Flip is een achter de kont aanlopend puppy die de boel ook nog eens manipuleerd (of is dat met T) maar dat is mijn visiequote:Op zaterdag 2 april 2011 14:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik probeer objectief naar iedereen te kijken.
Mo heeft het verspeeld bij me, maar dat terzijde.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:53 schreef Papiergeld het volgende:
Wow ze hebben eindelijk een bal, nu is het wachten tot er een spiegel aan diggelen gaat
Flip zou eerlijk zijn als hij zijn verliefdheid echt zou opbiechten, maar ja hij is van zijn geloof afgevallen en liegt en omdat hij niet biecht, hoeft hij ook geen 3 weesgegroetjes te bidden, Misschien kan hij een bidsprinkhaan vragen het voor hem te doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Om zijn blauwe ogen, haha
Nee omdat ik op de een of andere vage manier het idee heb dat hij eigenlijk gewoon oprecht is.
Geer vind ik oprecht, Sharon ook. En vind ik van Flip ook.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:54 schreef sjampoeh het volgende:
zou vandaag de dag zijn dat joann HET nieuws gaat horen ? of eerst feestje enz. en dan op de saaie zondag het er ff in knallen
Het is daar nu niet zo lekker:quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:50 schreef sjampoeh het volgende:
fijn weertje he hier, daar niet geloof ik ? geer een trui aan
Eensch en met een t.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:54 schreef Annelies-G het volgende:
Flip is een achter de kont aanlopend puppy die de boel ook nog eens manipuleerd (of is dat met T) maar dat is mijn visie
Ja die heeft het afgelopen week flink verbruid bij menigeenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo heeft het verspeeld bij me, maar dat terzijde.
ja hallo met mark zegt uw het maar ?????quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:55 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Tringgggggggggggggggggggggggggg
direct naar huis, markquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:56 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ja hallo met mark zegt uw het maar ?????
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:56 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Mark...............ik heb een geheime missie voor je...............quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:56 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Hij is zichzelf niet voor niks tegen gekomen (zoals hijzelf zei gister) Als hij achter Jo aan blijft hobbelen zie ik het somber voor hem in.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Flip is een achter de kont aanlopend puppy die de boel ook nog eens manipuleerd (of is dat met T) maar dat is mijn visie
geheime missies zijn gaafquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mark...............ik heb een geheime missie voor je...............
beetje diepvriestype, ijs en ijskoud.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij is zichzelf niet voor niks tegen gekomen (zoals hijzelf zei gister) Als hij achter Jo aan blijft hobbelen zie ik het somber voor hem in.
Hij moet gewoon wat meer zichzelf zijn denk ik.
Op zich lijkt het me een prima gozer eigenlijk.
Ik beoordeel ze alleen op hoe ze in SST overkomen, geloof best dat ze buiten het huis heel anders zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij is zichzelf niet voor niks tegen gekomen (zoals hijzelf zei gister) Als hij achter Jo aan blijft hobbelen zie ik het somber voor hem in.
Hij moet gewoon wat meer zichzelf zijn denk ik.
Op zich lijkt het me een prima gozer eigenlijk.
missie voor jou is de komende 6 weken geen cap meer van draakjo plaatsenquote:
Is hij denk ik niet, maar is een muur wat ie om zichzelf heen heeft gebouwd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
beetje diepvriestype, ijs en ijskoud.
Als hij dat 5 min moet volhouden gaat het lukken, een uur is onmogelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:59 schreef sjampoeh het volgende:
misschien is zijn missie laura uit bed houden ? hij wil met haar voetballen
Wat is de sanctie?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
missie voor jou is de komende 6 weken geen cap meer van draakjo plaatsen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
missie voor jou is de komende 6 weken geen cap meer van draakjo plaatsen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:01 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
meneer de stem ik zal er er alles aan doen om deze missie tot een goed einde te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |