Precies, heb hetzelfde idee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Ja, laat mamajo maar schuiven. Ze is bijna onderdeel van de reaktie van SST.
Btw, ik geloof niks van het verhaal van Dennis. Puur promotie voor Jo.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaah nou hoor, waren er haren in de cos gevonden van me???
of het nou waar is of niet, het blijft triest dat het zo voor promotie gebruikt wordtquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Btw, ik geloof niks van het verhaal van Dennis. Puur promotie voor Jo.
dat dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
[b]Btw, ik geloof niks van het verhaal van Dennis. Puur promotie voor Jo.[/b]
Dat dus zeker indd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
of het nou waar is of niet, het blijft triest dat het zo voor promotie gebruikt wordt
Hoewel, princes is wel met twee s'en..quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja dat maakt het wel meteen onmogelijk inderdaad
Da's dus een clou van me die je gevonden hebt.quote:
Het zijn natuurlijk geruchten maar lees dit maar eens.quote:
Ik hou je in de gaten....quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Da's dus een clou van me die je gevonden hebt.
Spelfouten ga je zeker van me vinden hoor
Maar ik ben Cynthia niet dus.
beppie op haar prive cammetje ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maik probeert een vaderlijke opmerking te maken over het binnenspelen met een bal en Betty B. moet het natuurlijk overnemen.
Heel goed!quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef dimi1972 het volgende:
Maar ff getweet
dimienbianca Dimi
#sstnl Nu officieel nieuwe bewoner van het huis: Stef De deelnemers: Stef(1)
1 minute ago
en als het ons niet lukt halen we onze rechtenstudent erbij hoor, die weet alles over taalquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Da's dus een clou van me die je gevonden hebt.
Spelfouten ga je zeker van me vinden hoor
Maar ik ben Cynthia niet dus.
die shaoarma boer van gisterquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en als het ons niet lukt halen we onze rechtenstudent erbij hoor, die weet alles over taal
Vooral als je er nog extra op gaat letten. Die hele mimiek van hem. Altijd kijken wat een ander doet of zegt en daarop anticiperen dat hij het er roerend mee eens is.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vooral als je er nog extra op gaat letten. Die hele mimiek van hem. Altijd kijken wat een ander doet of zegt en daarop anticiperen dat hij het er roerend mee eens is.
Ja het zou me dus ook echt niets verbazen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk geruchten maar lees dit maar eens.
Welkom, bijna de hele Gerard fanclub is hier al aanwezigquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee heb me niet voorgesteld nog, wel heb ik vermeld dat ik bijna heel de dag hier mee lees en dat ik me dan maar net zo goed kon registreren.
Thnx, maar ik heb gelijk erbij vermeld dat ik respect heb op het moment voor Gerard, Sharon en Flip he? Dus ik stap (nog) niet in een hokje voor fans..quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:47 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Welkom, bijna de hele Gerard fanclub is hier al aanwezig
waarom flip?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Thnx, maar ik heb gelijk erbij vermeld dat ik respect heb op het moment voor Gerard, Sharon en Flip he? Dus ik stap (nog) niet in een hokje voor fans..
Fans? Zo noemen ze zichzelf...de anderen noemen het glijgleuvendegeldgeilers maar dat terzijde...quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Thnx, maar ik heb gelijk erbij vermeld dat ik respect heb op het moment voor Gerard, Sharon en Flip he? Dus ik stap (nog) niet in een hokje voor fans..
Hij is ook een prettig mens om naar te kijken en te luisteren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:47 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Welkom, bijna de hele Gerard fanclub is hier al aanwezig
Om zijn blauwe ogen, hahaquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Fans? Zo noemen ze zichzelf...de anderen noemen het glijgleuvendegeldgeilers maar dat terzijde...
oke, let maar goed op flip dan......quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Om zijn blauwe ogen, haha
Nee omdat ik op de een of andere vage manier het idee heb dat hij eigenlijk gewoon oprecht is.
Geer vind ik oprecht, Sharon ook. En vind ik van Flip ook.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Fans? Zo noemen ze zichzelf...de anderen noemen het glijgleuvendegeldgeilers maar dat terzijde...
Allereerst welkom op FOKquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Om zijn blauwe ogen, haha
Nee omdat ik op de een of andere vage manier het idee heb dat hij eigenlijk gewoon oprecht is.
Geer vind ik oprecht, Sharon ook. En vind ik van Flip ook.
Ik probeer objectief naar iedereen te kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:51 schreef knagsje het volgende:
[..]
oke, let maar goed op flip dan......
ieder zijn smaak en al kijkende leert men hequote:Op zaterdag 2 april 2011 14:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik probeer objectief naar iedereen te kijken.
Mo heeft het verspeeld bij me, maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |