He-le-maal niks...quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi allemaal, net terug van werk. Is er nog iets noemenswaardigs gebeurd vandaag..?
Hahahahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi allemaal, net terug van werk. Is er nog iets noemenswaardigs gebeurd vandaag..?
Ja Laura heeft gedrukt op Mo nu nog wachten of ze het juist heeftquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:00 schreef meneertje1972 het volgende:
ja, kamer open en gedrukt op een geheimquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze gaat toch nooit uit?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kan zelfs nog zijn dat die Dennis slechts een vriend is die ze regelmatig tegenkomt met stappen enzow.......
wie? en op wat?quote:
oftewel een kruusuukerinnetjequote:
Ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Dit eigenlijk al gepost hier?
# Morgen krijgt Joanna ook een brief.. Waarin ik (moeder) alles uitleg. Wel waardeloos, maar het is niet anders. #sstnl 3:38 PM Apr 1st via web
# Deze videoboodschap krijgt Joanna waarschijnlijk aanstaande maandag te zien. De videoboodschap gaat over haar ex. 2/2 3:37 PM Apr 1st via web
# Hallo followers. Dank dank dank voor het stemmen op Joanna. Gisteravond heb ik een videoboodschap ingesproken. 1/2
flauw op mo, eerlijk gestemtquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:01 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
wie? en op wat?
en waarom die persoon iedereen wil drukken hebben ze geloot?
ik doe mee.... en Stef is toppie!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:01 schreef Capt1caveman het volgende:
* Capt1cavemanSchakelt zijn ignore in...
is al gepost ja... maar wat een publisiteits stuntquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Dit eigenlijk al gepost hier?
# Morgen krijgt Joanna ook een brief.. Waarin ik (moeder) alles uitleg. Wel waardeloos, maar het is niet anders. #sstnl 3:38 PM Apr 1st via web
# Deze videoboodschap krijgt Joanna waarschijnlijk aanstaande maandag te zien. De videoboodschap gaat over haar ex. 2/2 3:37 PM Apr 1st via web
# Hallo followers. Dank dank dank voor het stemmen op Joanna. Gisteravond heb ik een videoboodschap ingesproken. 1/2
* jesje1982 ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:01 schreef Capt1caveman het volgende:
* Capt1caveman schakelt zijn ignore in...
gestemd? Gaan ze nu stemmen op wie mag. Nou met nog 3 tot 4 geheimen is dat toch niet te doen ik bedoel de volgende die de stemming 'wint' is zo'n beetje winnaar. Raar spel er klopt niks meer van.quote:
Dat is toch DE reden om Lau te nomineren!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:00 schreef ZaZoe het volgende:
Als Laura het geheim raad zit ze er warmpjes bij, geen geheim meer en shitload of money
Jou wil ik best geloven, maar die berichten absoluut nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:03 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik verzin het niet iig
http://twitter.com/sst_joanna
Vind ik ook, ik denk dat je maar beter kan stoppen met kijken.. klopt niks meer vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:03 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
gestemd? Gaan ze nu stemmen op wie mag. Nou met nog 3 tot 4 geheimen is dat toch niet te doen ik bedoel de volgende die de stemming 'wint' is zo'n beetje winnaar. Raar spel er klopt niks meer van.
Mwah, ik zie die botoxsloeries er wel voor aan om het zo naar hun hand te willen zetten..quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jou wil ik best geloven, maar die berichten absoluut niet
gewoon onderling beslist dat laura mocht drukkuhquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:03 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
gestemd? Gaan ze nu stemmen op wie mag. Nou met nog 3 tot 4 geheimen is dat toch niet te doen ik bedoel de volgende die de stemming 'wint' is zo'n beetje winnaar. Raar spel er klopt niks meer van.
echt dat je de moeite nog neemtquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
gewoon onderling beslist dat laura mocht drukkuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |