weet iemand vast welquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand waarvoor Laura heeft gedrukt? Ik bedoel ze heeft vast gesmoest met Faalex van ik ga hier of daar voor drukken...
hier staat hij al rustig te schroeien!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ga de BBQ alvast voorbereiden.. brb
Geer: Ik ga nooit meer naar Ibiza. I love that guy.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:06 schreef Ireth het volgende:
Ah wat lief, ze mogen allemaal mee naar Ibiza als Jo wint!
(Geen hond die meewilt, zijn allang blij van Jo af te zijn..)
Nee want van de naaktfoto's die jij stuurde word ik niet warm of koud van pop.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:08 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kan meneertje zichzelf weer bevredigen,
antwoord jo, ik heb nog nooit iemand gehoort die dat zegtquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geer: Ik ga nooit meer naar Ibiza. I love that guy.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
antwoord jo, ik heb nog nooit iemand gehoort die dat zegt
geer: ooo ik wil het nog wel een keer zeggen hoor
[..]
[..]
Gerardquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
Er staan pikante foto's van Stef in zijn topicquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:08 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nee want van de naaktfoto's die jij stuurde word ik niet warm of koud van pop.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er staan pikante foto's van Stef in zijn topic
Geer is EINDBAAS.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:09 schreef bollokus het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:10 schreef sjampoeh het volgende:
streamlock nog ? zoon is ff aan het gamen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:10 schreef sjampoeh het volgende:
streamlock nog ? zoon is ff aan het gamen
heb je niks gestuurd, dus duw hem maar lekker snel in de vriezer,quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:08 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nee want van de naaktfoto's die jij stuurde word ik niet warm of koud van pop.
Ibiza vindt iedereen leuk omdat iedereen het leuk vindt. Net zoals iedereen opeens Jiskefet leuk vond (dat ik al jaren keek) en opeens Jeroen van Koningsbrugge leuk vindt (die al jaren op tv was en niemand keek) en ga zo maar door.quote:
Stef is zo top!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er staan pikante foto's van Stef in zijn topic
Jij trendsetter jij!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:10 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ibiza vindt iedereen leuk omdat iedereen het leuk vindt. Net zoals iedereen opeens Jiskefet leuk vond (dat ik al jaren keek) en opeens Jeroen van Koningsbrugge leuk vindt (die al jaren op tv was en niemand keek) en ga zo maar door.
Roep al 4 maanden Rumer Rumer Rumer en iedereen wat rot op. En nu draait iedereen Rumer.quote:
nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Roep al 4 maanden Rumer Rumer Rumer en iedereen wat rot op. En nu draait iedereen Rumer.
rumer ? wtf is datquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Roep al 4 maanden Rumer Rumer Rumer en iedereen wat rot op. En nu draait iedereen Rumer.
Wie?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Wat is Rumer?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |